Jump to content

[EK12] Poule D


Visser23

Recommended Posts

Ik vind het ook een bijzonder vermakelijke wedstrijd. Veel kansen, leuke kansen. Nog geen doelpuntje, maar kan me nauwelijks voorstellen dat dit in een gelijkspel gaat eindigen. Ben benieuwd naar de tweede helft.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 102
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    17

  • NandroDavids

    12

  • Kloep

    12

  • End Of The Riot

    8

2-1?

What the hell is dit? :7

Nou ja, het was ook echt niet zo dat Zweden dit even makkelijk ging winnen natuurlijk...

Maar Zweden is mij ook tegengevallen. Als je Markus Rosenberg in de spits moet opstellen, dan heb je als bondscoach ook wel een groot probleem. Dat is echt één van de allerslechtste spitsen die ik ooit heb mogen aanschouwen.

Overigens had die 2-1 nooit mogen vallen. Lustig, rechtsback van Zweden, stond geposteerd bij de eerste paal maar stapte meteen uit en liet een gaatje in de korte hoek. Dat mag niet gebeuren op dit niveau.

Oh, en Shevchenko is wel een baas natuurlijk _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond het mooi voor zo'n land als Oekraine. Ze spelen voor eigen publiek en dan zo'n uitslag neerzetten. Heel netjes, ook omdat ik verwachtte dat Oekraine op dit EK geen enkele punt zou pakken.

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad, maar als mede-organisator moeten ze niet meedoen aan de kwalificaties. Spijtig dat het WK (of was het het EK) in Rusland wordt georganiseerd ipv België en Nederland, dan waren de Belgen ook nog eens zeker :clown:

Het was inderdaad een mooie wedstrijd, Zweden had eigenlijk alles in handen en het is hun eigen fout dat ze zonder punten het veld hebben verlaten.

Link to comment
Delen op andere websites

Spijtig dat het WK (of was het het EK) in Rusland wordt georganiseerd ipv België en Nederland, dan waren de Belgen ook nog eens zeker :clown:

WK 2018 wordt het gehouden in Rusland. In 2014 is het in Brazilië en in 2016 in Frankrijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad, maar als mede-organisator moeten ze niet meedoen aan de kwalificaties. Spijtig dat het WK (of was het het EK) in Rusland wordt georganiseerd ipv België en Nederland, dan waren de Belgen ook nog eens zeker :clown:

Het was inderdaad een mooie wedstrijd, Zweden had eigenlijk alles in handen en het is hun eigen fout dat ze zonder punten het veld hebben verlaten.

Ik vond dat Oekraïne ook een goede bal bezit had ^_^

Maar verder ben ik het met je eens man :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zeg ook niet dat Oekraïne slecht speelde, integendeel. Ik vond Zweden gewoon de betere ploeg en ze hadden kansen zat om te scoren. Ze zijn tot de laatste seconde blijven doorvechten, maar zijn niet meer terug kunnen komen. Bovendien had de tweede goal vermeden kunnen worden, zoals hier al is gezegd.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond Zweden helemaal niet de sterkere, integendeel zelfs. Zweden viel me erg tegen, enkel Zlatan wist leuke dingen te doen. Oekraïne speelde goed, en verdiende naar mijn mening de overwinning.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...