Jump to content

[EK12] VI Oranje


Visser23

Recommended Posts

Ik vond het stukje met Dennis en Hans Kraay wel leuk, en dan de opmerkingen van René.

Maar elke avond een onserieus programma met bijv. Gordon of Froger vind ik ook niks.

Als alternatief voor Froger/Gordon/Joling kan je natuurlijk naar Studio Voetbal kijken. Die zijn altijd van de feitjes/weetjes/beelden. Maar VI is niet alleen maar onserieus, eigenlijk staan ze daarom bekend. Eerte kwartier gewoon inleiden en humor, dan een half uurtje met vragen/anekdotes enzovoort. En de rest van het programma vullen ze op met die fotowedstrijd, kranten, t-shirt enzovoort.

Overigens net een vraag ingestuurt.. dus als jullie hem zien onder Frank Raven, dan ben ik het. :bier:

Ik begrijp ook dat ze serieus kunnen zijn, ik vind VI Oranje leuker dan Studio Sport. Ik vind Gijp en Derksen de beste analisten, en hoe ze het formuleren is prachtig. Maar ik hoop wel dat ze als het EK begint ze ook mensen uit de voetballerij gaan uitnodigen dat ze tenmimste voetbal gerelateerd onserieus kunnen zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 41
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Venzio

    12

  • GekkieJ01

    7

  • Kloep

    7

  • Visser23

    5

Ik vond het stukje met Dennis en Hans Kraay wel leuk, en dan de opmerkingen van René.

Maar elke avond een onserieus programma met bijv. Gordon of Froger vind ik ook niks.

Als alternatief voor Froger/Gordon/Joling kan je natuurlijk naar Studio Voetbal kijken. Die zijn altijd van de feitjes/weetjes/beelden. Maar VI is niet alleen maar onserieus, eigenlijk staan ze daarom bekend. Eerte kwartier gewoon inleiden en humor, dan een half uurtje met vragen/anekdotes enzovoort. En de rest van het programma vullen ze op met die fotowedstrijd, kranten, t-shirt enzovoort.

Overigens net een vraag ingestuurt.. dus als jullie hem zien onder Frank Raven, dan ben ik het. :bier:

Ik begrijp ook dat ze serieus kunnen zijn, ik vind VI Oranje leuker dan Studio Sport. Ik vind Gijp en Derksen de beste analisten, en hoe ze het formuleren is prachtig. Maar ik hoop wel dat ze als het EK begint ze ook mensen uit de voetballerij gaan uitnodigen dat ze tenmimste voetbal gerelateerd onserieus kunnen zijn.

Wat humor mag wel natuurlijk. Maar Jimmiefitz heeft hier wel een punt, ik zie veel wedstrijden al en nu zullen we de beelden niet te zien krijgen maar dan wil ik nog steeds wel wat info wat er gebeurd en dat ze ook echt iets analyseren, het moet geen koffietijd voor mannen worden. Humor is leuk, maar ik wil niet alleen maar humor.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is van Marwijk een chagrijn geworden! Ik heb werkelijk nog geen vriendelijke persconferentie van hem gezien...

Dat zal vast wel door die zenuwen komen, of zal die nog steeds koorts hebben. :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Zou ook wel gek worden als iedereen blijft zeiken over Huntelaar/van Persie. Bert heeft zijn keuze gemaakt en daar veranderd echt niemand meer iets aan.

Maar daar ging het helemaal niet om bij dat punt van die persconferentie. Een journalist vroeg een zelfde vraag als eerder was gesteld, waarop Bert een nogal redelijk nijdige reactie gaf. Dit is is niet de eerste keer dat die zo reageert. Zoiets doet trouwens van Bommel ook soms, bij dat moment dat Hans Kraaij die vraag stelde. Maargoed, het was weer een prima aflevering. Ik maak me we wel zorgen of die tent vannacht blijft staan, met die windstoten. :clown:

Bewerkt: door GekkieJ01
Link to comment
Delen op andere websites

Zou ook wel gek worden als iedereen blijft zeiken over Huntelaar/van Persie. Bert heeft zijn keuze gemaakt en daar veranderd echt niemand meer iets aan.

Maar daar ging het helemaal niet om bij dat punt van die persconferentie. Een journalist vroeg een zelfde vraag als eerder was gesteld, waarop Bert een nogal redelijk nijdige reactie gaf. Dit is is niet de eerste keer dat die zo reageert. Zoiets doet trouwens van Bommel ook soms, bij dat moment dat Hans Kraaij die vraag stelde. Maargoed, het was weer een prima aflevering. Ik maak me we wel zorgen of die tent vannacht blijft staan, met die windstoten. :clown:

Ja dat weet ik, maar hij krijgt 30 keer dezelfde vraag. Dan zou ik ook wel een beetje nijdig van worden.

