Jump to content
  • Sign Up
GTAGames.nl
Sign in to follow this  
Joriz

Max Payne 3 systeemeisen bekend!

GTAGames.nl afbeelding
Ga maar snel sparen voor een nieuwe computer. Want de systeemesisen van Max Payne 3 zijn bekend! Het meest opvallende is dat je maar liefst 35 GB opslagruimte nodig hebt voor Max Payne, terwijl je voor Grand Theft Auto IV nog 'maar' 16 GB hardeschijfruimte nodig had. De reden dat er voor Max Payne 3 waarschijnlijk zo veel opslagruimte nodig is komt door de hogere resolutie textures die het spel bevat.
Gelukkig kan je Max Payne 3 ook kopen voor de Playstation 3 en XBox 360.

• Besturingssysteem: Windows 7 32/64 Service Pack 1, Windows Vista 32/64 Service Pack 2 of Windows XP 32/64 Service Pack 3
  • Processor: Intel Dual Core 2.4 GHZ - i7 3930K 6 Core x 3.06 GHZ / AMD Dual Core 2.6 GHZ - FX8150 8 Core x 3.6 GHZ
  • Werkgeheugen: 2GB - 16GB
  • Videokaart: NVIDIA® 8600 GT 512MB VRAM – NVIDIA® GeForce® GTX 680 2GB VRAM / Radeon HD 3400 512MB VRAM - Radeon HD 7970 3GB VRAM
  • Geluidskaart: 100% Direct X 9.0 compatible – Direct X 9.0 compatible supporting Dolby Digital Live
  • Hardeschijfruimte: 35 GB!
  • DVD Drive: Is enkel nodig als je hem in de winkel en niet online koopt.

Max Payne 3 komt op 18 mei 2012 uit in Nederland voor Playstation 3 en XBox 360. Op 1 juni komt het spel tevens uit voor de PC.

Bron: Rockstar Games
Foto: Computer Guts door Mini D

GTAGames.nl

Recommended Posts

Davedavy

Werkgeheugen: 2GB - 16GB , moet je dus tussen de 2 en 16 GB ram geheugen hebben..?

Joriz

Werkgeheugen: 2GB - 16GB , moet je dus tussen de 2 en 16 GB ram geheugen hebben..?

Ja, Rockstar Games adviseert tussen de 2 GB en 16 GB. Natuurlijk kan meer dan 16GB ook niet echt kwaad, maar dat is dan niet door Rockstar Games getest.

myron.b

Cool dat die 1 juni voor PC uitkomt! :tu:

Maar ik heb een Intel Core 2 Duo 7300 @ 2666MHz,kan ik dan wel aan?

Edited by myron.b

Guardian1980

Systeemeisen... Voor mij misschien wel de belangrijkste reden om lekker op een console te gamen.

BiglifeRPG

Cool dat die 1 juni voor PC uitkomt! :tu:

Maar ik heb een Intel Core 1.8,kan ik dan wel aan?

Nee.

BoerTijger

Ik was binnenkort toch voor plan om een nieuwe CPU aan te schaffen, mijn pc voldoet er aan, alleen even kijken met 3gb ram.

bouzywouzy

Is né keer benieuwd of dit ook werkelijk 35GB nodig zal hebben op mijn 37GB grote harde schijf van mijn PS3

Max Payne 3 was al een twijfel geval en Skyrim gaat voor, dus denk niet dat ik MP3 in huis haal.

Msigamer08

wordt een eitje voor me amd 8 core :)

Joriz

Is né keer benieuwd of dit ook werkelijk 35GB nodig zal hebben op mijn 37GB grote harde schijf van mijn PS3

Dit zijn alleen de systeemeisen voor mensen die het kopen voor op de computer.

Voor GTA4 had je op de Playstation 3 minimaal 3 MB nodig en voor L.A. Noire minimaal 1,3 GB. Dus op de Playstation 3 zal de benodigde schijfruimte waarschijnlijk nog meevallen.

Scarface92

Systeemeisen... Voor mij misschien wel de belangrijkste reden om lekker op een console te gamen.

Inderdaad, het zal er dan ongetwijfeld beter uitzien op de pc maar ik game veel liever op een console, groot beeld en lekker languit zitten met de controller in de hand. :tu:

JFun-Productions

Mensen die Gta 4 kunnen spelen hebben geen zorgen.. en ik krijg erg zin om Max Mayne 3 te spelen :)

En zo te zien aan die foto wordt het voor Joriz nog een hoop werk om zijn PC klaar te krijgen ;)

Rockstar heeft via Twitter laten weten dat de 360-versie van Max Payne 3 op twee disks zal verschijnen.

Op de eerste disk staat de de eerste helft van de singleplayer en de volledige multiplayer-modus,

En op de tweede disk staat de andere helft van de singleplayer.

Bron.

Edited by J-Fun_P

Sublime

Wat een vage requirements.. Wat daar uiteindelijk staat is gewoon: Gemiddeld - Supergoede pc -,-

Kloep

35GB, jeetje. Zie wel of ik hem voor de PC aanschaf, misschien als hij ontzettend leuk is op de PS3.. :puh: