Jump to content

Het grote GTA V topic!


Jacky-2007

Recommended Posts

Staan alle screens nu op 1 pagina wel bij elkaar. er zijn nogal wat screens uitgebracht namelijk... En druk aan het wachten met trailer 2 maar eerst nog paar uurtjes werken :D

[ yes pagina 100 vandaag ] :klap:

Bewerkt: door harry1985
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    161

  • Phoenyxar

    101

  • Jacky-2007

    71

  • Davedavy

    49

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb Driver San Francisco erg veel gespeeld en dit zal er inderdaad wel op gaan lijken. Dat systeem van Driver werkt trouwens erg lekker. Hopen dat het systeem van Grand Theft Auto V net zo goed is! :)

Link to comment
Delen op andere websites

De eerste missie is bekend!

(Niet van mij. :puh: )

*screen*

"Follow the train, CJ!" :D

Wel meer de twee gekende missie, als je er de ondertussen goed uitgebreide en vaak besproken heist-missie uit de GI even bijrekent. Maar misschien hoort dit ook wel bij die missie. Waarschijnlijk niet, ik hoop van niet want dan zou dit een mooi kader geven voor een geweldige missie! :3

Link to comment
Delen op andere websites

Haha leuk bedacht :puh:

Waar ik even aan dacht: misschien zitten er wel elementen van RDR in GTA V, die er voor zorgen dat je ook zo over treinen kan lopen en door de treinen, zoals dat wel kon met John...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat je via je telefoon van personage gaat kiezen.

In de Game Informer stond via een snel menu, dus dat kan de telefoon zijn.

Ik meen ergens gelezen te hebben dat je met de 3 pijltjes toetsen van charachters wisselt en de onderste pijltjestoets was nog leeg. Maar ze dachten hier misschien aan dat je via die sneltoets naar de Multiplayer deel te gaan van GTA V.

Link to comment
Delen op andere websites

Met de nieuwe forumindeling is dit topic nutteloos geworden. In het vervolg kunnen nieuwe discussies gewoon gestart worden in dit forum ;)

Topic gesloten (100 pagina's is een mooie mijlpaal!) en unpinned, sommige discussies zal ik zo nog even afsplitsen.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...