Jump to content

[EK12] Poule C


NandroDavids

Recommended Posts

[table=header]Speelschema[/table][table=header]Datum|Tijd|||||Uitslag

10 juni|18.00|SFmnU.jpg|Spanje|Italië|uw0y8.jpg|1-1

10 juni|20.45|hnX9D.jpg|Ierland|Kroatië|W3aFN.jpg|1-3

14 juni|18.00|uw0y8.jpg|Italië|Kroatië|W3aFN.jpg|1-1

14 juni|20.45|SFmnU.jpg|Spanje|Ierland|hnX9D.jpg|4-0

18 juni|20.45|W3aFN.jpg|Kroatië|Spanje|SFmnU.jpg|0-1

18 juni|20.45|uw0y8.jpg|Italië|Ierland|hnX9D.jpg|2-0[/table]

[table=header]Stand[/table][table=header]#|||W|G|V|P|DS

1|Spanje|SFmnU.jpg|2|1|0|7|6 - 1

2|Italië|uw0y8.jpg|1|2|0|5|4 - 2

3|Kroatië|W3aFN.jpg|1|1|1|4|4 - 3

4|Ierland|hnX9D.jpg|0|0|3|0|1 - 9[/table]

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 89
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NandroDavids

    13

  • End Of The Riot

    8

  • Guardian1980

    8

  • Kloep

    7

Voor mij de enige poule waarin vooraf duidelijk is welke landen er door zullen gaan naar de volgende ronde. Ik acht Spanje en Italië toch wel sterker dan Kroatië en Ierland. Wat het wel interessant maakt is dat ze in de eerste wedstrijd tegen elkaar spelen, waardoor de verliezer meteen vol aan de bak moet tegen de andere twee landen. Kroatië zou misschien nog voor een verrassing kunnen zorgen, maar van de Ieren verwacht ik weinig tegenstand.

Link to comment
Delen op andere websites

Spanje is nogal verzwakt, want na de afmelding van Puyol is nu ook bekend dat David Villa niet meedoet. En dat scheelt nogal wat doelpunten, want Villa was zowel in 2008 als in 2010 topscorer van het toernooi. Nu moeten de doelpunten van Torres komen :puh: Of Llorente of Soldado natuurlijk, maar ook die zijn toch een stuk minder dan Villa.

Link to comment
Delen op andere websites

Spanje wordt denk ik wel nummer 1. Ze hebben prima scorende middenvelders, en Torres raakt wel steeds meer een beetje in vorm.

Kroatië maakt denk ik gewoon kans op de nummer 2 hoor. Italië doet het de laatste tijd ook niet zo geweldig, en dat terwijl Kroatië een prima team heeft.

Link to comment
Delen op andere websites

Criscito doet niet meer mee aan het EK namens Italië. Dit vanwege betrokkenheid bij een omkoopschandaal in Italië. Dit is hier te lezen. Het is echt een prima speler, en ik denk dat Italië deze jongen ook daadwerkelijk gaat missen in het veld.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Q9lDM.jpglXoyv.jpg

10 juni, 18.00 uur

Voorbeschouwing

Poule C begint meteen met de kraker uit de groep, want de laatste 2 wereldkampioenen nemen het hier tegen

elkaar op: Spanje en Italië. Deze wedstrijd winnen lijkt, gezien de verdere tegenstand in de poule, zo goed

als voldoende om de volgende ronde te halen. Spanje mist de geblesseerde Puyol en David Villa dit toernooi,

dus deze eerste wedstrijd is ook meteen een mooi moment om te zien hoe de Spanjaarden zich zonder die

spelers gaat houden.

Stadion

2db9umf.jpg

PGE Arena Gdańsk, Gdańsk

Vorige ontmoeting

Op het EK van 2008 speelden Spanje en Italië ook al tegen elkaar, toen in de kwartfinale. Na een

doelpuntloze wedstrijd en verlenging wonnen de Spanjaarden na strafschoppen.

Voorspelling EURO 2012-crew

1-0

Wat verwachten jullie van deze wedstrijd?

Link to comment
Delen op andere websites

zzUmF.jpgefKE1.jpg

10 juni, 20.45 uur

Voorbeschouwing

In de tweede wedstrijd van poule B nemen Ierland en Kroatië het tegen elkaar op. Een wedstrijd die gewonnen

móet worden, want met Italië en Spanje als verdere tegenstanders mag je tegen de zwakste broeder uit de

groep natuurlijk geen punten laten liggen. Bij een gelijkspel lijkt deze poule meteen beslist.

Stadion

3464b37.jpg

Stadion Miejski, Poznań

Vorige ontmoeting

In de kwalificatie voor EURO 2000 speelden Kroatië en Ierland voor het laatst tegen elkaar in EK-verband.

Toen wisten beide ploegen de thuiswedstrijd te winnen, maar beide ploegen moesten Joegoslavië voor zich

dulden in de poule, waarna geen van beiden zich wist te kwalificeren voor het eindtoernooi.

Voorspelling EURO 2012-crew

0-1

Wat verwachten jullie van deze wedstrijd?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat Spanje met 3-0 of 4-0 gaat winnen. Ik zie de Italianen moeilijk iets terug doen tegen Spanje, so.. :)

Jij bent volgens mij echt veel te blind fan van Barça en Spanje. Niet alleen met deze voorspelling, maar in al je voorspellingen.

Maar goed, we gaan het zien natuurlijk. Ik denk ook wel dat Spanje wint, maar met minimaal verschil.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...