Jump to content

[EK12] Poule C


NandroDavids

Recommended Posts

  • Reacties 89
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NandroDavids

    13

  • End Of The Riot

    8

  • Guardian1980

    8

  • Kloep

    7

Staat al 0-1. Kroatië speelt op zich prima, maakt weinig fouten. Maar goed, dat mag je ook wel verwachten tegen Ierland, welke niet goed spelen. Given maakt een blundertje. Nouja, had niet veel verwacht qua amusementsniveau van deze wedstrijd. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Italië is er dus in geslaagd een gelijkspel af te dwingen, ik heb enkel de eerste helft gezien ik moest juist gaan eten toen de 2 goals vielen. (:7)

Op basis van de eerste helft was Italië wel beter moet ik zeggen. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Mooie wedstrijd tot nu, veel kansen voor beide kanten en veel te doen. De Kroaten hebben wel wat geluk gehad. Bij de eerste goal week de bal wat af en voor hij hem erin kopte, struikelde hij nog eens. Normaal moet je dat als keeper ook makkelijk kunnen pakken. En ook bij de derde goal zat het Given niet mee, paal kop binnen. De Ieren vind ik ook mooi spelen, dus voor mij is de match geslaagd en zeker omdat het mij weer een puntje oplevert :) (ik ga ervan uit dat de Kroaten wel genoeg hebben om de match uit te voetballen zonder veel problemen)

Link to comment
Delen op andere websites

Gelukkig heeft Spanje zich bewezen en is het 1-1 geworden :)

Bewezen niet hoor. Normaal gesproken laat Spanje zien wie ze zijn, en komen ze als eerste op voorsprong. Maar pas na het doelpunt van Italie werd Spanje een beetje wakker en begon weer leuk voetbal te spelen. Ook knap van Italie hoe ze zelf het initiatief namen, wat ook resulteerde op een voorsprong. Maargoed, leuk potje voetbal en een leuke score voor de rest van de poule.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap er echt geen fluit meer van, telt dat 2de doelpunt nu of niet? De krant beweert dat het doelpunt terecht is en veroordeelt zelfs dat de Ieren zo klaagden(wat echt bullshit was, zelfs de commentatoren waren van mening dat het buitenspel was).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap er echt geen fluit meer van, telt dat 2de doelpunt nu of niet?

Volgens mij is 'ie terecht goedgekeurd. Op 't moment dat Modric schoot stond Jelavic wel buitenspel, maar daar ging de bal niet heen en was het dus geen hinderlijk spel. Daarna stond 'ie opnieuw buitenspel, maar dat telde niet omdat hij de bal van een Ier kreeg. Dus: geldig doelpunt volgens mij.

Overigens heb ik de wedstrijd niet gezien, enkel de doelpunten vanochtend in de samenvatting. Maar volgens mij heb ik niet veel gemist als ik het goed begrijp. Beetje mazzelgoals en weinig spanning.

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad geldig. Toen de bal geschoten werd, stond hij buitenspel, maar aangezien hij geen invloed had op de spelsituatie telt dat niet.

De bal ketste af op een Ier en kwam bij een andere Ier terecht, die de bal wou afschermen van een Kroaat. Die heeft hem per ongeluk weg getikt en zo kwam de bal bij hem terecht. Aangezien geluk geen overtreding is, is de goal terecht.

Nandro: de goals van de Kroaten hadden inderdaad veel geluk nodig, maar ik vond dat de spanning er wel degelijk was. De Kroaten hebben goed gespeeld, veel kansen gecreëerd en de Ieren hebben ook hun best gedaan. Ik vond het toch een aangename match om te bekijken.

Bewerkt: door thebig
Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij is 'ie terecht goedgekeurd. Op 't moment dat Modric schoot stond Jelavic wel buitenspel, maar daar ging de bal niet heen en was het dus geen hinderlijk spel. Daarna stond 'ie opnieuw buitenspel, maar dat telde niet omdat hij de bal van een Ier kreeg. Dus: geldig doelpunt volgens mij.

Overigens heb ik de wedstrijd niet gezien, enkel de doelpunten vanochtend in de samenvatting. Maar volgens mij heb ik niet veel gemist als ik het goed begrijp. Beetje mazzelgoals en weinig spanning.

Bedankt! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Hoor veel mensen zeggen dat dit een fout is van de arbitrage, zo ook mijn broer en vader waarmee ik aan het kijken was. Gelukkig dat hier mensen zitten die het met mij eens zijn en dus het doelpunt goedkeuren. Ook bij VI Oranje gisteren zeiden ze al dat het toernooi voor Kuipers voorbij was, de enige Nederlander die nog de finale kan halen :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar ik denk dat het gelijkspel er wel voor zorgt dat dit een hele interessante poule blijft. Had Spanje dit gewonnen, dan hadden ze laten zien dat hun favorietenrol zeker terecht was, maar nu blijft het ook voor hen spannend.

Link to comment
Delen op andere websites

Oud-scheidsrechter Mario van der Ende zei zojuist in het EK Journaal dat 'ie het met ons eens is. Niet "Wat die jongens op GTAForum zeggen, dat is waar", maar hij had wel dezelfde mening over het vermeende buitenspel :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...