Jump to content

[EK12] Poule C


NandroDavids

Recommended Posts

  • Reacties 89
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NandroDavids

    13

  • End Of The Riot

    8

  • Guardian1980

    8

  • Kloep

    7

Wat als ik nu opeens gelijk heb? :7

Dan vind ik nog steeds dat je veel te blind fan bent van Barça en Spanje, maar heb je geluk met het juist voorspellen van een uitslag :puh:

Zo'n grote supp van Spanje ben ik anders niet hoor.. Maar ok.

Link to comment
Delen op andere websites

Italië is wel koning in het zetten van een defensief blok en dat kan wel werken tegen een aanvallende ploeg als Spanje.

Maar het kan echt alle kanten uitgaan:

- Italië dwingt een gelijkspel af

- Italië wint door een goed opgezette counter

- meest verwachte scenario: Spanje kraakt de Italiaanse verdediging en wint

Ik verwacht iig niet veel van Italië op dit EK. :N

Bewerkt: door End Of The Riot
Link to comment
Delen op andere websites

als David Villa ook meespeelt. :puh:

Doet hij niet. Hij is geblesseerd en is dus niet mee.

Buiten dat vind ik Llorente toch een betere, dus ik denk dat ze Villa niet echt zullen missen. Puyol zullen ze wel gaan missen, maar denk toch dat ze een overwinning zullen pakken.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb zelf niet altijd zo'n hoge pet op van de Italianen, vind het gewoon geen leuk voetbal. Over het algemeen ligt de Italiaanse ploeg met 10 man achter de bal, hopend op een counter. Denk dat Spanje wel gaat winnen, maar dat ze veel moeite zullen hebben met de stugge verdediging. Denk, net als de EK 2012-crew, dat het 1-0 wordt. Ben overigens wel benieuwd of die omkoopschandalen nog veel zullen meespelen in de koppies van de Italianen.

Link to comment
Delen op andere websites

Volledig eens met de reactie van Dutchy3010.

Italie is het sterkst wanneer ze allemaal ( met 10 man ) op de eigen helft staan te verdedigen. Wanneer ze de bal hebben passen ze rustig de bal rond en wachten als aasgieren rustig op een counter. Maar ik denk niet dat Italie dat 90 minuten volhoudt, ik gok dus ook op een 1-0 voor Spanje. :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Spanje laat niet echt veel van zich zien, het is vooral Italië dat de betere kansen heeft.

Blijkbaar is geen van de favorieten écht in vorm, maar ze hebben nog 40 minuten om zich te bewijzen.

Link to comment
Delen op andere websites

Italië scoorde hun 1e doelpunt, en ik had in de gaten dat na ze dat doelpunt gezet hadden luier werden ik zag ze alleen maar rennen en niks doen. Na 3 minuten scoorde Spanje hun 1e doelpunt en gingen Spanje en Italië toch wat vlotter spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...