Jump to content

[EK12] Poule D


Visser23

Recommended Posts

  • Reacties 102
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    17

  • NandroDavids

    12

  • Kloep

    12

  • End Of The Riot

    8

Ik heb de eerste helft gemist, het EK valt namelijk op een vervelende periode.

Met 1-1 kan alles nog. Ik ga eens kijken naar de goals.

2 prachtgoals gemist, waarschijnlijk ga ik de tweede helft ook niet zien.

Bewerkt: door thebig
Link to comment
Delen op andere websites

Frankrijk is al meer dan 20 wedstrijden ongeslagen en is onder Blanc echt weer prima bezig. Engeland daarentegen speelt matig en mist veel belangrijke spelers. Dit lijkt me echt een overwinning voor Frankrijk te gaan worden.

Dat denk ik ook! Engeland is niet meer wat het geweest was...

Hebben jullie gelijk in, maar besef je wel even dat Frankrijk de laatste 7 eindronde wedstrijden niet gewonnen heeft. Ook een teken dat ze niet bepaald goed zijn in EK's.

Dat is een rare conclusie die je daaruit trekt. Frankrijk heeft 2 x een EK gewonnen, dus is dat dan een teken dat ze wel goed zijn in EK's?

Het klopt dat Frankrijk de laatste twee eindronden niet goed heeft gepresteerd, maar dat was met een andere coach en deels een ander team. Ik vind de 20 wedstrijden ongeslagen van de afgelopen tijd dan ook een veel meer zeggende statistiek.

Klopt heb je ook wel gelijk in, maar besef je wel dat 2000 alweer een tijd terug is. Ik bedoel niemand van deze selectie heeft dat meegemaakt, ik ben benieuwd.

Link to comment
Delen op andere websites

En het is bij 1-1 gebleven. Ik kan niet wachten op de ontgoochelde reacties uit Frankrijk :schater:

Die zullen niet komen hoor. Voor mij was Frankrijk favoriet en voor de Fransen zelf misschien ook wel, maar met een gelijkspel openen vind geen enkel land erg volgens mij. Dat zag je gisteren bij Spanje-Italië en nu dus ook bij Frankrijk-Engeland: op een gegeven moment vinden ze 1-1 prima en spelen ze de wedstrijd uit. Ontgoocheld zullen ze dus zeker niet zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Jammer dat Milevskiy niet speelt. Dat was een aantal jaren terug op het jeugd-EK (of was het een WK?) het grootste talent van het Oekraïense team. Ik hoop dat 'ie nog aardig wat minuten krijgt vandaag :)

Ik verwacht overigens een overwinning van Zweden.

Link to comment
Delen op andere websites

Best een aardige wedstrijd tot nu toe. Oekraïne voetbalt beter en leuker dan ik had verwacht en er zijn aardig wat kansen over en weer. Hopen dat er straks even een doelpuntje valt, want daar wordt 't vast nog vermakelijker van :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...