Jump to content

[EK12] VI Oranje


Visser23

Recommended Posts

Ik vond het stukje met Dennis en Hans Kraay wel leuk, en dan de opmerkingen van René.

Maar elke avond een onserieus programma met bijv. Gordon of Froger vind ik ook niks.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 41
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Venzio

    12

  • GekkieJ01

    7

  • Kloep

    7

  • Visser23

    5

Trouwens, iemand die Panenka van Froger gezien? Denk niet dat veel mensen die nadoen. bloos.gif

Die was echt baas _O_ Van der Gijp zei direct daarna ook dat die niet nog 's gemaakt zou worden en dat ben ik met 'm eens.

Dennis van der Geest zat er natuurlijk ook omdat 'ie voor de RTL Sportzomer tijdens de Olympische Spelen op pad gaat. Blijkbaar gaat RTL deze zomer vol de concurrentie aan met de NOS. Alleen maar mooi, want ik kijk ze gewoon allebei :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, inderdaad. Nu had VI nog "gewonnen" qua kijkcijfers, maar ik denk dat zodra het EK begint en de beelden bij de NOS komen er meer mensen naar Jack overschakelen. Dat is ook gewoon logisch, zoals Derksen ook zegt dat mensen echt voor VI naar VI kijken. Omdat ze op RTL 7 vrachtwagenraces voor zich hebben. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond het stukje met Dennis en Hans Kraay wel leuk, en dan de opmerkingen van René.

Maar elke avond een onserieus programma met bijv. Gordon of Froger vind ik ook niks.

Als alternatief voor Froger/Gordon/Joling kan je natuurlijk naar Studio Voetbal kijken. Die zijn altijd van de feitjes/weetjes/beelden. Maar VI is niet alleen maar onserieus, eigenlijk staan ze daarom bekend. Eerte kwartier gewoon inleiden en humor, dan een half uurtje met vragen/anekdotes enzovoort. En de rest van het programma vullen ze op met die fotowedstrijd, kranten, t-shirt enzovoort.

Overigens net een vraag ingestuurt.. dus als jullie hem zien onder Frank Raven, dan ben ik het. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Heb het begin dan wel niet gezien, maar bedoel je met Gullit niet Van Hanegem? :puh:

Nee het ging erover dat Gordon goede vrienden was met Gullit. "Beste" vrienden.

Renée zei dus dat hij dat ook was toen hij speelde en zei: "1 tip, als hij bij je in bed licht en omdraait, gewoon meedraaien.".

Zal wel enorm geschapen zijn haha.

Link to comment
Delen op andere websites

Reclame, het is echt al weer top begonnen. Ik lig helemaal plat, Gordon heeft geen ruk verstand van voetbal maar sfeer brengen kent hij wel.

Ben benieuwd naar wat ze laten zien van Hansie Hansie en Dennis.

Link to comment
Delen op andere websites

Aflevering was stukken beter dan die van dinsdag, omdat er ook een serieus iemand zit in de persoon van Van Hanegem die niet constant belachelijk wordt gemaakt. Ik denk vooral dat personen als Froger, Gordon en morgen Boszhard erbij zitten om het 'rtl4-gehalte' van het programma omhoog te halen, want gisteren voegde Gordon op voetbalkennis vrij weinig toe.

Morgen weer Boskamp! static.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Aflevering was stukken beter dan die van dinsdag, omdat er ook een serieus iemand zit in de persoon van Van Hanegem die niet constant belachelijk wordt gemaakt. Ik denk vooral dat personen als Froger, Gordon en morgen Boszhard erbij zitten om het 'rtl4-gehalte' van het programma omhoog te halen, want gisteren voegde Gordon op voetbalkennis vrij weinig toe.

Morgen weer Boskamp! static.gif

Krijgen we de grap van Gijpie te horen tegen Boszhard. :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...