Jump to content

norik

Wil jij cheats in GTA V?  

57 leden hebben gestemd

  1. 1. Wil jij cheats in GTA V?

    • Ja
      41
    • Nee
      13
    • Hangt er van af (comment)
      3


Recommended Posts

Geen cheats stop die tijd maar in extra missies maken.

Cheats maken kost relatiev weinig tijd. En in de tijd dat je cheats maakt, kan je echt niet meer dan 1 missie maken. En dan geven cheats veel meer plezier.
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 116
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GrandTheftHaye

    9

  • Tommie59

    5

  • Crazy-Ghost

    5

  • Phoenyxar

    4

Ik heb persoonlijk liever 1 missie extra i.p.v. Dan cheats die ik toch niet gebruik. Maar als jullie er blij van worden.

Ligt er dan ook aan wat voor missie. Heb geen zin om iemand rond te rijden, maar een extra bankoverval zou wel leuk zijn. In die zelfde tijd kan je erg veel cheats bedenken, zoals wapens auto's geld, tanks, politie, weet ik veel wat, en daar zit gewoon meer lol achter denk ik.
Link to comment
Delen op andere websites

Zeker, missies zat. Alhoewel ik denk dat ik ook in V, net als in IV, niet zal cheaten. In SA en VC heb ik me echt doodgecheat, maar toen was ik nog maar 10 ofzo. Heb VC en SA inmiddels zonder cheats uitgespeeld. Binnenkort nog even ergens GTA III kopen en uitspelen (zonder cheats), en dan op naar V ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga hem wel zonder cheats uit spelen en alles voltooien, maar daarna zie ik geen reden om niet over te stappen op cheats.

Volgens mij houd niemand zich aan die Pegi 17+ rating

Nee, niet echt. :clown: Bewerkt: door GrandTheftHaye
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga hem wel zonder cheats uit spelen en alles voltooien, maar daarna zie ik geen reden om niet over te stappen op cheats.

Dan ben je zo al een jaar verder

Is dat niet de bedoeling? Ik bedoel, het duurt alleen maar langer voordat de volgende GTA uitgebracht wordt. Dan kun je beter zo lang mogelijk blijven doorspelen. :puh:

Je kunt alsnog cheats gebruiken door bijvoorbeeld een tweede savegame aan te maken. Dat is wat ik van plan ben, in elk geval. Kun je toch cheaten zonder dat dit invloed heeft op je spelvoortgang.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga hem wel zonder cheats uit spelen en alles voltooien, maar daarna zie ik geen reden om niet over te stappen op cheats.

Dan ben je zo al een jaar verder

Bij IV waren er mensen die 'm binnen een week op 100% hadden. Die kregen allemaal toen zo'n 'Key to Liberty City' toegestuurd van R*. Zijn flink wat waard, zijn er hier mensen die één hebben?

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij ging dit topic over cheats, dus vriendelijk verzoek weer on-topic te gaan ;)

Ik heb op zich wel zin aan GTA San Andreas-achtige cheats, waarbij je rustig even de politie kon uitzetten, de stad op stelten kon zetten en vervolgens met de politie achter de boeven aan kon rijden. Dat is in mijn ogen veel leuker, want zo houdt een spel nooit op, je creëert je eigen missies als het ware. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop niet dat ze er een geld cheat indoen. Met de hele focus op geld zou voor veel mensen de verleiding groot zijn om dan te cheaten en dan is dat niet leuk meer.

Hier ben ik het mee eens. Want GTA V gaat niet voor niets over de jacht naar de machtige dollar. Wat betekent dat de speler er echt voor moet werken om geld te verdienen. Dus wat mij betreft mag die cheat achterwege gelaten worden. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...