Maar ik zou niet graag door Hansie geïnterviewd worden eigenlijk, vind het niet altijd zulke geweldige vragen.

Ik vind het wel stom en laf zeg dat ze dat zandsculptuur weer moeten slopen, is toch leuk zo'n ding laat lekker staan.

Link to comment
Delen op andere websites

Zou ook wel gek worden als iedereen blijft zeiken over Huntelaar/van Persie. Bert heeft zijn keuze gemaakt en daar veranderd echt niemand meer iets aan.

Maar daar ging het helemaal niet om bij dat punt van die persconferentie. Een journalist vroeg een zelfde vraag als eerder was gesteld, waarop Bert een nogal redelijk nijdige reactie gaf. Dit is is niet de eerste keer dat die zo reageert. Zoiets doet trouwens van Bommel ook soms, bij dat moment dat Hans Kraaij die vraag stelde. Maargoed, het was weer een prima aflevering. Ik maak me we wel zorgen of die tent vannacht blijft staan, met die windstoten. :clown:

Ja dat weet ik, maar hij krijgt 30 keer dezelfde vraag. Dan zou ik ook wel een beetje nijdig van worden.

Maar ik zou niet graag door Hansie geïnterviewd worden eigenlijk, vind het niet altijd zulke geweldige vragen.

30 keer dezelfde vraag? Dat is heel iets anders dan 2 keer dezelfde vraag, iemand kan het niet goed verstaan hebben en het dan nog een keer vragen. Maar om dan nou meteen zo nijdig te reageren.

Hansie stelde prima vragen deze keer, normaal stelt hij namelijk vragen die helemaal niet relevant zijn. Dat van Bommel die dan niet serieus neemt en zegt van: " Ik ga niet met jouw in discussie ". Nee, maar er zitten wel een x aantal miljoen mensen achter de buis die met de zelfde vraag zit en daar graag antwoord op wilt hebben. Ze moeten wel tegen een paar kritische vragen kunnen, daar verdienen ze namelijk ook naar. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Zou ook wel gek worden als iedereen blijft zeiken over Huntelaar/van Persie. Bert heeft zijn keuze gemaakt en daar veranderd echt niemand meer iets aan.

Kom op zeg. We leven in een vrij land en mogen zeggen en vinden wat we willen. Als je daar niet tegen kunt, dat zou ik ook niet kunnen trouwens, moet je zeker geen bondscoach willen zijn. Een groot aandeel in de finaleplaats was de nuchterheid vam Van Marwijk. Geen gezeik, alles intern. Das nu wel anders.

Ik vind dat Van Marwijk ook een verplichting heeft om de pers goed te behandelen. Als hij dan 1x uitvalt in verband met een dubbele vraag, kan ik me at voorstellen. Maar gewoon al grumpy zijn sinds het begin van het toernooi... Dat vind ik echt niet kunnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Zou ook wel gek worden als iedereen blijft zeiken over Huntelaar/van Persie. Bert heeft zijn keuze gemaakt en daar veranderd echt niemand meer iets aan.

Kom op zeg. We leven in een vrij land en mogen zeggen en vinden wat we willen. Als je daar niet tegen kunt, dat zou ik ook niet kunnen trouwens, moet je zeker geen bondscoach willen zijn. Een groot aandeel in de finaleplaats was de nuchterheid vam Van Marwijk. Geen gezeik, alles intern. Das nu wel anders.

Ik vind dat Van Marwijk ook een verplichting heeft om de pers goed te behandelen. Als hij dan 1x uitvalt in verband met een dubbele vraag, kan ik me at voorstellen. Maar gewoon al grumpy zijn sinds het begin van het toernooi... Dat vind ik echt niet kunnen.

Hij staat ook onder enorme druk natuurlijk, er word nu een halve finale minimaal verwacht. Maar ik denk als we eenmaal los zijn dat het weer net zo'n feestje word als 2 jaar geleden met een Sneijder die Frank de Boer imiteert.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk sowieso dat je als bondscoach maar beter gewoon een beetje vrolijk en lacherig kan doen. Ik bedoel, de pers in combinatie met Louis van Gaal kennen we denk ik ook wel allemaal? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...