Jump to content

[EK12] Haha! België... :7


NandroDavids

Recommended Posts

Iedereen zegt dat de Nederlanders arrogant zijn etc etc..Maar waar hebben jullie gelezen dat ze zichzelf verklaren als kampioen? Graag een artikeltje ofzo, want dat heb ik nu eens compleet gemist(terwijl ik elke dag de krant volledig lees).

Voorwat dienen die liedjes denk je?

En je denkt serieus dat enkel Nederland zulke liedjes heeft?

Jullie zijn over het algemeen arroganter dan op dat vlak. Net hetzelfde met het WK, ja NL gaat sowieso winnen. Deksel op de neus, en dat blijkt nu ook maar weer.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 58
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    7

  • NandroDavids

    5

  • moechy

    5

  • Sammie_GTA

    4

Iedereen zegt dat de Nederlanders arrogant zijn etc etc..Maar waar hebben jullie gelezen dat ze zichzelf verklaren als kampioen? Graag een artikeltje ofzo, want dat heb ik nu eens compleet gemist(terwijl ik elke dag de krant volledig lees).

Voorwat dienen die liedjes denk je?

En je denkt serieus dat enkel Nederland zulke liedjes heeft?

Jullie zijn over het algemeen arroganter dan op dat vlak. Net hetzelfde met het WK, ja NL gaat sowieso winnen. Deksel op de neus, en dat blijkt nu ook maar weer.

Je mag gerust vertellen waar je je wijsheid vandaan hebt hoor ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Iedereen op HLN.be spreekt van arrogante Nederlanders en dat de spelers van Oranje zich voor het EK nog begonnen was zich als winnaars uitriepen, 1 voorbeeld aub? Slechts 1tje, als de Nederlanders even arrogant zijn als sommige Belgen beweren(check maar HLN.be, er zijn er daar genoeg) dan moet er toch 1 artikeltje over te vinden zijn?

Trouwens moechy, dat ene liedje is spottend en zeker niet arrogant(dat van stop je toeters in de la, we verlaten het EK).

Link to comment
Delen op andere websites

Iedereen op HLN.be spreekt van arrogante Nederlanders en dat de spelers van Oranje zich voor het EK nog begonnen was zich als winnaars uitriepen, 1 voorbeeld aub? Slechts 1tje, als de Nederlanders even arrogant zijn als sommige Belgen beweren(check maar HLN.be, er zijn er daar genoeg) dan moet er toch 1 artikeltje over te vinden zijn?

Trouwens moechy, dat ene liedje is spottend en zeker niet arrogant(dat van stop je toeters in de la, we verlaten het EK).

Het is dan ook over het origineel dat ik het heb.

Maar ach ik heb niet veel zin in een kinderlijke discussie die om niks draait :puh:.

Dus ik trek me terug en je lost het zelf maar op.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
  • 1 year later...

Courtois! :schater: Lombaerts! :schater: Kompany! :schater: Vermaelen! :schater: Vertonghen! :schater: Witsel! :schater: Fellaini! :schater: Hazard! :schater: Chadli! :schater: Defour! :schater: Lukaku! :schater: Mirallas! :schater: Mertens! :schater:

[Totdat Oranje eruit ligt...]

*Bump* :engel:

Paar andere namen, maar toch.

Link to comment
Delen op andere websites

Mertens en Fellaini stonden niet eens op toen het doelpunt werd gemaakt, dus helemaal geen reden om hun uit te lachen voor deze mindere wedstrijd. Integendeel, ze hebben het samen goedgemaakt. Dus bij deze:

_O_ Mertens, _O_ Fellaini

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...