Jump to content

[EK12] VI Oranje


Visser23

Recommended Posts



Ja ja, mensen! Ze zijn er ook dit jaar weer, de mister bigstars van RTL7: Johan Derksen, Wilfred Genee en René van der Gijp. Vanuit het Kurhaus te Scheveningen bespreken ze dagelijks de hoofd- en randzaken van het EK, met gasten als Jan Boskamp en Hans Kraaij jr.

Vanaf 4 juni dagelijks om 22.30 uur op RTL4!

Heerlijk toch?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 41
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Venzio

    12

  • GekkieJ01

    7

  • Kloep

    7

  • Visser23

    5

Ik kijk altijd wel naar VI Oranje. Ik vind de humor gecombineerd met het voetbal geweldig. Bij de NOS zijn ze vaak wat te serieus gericht op voetbal.

Totaal mee eens. Die humor is gewoon geweldig, en vooral op een feest als het EK vind ik het absoluut een toevoeging. Serieus gedoe is handig, maar als kijker heb ik er eigenlijk niet zo veel aan.. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Volgende week maandag de eerste aflevering op RTL 4.

De eerste gasten zullen Jan Boskamp en René Froger zijn. Als ze Boskamp naast Gijp neerzetten, zullen we vast weer wat 'koeken' te zien krijgen. Moet een goede aflevering worden toch?

Naast deze gasten zullen ook de volgende gasten aanwezig zijn dit seizoen: Hans Kraay Jr., Willem van Hanegem, Wim Kieft, Gertjan Verbeek, Roelof Luinge, John de Mol, Eddy Zoey, Jan Smit, Gerard Joling, Guus Meeuwis.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgende week maandag de eerste aflevering op RTL 4.

De eerste gasten zullen Jan Boskamp en René Froger zijn. Als ze Boskamp naast Gijp neerzetten, zullen we vast weer wat 'koeken' te zien krijgen. Moet een goede aflevering worden toch?

Naast deze gasten zullen ook de volgende gasten aanwezig zijn dit seizoen: Hans Kraay Jr., Willem van Hanegem, Wim Kieft, Gertjan Verbeek, Roelof Luinge, John de Mol, Eddy Zoey, Jan Smit, Gerard Joling, Guus Meeuwis.

Ik vind dat ze Gerard Joling nou niet echt in zo'n aflevering moeten stoppen. Naar mijn weten kent die gast niks over voetbal.

Zal wel weer lachen worden met Hansie Hansie.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat ze Gerard Joling nou niet echt in zo'n aflevering moeten stoppen. Naar mijn weten kent die gast niks over voetbal.

Zal wel weer lachen worden met Hansie Hansie.

Geer zat er vorig jaar ook bij, en dat past precies in het straatje van VI. Hij zit vol met humor, dus dat wordt denk ik weer een leuke combinatie. Het zal dan alleen niet over voetbal gaan, ben ik bang.

Link to comment
Delen op andere websites

En 't is nu al leuk! Een mooie sneer naar de NOS en natuurlijk altijd leuk met Boskamp en Van der Gijp naast elkaar. Beetje jammer van Froger, want die voegt werkelijk niets toe, maar ik snap ook wel weer waarom die erbij zit. Tot nu toe geslaagd, en ik kijk NOS Studio Sportzomer wel terug straks :)

Link to comment
Delen op andere websites

Heb hem niet helemaal gezien, maar wat geweldig van Johan.

"Is er wat te doen in Krakau?" - Johan Derksen: "Ja hoor, het sterft daar van de hoeren".

Ik ging helemaal kapot, maar wat mooi. VI Oranje heeft de eerste winst ''al binnen'':

AMSTERDAM - VI Oranje heeft maandag een eerste tik uitgedeeld aan concurrent Studio Sportzomer.

Het programma op RTL 4 trok meer tv-kijkers op de eerste avond dat de twee praatprogramma's over het Europees kampioenschap voetbal tegenover elkaar stonden.

Naar VI Oranje, met vaste gezichten Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp, keken 777.000 kijkers.

Presentator Jack van Gelder boeide met Studio Sportzomer op Nederland 1, 710.000 mensen, blijkt uit cijfers van Stichting Kijkonderzoek.

Bron: NU.nl

Link to comment
Delen op andere websites

Vanavond Gordon en Van Hanegem in VI. Hoop dat er weer wat te lachen valt, want gister was het nogal een saaie aflevering met die Dennis, past totaal niet in het programma. :engel:

Ik denk dat het een prachtige aflevering gaat worden. Dat moet dan ook vooral door Gordon komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Vanavond Gordon en Van Hanegem in VI. Hoop dat er weer wat te lachen valt, want gister was het nogal een saaie aflevering met die Dennis, past totaal niet in het programma. :engel:

Ik denk dat het een prachtige aflevering gaat worden. Dat moet dan ook vooral door Gordon komen.

Gordon heeft niet echt veel verstand van voetbal, maar veel lol heeft hij wel.

Vind het tot nu toe echt een leuk programma en de Oranje Koorts begint nu nog meer te stijgen, en die had ik al heel veel.

Bewerkt: door Venzio
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...