Jump to content
Joriz

Max Payne 3 Launch Trailer online!


Daar is hij dan de lanceringstrailer van het actiespel Max Payne 3. In deze trailer wordt aandacht gegeven aan het singleplayer verhaal van het spel. Waarin de ouder geworden hoofdpersoon Max Payne in São Paulo, Brazilië is beland. Hier werkt hij voor een rijke familie als persoonlijke beveiliging (bodyguard). Natuurlijk gaat het hem niet zo makkelijk af als verwacht. De vrouw van de rijke familie wordt ontvoerd en Max Payne raakt in allerlei complotten en schietpartijen terecht. Veel kijkplezier met de HD versie van deze trailer. :)

Max Payne 3 komt op 18 mei 2012 uit in Nederland voor Playstation 3 en XBox 360. Op 1 juni komt het spel tevens uit voor de PC.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Vet filmpje. Helaas zit ik met de release van dit spel in Frankrijk dus ik kan hem niet meteen kopen. In Frankrijk is hij denk ik duurder en staat alles in het Frans op de hoes, en dat wil ik niet. Gewoon hier kopen. Maar kopen doe ik meteen na mijn vakantie en dan ga ik van Max Payne 3 genieten :D :D

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik begrijp alleen niet zo waarom er zoveel van hetzelfde in de trailers voor komt, de game zelf duurt 12 uur + volgens de reviews. De trailers vind ik wat minder sterk de laatste tijd daarom, vrijdag is het eindelijk zo ver. Dan kunnen we Max Payne 3 zelf ervaren.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...