Jump to content
Joriz

Nieuwe Max Payne 3 Multiplayer Trailer online!


Zojuist hebben we van Rockstar Games de tweede multiplayer trailer ontvangen van het actiespel Max Payne 3. In de nieuwste trailer wordt nog meer aandacht besteed hoe veel coole en uitgebreide dingen er in de multiplayer van Max Payne 3 zitten. Het lijkt er op dat naast het uitgebreide singleplayer verhaal van Max Payne 3 de multiplayer ook een compleet spel is waar vele uren fun in zitten. Veel kijkplezier!



Max Payne 3 komt op 18 mei 2012 uit in Nederland voor Playstation 3 en XBox 360. Op 1 juni komt het spel tevens uit voor de PC.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Wow Wat mooi!

Ziet er zeker leuk uit.

Dat is nog even wachten tot die voor PC is.

De MP ziet er heel gaaf uit.

Alles lijkt zo echt.

Vette gameplay.

Gangwars lijkt me ook leuk.

Is er al bekend hoeveel het spel gaat kosten?

Bewerkt: door myron.b

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

mooie multiplayer met veel teamwerk, hopelijk gaat niet iedereen voor zichzelf spelen zoals in de meeste shooter.

Wat ik uit previess begrijp van mensen die hem hebben gespeeld zijn de maps redelijk close combat, dus je zult meestal wel in de buurt zijn van een team member, dus waarschijnlijk gaan de meeste mensendan automatisch samenwerken na een weekje van spelen en ze aan het spel gewend zijn.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

ik ken niet wagten tot Max Payne 3 uitkomt xd

het filmpje ziet er trouwen goed uit

>>> Door Thundercover: Berichten samengevoegd. Gebruik in het vervolg de Bewerk-knop als je nog iets aan je berichten wil toevoegen. :)<<<

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...