Jump to content

[EK12] Haha! België... :7


NandroDavids

Recommended Posts

Ach, wees blij dat jullie geen regime hebben zoals Noord-Korea. Dan was je straks in Mazurië half je spelers kwijt.

In Noord-Korea is het echt ernstig: Klik!

Precies. Ik weet weinig van voetbal, ik weet alleen dat ik bij het WK 2 jaar geleden kennis maakte met Noord-Korea en sindsdien wordt ik altijd megadepressief als ik Waving The Flag hoor, omdat dat lied voor geen meter klopt, daar zorgen die kutdictators wel voor. Voor mij was toen eigenlijk het hele plezier in voetbal alweer verpest (had dus niets met de finale te maken), maar ik probeer dat te verdringen. Dit EK heb ik wel weer zin.

Oh, en Belgen... jullie mogen stiekem wel met oranje meejuichen hoor. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 58
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    7

  • NandroDavids

    5

  • moechy

    5

  • Sammie_GTA

    4

Deed ik al voor ze nog maar een kans maakten om wereldkampioen te worden

Ah, 1986, toen ze spijtig de halve finale verloren van de latere kampioen Argentinië. Goed elftal, met ondermeer Pfaff, Gerets, Van der Elst, Scifo en Ceulemans.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie België zich wel plaatsen voor het eindtoernooi over twee jaar. Het spelersmateriaal is redelijk, alleen hebben geen trainer die de spelers goed met elkaar kunnen functioneren. Met alle respect, maar je mag toch niet blij zijn als je gelijkspeelt tegen Kazachstan in de kwalificatieronde?

Link to comment
Delen op andere websites

Wij waren ook dichtbij die Play-Offs en als je ziet naar de spelers van beide landen en naar de match zelf: 1 buitenspel-goal en een penalty van België, dan is het al bij al nog niet eens verdient voor België.

Ik hoop dat de match tegen Engeland beter wordt. :{

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Courtois! :schater: Lombaerts! :schater: Kompany! :schater: Vermaelen! :schater: Vertonghen! :schater: Witsel! :schater: Fellaini! :schater: Hazard! :schater: Chadli! :schater: Defour! :schater: Lukaku! :schater: Mirallas! :schater: Mertens! :schater:

>>>> [Totdat Oranje eruit ligt...] <<<<

troll-face.png

Dit is grappig want België kon zich niet eens plaatsen voor het EK. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Inb4 belgen maken een topic om NLers uit te lachen terwijl ze zelf niet eens zo ver kwamen

Wanneer was de laatste keer dat hun in het EK/WK kwamen??? Zo lang geleden dat ik het me nog geneens kan herinneren. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...