Jump to content

[EK12] Voorbereiding Oranje


Visser23

Recommended Posts

Zou ik dan ook mogen weten waarom de Vrij en Viergever niet bij deze selectie zouden passen? hypocrite.gif

Omdat ze ook niet op het niveau van het echte Oranje zitten als we tegen een Duitsland of Portugal spelen.

Overigens vind ik het raar dat Willems boven Emanuelson wordt gekozen.

Emanuelson heeft in verdedigend opzicht nog echt wel minder dan Willems.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Venzio

    9

  • Jesperkaj

    7

  • NandroDavids

    5

  • Visser23

    5

Omdat ze ook niet op het niveau van het echte Oranje zitten als we tegen een Duitsland of Portugal spelen.

Dat heeft Willems ook niet, Vlaar ook niet, Mathijssen ook niet.. Vlaar is veel te sloom, Willems maakt af en toe foutjes die in wedstrijd als Nederland - Ierland niet opvallen, maar tegen Duitsland cruciaal zullen zijn, en Mathijssen is ook niet een speler om over naar huis te schrijven..

Link to comment
Delen op andere websites

Omdat ze ook niet op het niveau van het echte Oranje zitten als we tegen een Duitsland of Portugal spelen.

Dat heeft Willems ook niet, Vlaar ook niet, Mathijssen ook niet.. Vlaar is veel te sloom, Willems maakt af en toe foutjes die in wedstrijd als Nederland - Ierland niet opvallen, maar tegen Duitsland cruciaal zullen zijn, en Mathijssen is ook niet een speler om over naar huis te schrijven..

Dat weet ik, maar beter dan dat hebben we niet. We moeten het hier mee doen. En op Willems na hebben deze spelers ook de WK finale gehaald.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar Venzio, waarom vind jij Bouma beter in Oranje passen dan de Vrij of Viergever? Ervaring heeft hier in ieder geval niets mee te maken, want dan zouden we aan Frank de Boer en Ronald Koeman kunnen vragen of ze een paar potjes mee willen voetballen. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Maar Venzio, waarom vind jij Bouma beter in Oranje passen dan de Vrij of Viergever? Ervaring heeft hier in ieder geval niets mee te maken, want dan zouden we aan Frank de Boer en Ronald Koeman kunnen vragen of ze een paar potjes mee willen voetballen. :7

Je kunt ze beter alle 3 niet hebben, Bouma zal toch wel niet spelen. De Vrij of Viergever zullen dat ook waarschijnlijk niet spelen.

Als Mathijssen het niet haalt zal het Vlaar worden. Dus als ze naar alle waarschijnlijkheid alle 3 niet zullen spelen kan je beter iemand die toch nog wel Willems bij kan brengen omdat Bouma ook wel linksback kan spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Als er blessuregevallen komen in de verdediging, dan heb je toch een paar goede vervangers nodig. Het liefst zijn het verdedigers die nog jaren meekunnen en nog niet hun top hebben gehaald. Overigens kan Viergever ook als linksback staan, want hij is net als Bouma ook een linkspoot.

Link to comment
Delen op andere websites

Emanuelson heeft in verdedigend opzicht nog echt wel minder dan Willems.

Pardon? Emanuelson is echt wel stukken beter dan Willems. Willems is klein, onzeker ( zelfde soort speler als Anita ), wel snel. Emanuelson kan koppen, heeft een goede sprint en is balvast en heeft een goed schot. Willems is net jong, hij heeft alleen maar mee gespeelt met Oranje -17 en -19. Bij PSV heb ik hem wel eens zien spelen maar hij is niet beter dan Emanuelson. Emanuelson speelt ook elke week bij AC Milan. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Emanuelson heeft in verdedigend opzicht nog echt wel minder dan Willems.

Pardon? Emanuelson is echt wel stukken beter dan Willems. Willems is klein, onzeker ( zelfde soort speler als Anita ), wel snel. Emanuelson kan koppen, heeft een goede sprint en is balvast en heeft een goed schot. Willems is net jong, hij heeft alleen maar mee gespeelt met Oranje -17 en -19. Bij PSV heb ik hem wel eens zien spelen maar hij is niet beter dan Emanuelson. Emanuelson speelt ook elke week bij AC Milan. ;)

Maar dan speelt hij meer als aanvallende middenvelder naar mijn weten. En hij speelde omdat Boateng geblesseerd was en ze geen vervaging hadden.

Ik ben er mee eens dat Emanuelson beter is met zij schoten, balvast zijn. Maar ik denk toch dat Willems nog wat beter verdedigd, maar dat is mijn mening natuurlijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...