Jump to content

Het grote GTA V topic!


Jacky-2007

Recommended Posts

  • Reacties 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    161

  • Phoenyxar

    101

  • Jacky-2007

    71

  • Davedavy

    49

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weken later...

Iets dat het vermelden waard is: Packie stapt in de Credits van TBoGT naar Francis International. (Dit was voor het eerst opgemerkt door GrandTheftTwano)

>>> Door Jacky-2007: Mooi begin. Nu nog de screens, die hebben we er wel bij nodig. Probeer even iemand met de PC versie te porren, mocht dat niet lukken dan zal ik van de week wel even wat (low pixel) screens maken op de 360. :) <<<

Voila! :clown:

packieleavingtown.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

hintstxt.png

Ik heb de volgende hint gevonden:

>>>Een map die misschien gebruikt gaat worden voor de volgende GTA. Deze map ligt op het schip De Platypus. En in TBoGT ligt hij op een tafel in de nachtclub Bahama Mamas.<<<

Screenshot: gtavmap.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Serieus, dezelfde kaart op twee verschillende locaties.. De platypus is in TBOGT ook gewoon te betreden, dus in TBOGT zou hij dan twee keer moeten liggen. Dan moeten we twee screens hebben.

Deze die je nu hebt geplaatst is trouwens een beetje overbelicht, er zijn niet echt goed details en vormen op te zien. Beide moeten opnieuw gemaakt worden..

Overleg even met TU of jullie de screens kunnen leveren. Zo niet, laat het hier even weten, dan gaan we komende week met D.I. even op pad met de Polaroid. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Serieus, dezelfde kaart op twee verschillende locaties.. De platypus is in TBOGT ook gewoon te betreden, dus in TBOGT zou hij dan twee keer moeten liggen. Dan moeten we twee screens hebben.

Deze die je nu hebt geplaatst is trouwens een beetje overbelicht, er zijn niet echt goed details en vormen op te zien. Beide moeten opnieuw gemaakt worden..

Overleg even met TU of jullie de screens kunnen leveren. Zo niet, laat het hier even weten, dan gaan we komende week met D.I. even op pad met de Polaroid. :D

Ik weet dat dat schip ook in TBoGT te betreden is.. deze kaart was voor het eerste gevonden in IV(op het schip).

Alleen in TBoGT is hij ook in BHM te vinden.

Over de belichting;

Het is best moeilijk een goede foto te vinden van de kaart, omdat op beide locaties van de kaart een lamp op de kaart schijnt waardoor er veel licht op komt.

Ik zal even in TUGT gaan vragen of iemand foto's wilt maken van de hints in IV ;)

:D

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, en ik denk dat dit de volgende GTA word:

>>> Door Jacky-2007: Erg flauwe afbeelding verwijderd. Vraag echter mag blijven staan. :bier: <<<

Even sireus, hoe kom je daar aan?

Een serieus antwoord: Hij maakt ze zelf (heb ik begrepen, zie ook een paar posts terug)

Ja, ik maak ze zelf. :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Wat mischien ook zou kunnen zij is dat GTA V in stadsdelen word opgesplitst

-Los Santos

-Vice City

-San Fiero

-Las Venturas

Zoiets al die foto met in de lobby van de Rotterdam tower :puh:

rdtlobby.jpg

Bewerkt: door geoffrey11
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...