Jump to content

[EK12] Poule C


NandroDavids

Recommended Posts

Wel mooi dat de Ierse supporters hun team tot het einde bleven steunen ipv. ze een fluitconcert te geven. Daar kunnen veel supporters nog iets van leren. :)

Geniaal gewoon hoe de Ierse supporters 6 minuten lang zingen op het einde..:D

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 89
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NandroDavids

    13

  • End Of The Riot

    8

  • Guardian1980

    8

  • Kloep

    7

Vanavond de ontknoping in deze poule. Ik verwacht zeker een overwinning van Italië, daarvoor is het klasseverschil met de Ieren te groot. Ik ben wel benieuwd of datgene wat de Italianen vrezen, namelijk een gelijkspel tussen Spanje en Kroatië van 2-2 of hoger, waarheid zal worden. Ik verwacht wel dat Spanje en Kroatië beiden voor de overwinning zullen gaan, maar mocht het vlak voor einde toch 2-2 staan, dan vermoed ik dat ze de wedstrijd vrolijk zullen uitspelen. Met natuurlijk alle speculaties na afloop.

Link to comment
Delen op andere websites

lXoyv.jpgzzUmF.jpg

18 juni, 20.45 uur

Voorbeschouwing

Na de twee gelijke spelen tegen Spanje en Kroatië zal Italië moeten winnen van het al uitgeschakelde

Ierland om nog kans te maken op de tweede ronde. Bij winst is het nog wel afhankelijk van de andere

wedstrijd in de poule: indien Spanje en Kroatië met 2-2 of meer doelpunten gelijkspelen ligt Italië

er hoe dan ook uit. In alle andere gevallen is een overwinning voldoende. Prandelli lijkt ook in deze

wedstrijd te gaan starten met enfant terrible Mario Balotelli, waardoor Antonio Di Natale

opnieuw genoegen moet nemen met een reserverol.

Stadion

3464b37.jpg

Stadion Miejski, Poznań

Vorige ontmoeting

In de kwalificatie voor het EK van 1972 speelden Italië en Ierland voor het laatst tegen elkaar in

EK-verband. Regerend Europees kampioen Italië wist toen beide wedstrijden te winnen.

Voorspelling EURO 2012-crew

2-0

Wat verwachten jullie van deze wedstrijd?

Link to comment
Delen op andere websites

efKE1.jpgQ9lDM.jpg

18 juni, 20.45 uur

Voorbeschouwing

Spanje heeft door de ruime overwinning op Ierland (4-0) in de laatste wedstrijd voldoende aan een

gelijkspel om zich te plaatsen voor de kwartfinale. Kroatië daarentegen zal moeten winnen of met

veel doelpunten (minimaal 2-2) gelijkspelen om zeker te zijn van de volgende ronde. Lukt de Kroaten

dat niet, dan gaat Italië bij winst op Ierland samen met Spanje door. De bondscoach van Spanje, Vicente

Del Bosque, heeft overigens zijn contract verlengd tot en met het WK in 2014.

Stadion

2db9umf.jpg

PGE Arena Gdańsk, Gdańsk

Vorige ontmoeting

Voor Kroatië en Spanje wordt dit de eerste onderlinge ontmoeting in EK-verband.

Voorspelling EURO 2012-crew

1-2

Wat verwachten jullie van deze wedstrijd?

Link to comment
Delen op andere websites

Spanje is ongeevenaard de laatste jaren, dus Spanje wint deze wedstrijd ruim schat ik. Kroatie gun ik het ook niet zo, ik heb niks tegen Kroaten het is een mooi land. Maar ik vind de ploeg niet zo leuk persoonlijk.

En Spanje heeft gewonnen met een kleine 1 - 0 , als de kroaten 1 keer gescoort hadden was Italie niet door ook al hadden ze 2 - 0 voorsprong op Ierland. Maar dat is niet gebeurt, dit is de uitslag zoals ik een beetje verwachte.

Bewerkt: door Sjaakswabber
Link to comment
Delen op andere websites

Nou meneer hier boven heeft gelijk, goed voorspelt. Het is inderdaad 2 - 0 geworden, de kroaten hebben niks kunnen scoren. Anders had Italie 3 - 0 moeten maken om door te komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...