Jump to content

[EK12] Poule D


Visser23

Recommended Posts

En Nederland krijgt 9 extra bonuspunten en kwalificeert zich voor de kwartfinales schakelt Zweden uit en speelt de finale van het EK tegen topfavoriet België.

Ontopic: Ik zie Frankrijk hier niet zo makkelijk winnen, Zweden zal toch wel proberen om nog minstens een punt te pakken

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 102
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    17

  • NandroDavids

    12

  • Kloep

    12

  • End Of The Riot

    8

Zweden laat vanavond nog nooit eerder vertoonde kunsten zien, en stuurt een overdonderd Frankrijk met een 7-0 broekplassend naar huis. Andere landen worden dan zo bang, dat ze zich spontaan laten diskwalificeren. Voor het eerst in de geschiedenis wordt de Coupe Henri Delaunay al in de groepsfase uitgereikt.

Zelfs al wint Zweden met 21-0, ze gaan sowieso naar huis. Als je de lolbroek wilt uithangen, doe het dan wel goed..:7

Link to comment
Delen op andere websites

Het zit de Engelsen dit keer mee met een bal die over de lijn was: Oekraïne scoorde, maar de vijfde/zesde man zag niet dat de bal over de lijn was. Erg jammer, want dat had een mooie en spannende slotfase opgeleverd.

Wel goed nieuws voor scheidsrechter Kuipers: nu Nederland eruit ligt, zal hij in het toernooi mogen blijven. Hij fluit tot nu toe prima, maar dat doen meer scheidsrechters. Kassai, de Hongaarse scheidsrechter van deze wedstrijd, kan het na deze wedstrijd volgens mij wel vergeten om de finale nog te krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Zweden laat vanavond nog nooit eerder vertoonde kunsten zien, en stuurt een overdonderd Frankrijk met een 7-0 broekplassend naar huis. Andere landen worden dan zo bang, dat ze zich spontaan laten diskwalificeren. Voor het eerst in de geschiedenis wordt de Coupe Henri Delaunay al in de groepsfase uitgereikt.

Zelfs al wint Zweden met 21-0, ze gaan sowieso naar huis. Als je de lolbroek wilt uithangen, doe het dan wel goed..:7

Staat het niet in de OP, dan weet ik het ook nie.

Ik begin nou toch steeds meer te vermoeden dat het EK een persoonlijke hekel aan mij heeft.

Dit zijn alle wedstrijden die ik heb gezien:

Nederland - Denemarken: Ik was voor Nederland, Nederland verliest.

Ierland - Kroatië: Ik was voor Ierland, Ierland verliest.

Frankrijk - Engeland: Het was mij om het even, gelijkspel.

Zweden - Oekraïne: Ik was voor Zweden, Zweden verliest.

Nederland - Duitsland: Ik was voor Nederland, Nederland verliest.

Nederland - Portugal: Ik was voor Nederland, Nederland verliest.

Dan heb je ook nog wat wedstrijden die ik niet heb gezien, maar die tel ik maar even niet mee, ookal verliepen die ook nooit gunstig voor mij.

Samengevat: Er waren 3 landen waar ik persoonlijk voor hoopte: Nederland, Zweden en Ierland. Ze hebben alle 3 nog niets gewonnen (behalve Zweden misschien nog, maar ze liggen er alsnog uit).

Lekker dan. Moet ik uit pure wanhoop maar voor Tsjechië gaan juichen of zo.

Bewerkt: door SpacyColours
Link to comment
Delen op andere websites

Het zit de Engelsen dit keer mee met een bal die over de lijn was: Oekraïne scoorde, maar de vijfde/zesde man zag niet dat de bal over de lijn was. Erg jammer, want dat had een mooie en spannende slotfase opgeleverd.

Nee, dit was geloof ik de 38e man. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

1 - 0 voor Engeland

Oekraine was minstens zo goed, die scheidsrechter zal wel een hoop gezeik krijgen. Hij stond ernaast, het was dus wel een doelpunt. Dan organiseer je een EK en krijg je zo'n scheids in een beslissende wedstrijd, dan baal je. Ik vond het niet zo'n leuke wedstrijd, ik had beter Zweden kunnen kijken.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit moet Frankrijk kunnen winnen, de voorspelling hier boven zou zomaar kunnen kloppen. Ik ben altijd een beetje voorzichtig met voorspellen, maar ik denk wel dat Frankrijk een overwinning boekt.

Ik ga niet mijn bericht kansloos editen en erin zetten dat ik denk dat Zweden zal winnen, ik citeer mezelf ik zat fout. Maar iedereen hier dacht dat de Fransen wel zouden winnen, voortaan zing ik wel een toontje lager. 0_0

Link to comment
Delen op andere websites

Het zit de Engelsen dit keer mee met een bal die over de lijn was: Oekraïne scoorde, maar de vijfde/zesde man zag niet dat de bal over de lijn was. Erg jammer, want dat had een mooie en spannende slotfase opgeleverd.

Actie was toch trouwens buitenspel als ik me niet vergis, maar ook dat werd niet gefloten.

Link to comment
Delen op andere websites

Het zit de Engelsen dit keer mee met een bal die over de lijn was: Oekraïne scoorde, maar de vijfde/zesde man zag niet dat de bal over de lijn was. Erg jammer, want dat had een mooie en spannende slotfase opgeleverd.

Actie was toch trouwens buitenspel als ik me niet vergis, maar ook dat werd niet gefloten.

Milevskiy stond inderdaad buitenspel, dus wat dat betreft wellicht gerechtigheid. Maar hoe dan ook: ze moeten echt met tv-beelden gaan werken. Zowel voor ballen die wel of niet over de lijn zijn als voor twijfelachtige buitenspelsituaties.

Link to comment
Delen op andere websites

Kassai kan natuurlijk niets aan deze beslissing doen, vanuit zijn standpunt is het niet te zien. Volgens mij kan de 5e man vervangen worden aleen schendsrechters niet. Dan kan hij waarschijnlijk door.

Link to comment
Delen op andere websites

Kassai kan natuurlijk niets aan deze beslissing doen, vanuit zijn standpunt is het niet te zien. Volgens mij kan de 5e man vervangen worden aleen schendsrechters niet. Dan kan hij waarschijnlijk door.

Kassai kan hier inderdaad niets aan doen, maar volgens mij treden de scheidsrechters op in teams: scheidsrechter, twee grensrechters, en twee lijnrechters. Als dat team fouten maakt, wordt het team daar op aangekeken. Kassai kan daarom mijns inziens de finale vergeten.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, je hebt gelijk, alleen de vierde man kan wisselen.

Wel zuur voor Kassai dan, dat je door zo'n domme fout de grootste wedstrijd van je leven mist, terwijl het ongeveer het enige is wat de lijnrechter moet doen. Maar desalniettemin, dan is de kans voor Kuipers groter. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...