Jump to content

[EK12] Haha! België... :7


NandroDavids

Recommended Posts

Courtois! :schater: Lombaerts! :schater: Kompany! :schater: Vermaelen! :schater: Vertonghen! :schater: Witsel! :schater: Fellaini! :schater: Hazard! :schater: Chadli! :schater: Defour! :schater: Lukaku! :schater: Mirallas! :schater: Mertens! :schater:

[Totdat Oranje eruit ligt...]

Even zonder gekheid: het is natuurlijk belachelijk dat België er met zulke voetballers niet in geslaagd is zich te plaatsen. Maar ja, punten verliezen tegen Azerbeidzjan, dat is redelijk dodelijk blijkt wel. Wat denken jullie? Gaat België er op de komende toernooien wel bij zijn? Of lukt het gewoon niet om hier een echt team van te maken dat tot grote prestaties gaat komen?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 58
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    7

  • NandroDavids

    5

  • moechy

    5

  • Sammie_GTA

    4

Waarschijnlijk is het in België ook minder een "big thing" als in Nederland.

Maar goed, ik heb dus de ballen (!) verstand van voetbal, laat staan dat er ook maar één naam in je post mij bekend voorkomt.

EDIT: Oh wacht! Mertens komt me bekend voor! Dat is de bijnaam van iemand in mijn klas!

Bewerkt: door SpacyColours
Link to comment
Delen op andere websites

Zoals het al in de OP staat, onbegrijpelijk dat ze zich met zulke namen niet kunnen plaatsen, ze horen er zeker bij. Maar ja, met zeperds zoals tegen Azerbeidzjan maak je het jezelf ook wel moeilijk.

Ik heb er vertrouwen in dat het wel weer goed komt, ik hoop alleen dat ze niet al te lang hoeven te wachten.

Link to comment
Delen op andere websites

Dembélé (onze beste speler, mits wat discussie) staat niet in de lijst, schande!

Voor de rest hoop ik gewoon dat we ons plaatsen voor 2014, misschien eerst eens een bondscoach zoeken die het eens in 1 deel tot dan uithoudt ;3

Bewerkt: door Phoenyxar
Link to comment
Delen op andere websites

Lach hier alle Belgen uit

Mooi staaltje van racisme. :)

Ach, de zinsnede Even zonder gekheid is toch duidelijk? Wees blij dat ik mijn impuls om "MegaPilot! :schater:" erin te zetten niet heb uitgevoerd :puh:

Maar inderdaad, wat End Of The Riot zegt: op het WK 2014 zouden ze echt gewoon tot de outsiders behoren. Mits ze zich plaatsen, en da's dus ook meteen het probleem. Maar wanneer België zich plaatst voor dat WK, of het EK daarna, ik zet ze in mijn voorspellingen sowieso in de halve finale. Met zulke namen moet dat absoluut kunnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Lach hier alle Belgen uit

Mooi staaltje van racisme. :)

Ach, de zinsnede Even zonder gekheid is toch duidelijk? Wees blij dat ik mijn impuls om "MegaPilot! :schater:" erin te zetten niet heb uitgevoerd :puh:

Maar inderdaad, wat End Of The Riot zegt: op het WK 2014 zouden ze echt gewoon tot de outsiders behoren. Mits ze zich plaatsen, en da's dus ook meteen het probleem. Maar wanneer België zich plaatst voor dat WK, of het EK daarna, ik zet ze in mijn voorspellingen sowieso in de halve finale. Met zulke namen moet dat absoluut kunnen.

voetbal is meer dan alleen namen :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben zelf Belg maar ik zou me schamen met die kuttrainer Leekens. Hopelijk zal het beter gaan met de kwalificaties van het volgend WK met een betere trainer.

Je weet toch dat Leekens naar Club Brugge is, hé?

Ik ben zelf Belg, maar heb echt niets met ons nationaal elftal. Klootzakken kunnen niet winnen tegen Azerbaidjan, dan verdien je het ook helemaal niet om in het EK te mogen spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...