Jump to content

Het grote GTA V topic!


Jacky-2007

Recommended Posts

Wat mischien ook zou kunnen zij is dat GTA V in stadsdelen word opgesplitst

-Los Santos

-Vice City

-San Fiero

-Las Venturas

Zoiets al die foto met in de lobby van de Rotterdam tower :puh:

Screen regelen. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    161

  • Phoenyxar

    101

  • Jacky-2007

    71

  • Davedavy

    49

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weken later...

hey menseuh. :D

gaat gta 5 zich nou in vice city afspelen of niet?

wanneer gaan ze meer bekend maken denken jullie?

Nog helemaal niemand weet waar de nieuwe GTA zich gaat afspelen (behalve R* zelf)

Er zijn alleen nog maar geruchten ;)

Ik verwacht dat ze meer bekend gaan maken rond april/mei 2011 :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou zelf ook niet weten waar GTA 5 (of welke naam het ook krijgt) zich gaat afspelen. Volgens vele geruchten zou het inderdaad gaan om Vice City, maar dit kun je nooit zeker weten. Het kan namelijk ook een totaal nieuwe stad worden. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Moeilijk in een categorie te plaatsen.. Het is geen hint in GTA IV, maar wél een hint door Rockstar Games gegeven. Mijn partner in crime voor Death Inc. @Iscariah wees me deze week op het volgende artikel op de Rockstar Games Newswire


Flashback Friday: Easy Lover

Posted December 3 at 11:07am | Author: R* R | Filed Under: Rockstar, Music

Eronder staat een verhaal over hoe fout het uitgaan in de '80s kon gaan, over vriendinnen die nooit meer thuiskomen, en jij die uiteindelijk zit opgescheept met een vriendenkring die uit niets meer bestaat dan ouwe knarren in leren broeken..

Bekijk het artikel op Rockstar Games Newswire


Ook werd in de tekst nog even gerefereerd naar een eerdere "Flashback Friday" video die op de Newswire zou zijn verschenen. Ook hierop werd ik gewezen door @Iscariah. Ik ben even gaan spitten, en stuitte op het volgende artikel uit het voorjaar:


A Friday Flashback

Posted April 30 at 4:00pm | Author: R* Q | Filed Under: Rockstar, Music

Even vertaald wat erbij stond:

"Voor geen andere reden dan dat het vrijdag is, geniet van deze video wat volgens ons de beste studio videoclip is."

Bekijk het artikel op Rockstar Newswire


Dit zijn dus twee video's met '80s muziek de we heel goed kennen uit de games Vice City en Vice City Stories. Waarom, anders dan het geven van subtiele hints naar een volgende game, zou Rockstar Games op slechts twee vrijdagen van alle 48 vrijdagen die we dit jaar hebben gehad, dit soort artikelen plaatsen?

Als je Newswire een beetje hebt gevolgd, dan weet je dat 99 van de 100 artikelen direct verbonden zijn aan hun eigen games, en altijd wel een serieuze insteek hebben. Nu kan ik me nog eens voorstellen dat een hooggeplaatste medewerker van Rockstar Games graag zijn muzieksmaak met de Newswire lezers deelt, maar dan zou dit vaker dan twee keer per jaar worden gedaan.

Nog een reden om het vermoeden groter te maken: Beide artikelen zijn gewoonweg met een catchy titel en verder een onzin-verhaal geplaatst.

En dan de laatste: Die tweede video, "Posted April 30". Dat is... Op een dag na precies twee jaar na de release van Grand Theft Auto IV.

Link to comment
Delen op andere websites

gta 5 in vice city!

gold! always believe in your soul. you got the power to know. you are instructable. always believe it. you worth gold. i am glad that you bount to return. something i can't learn.

de 80's. fuck yeah. het beste van allemaal. nog tot eind 2011 wachten denk ik. :D

Link to comment
Delen op andere websites

gta 5 in vice city!

gold! always believe in your soul. you got the power to know. you are instructable. always believe it. you worth gold. i am glad that you bount to return. something i can't learn.

de 80's. fuck yeah. het beste van allemaal. nog tot eind 2011 wachten denk ik. :D

Er is nog niks bekend :7

Goed gevonden Jacky/Iscariah :tu:

Het kan zomaar een hint zijn... 0_0

Link to comment
Delen op andere websites

Leuke hint, zou inderdaad maar eens kunnen.

Zelf hoop ik echt dat t Vice city word, ik heb dat spel ontelbaar keer gespeeld en heb me altijd vermaakt :D

Mijn idee was echter (n.a.v rotterdam tower) dat het zich afspeelt in San Andreas en ze een DLC uitbrengen met

Vice City en dat je dan heel epic in een vliegtuig stapt met een ticket naar Vice city..

Maarja dat is dan mijn visie hierop.. :engel:

N,

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...