Jump to content

[EK12] Poule B


Kloep

Recommended Posts

Ik denk ook wel dat Nederland wint, maar ik denk dat het best moeilijk gaat worden. De Denen hebben toch wel een stugge ploeg, met een aantal goede spelers. Een overwinning met één doelpunt verschil vermoed ik.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 322
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MisterDM

    44

  • Kloep

    32

  • NandroDavids

    28

  • MegaPilot

    25

X9ol0.jpgZWZ9M.jpg

9 juni, 20.45 uur

Voorbeschouwing

In de tweede wedstrijd van poule B nemen Duitsland en Portugal het tegen elkaar op. Voor beide ploegen

geldt in zo'n eerste eigen wedstrijd vooral dat verliezen niet mag: in de poule des doods kan zoiets, jawel,

dodelijk zijn. De Duitsers lijken favoriet door hun soevereine kwalificatie, maar Portugal is natuurlijk

altijd een lastige ploeg. Bovendien: Portugal haalt altijd de tweede ronde op een eindtoernooi, iets wat over

de Duitsers niet gezegd kan worden.

Stadion

126ed0l.jpg

Arena Lviv, Lviv

Vorige ontmoeting

Duitsland en Portugal ontmoetten elkaar eerder 4 jaar geleden ook al op het EK. Toen was het de kwartfinale,

die door Duitsland met 3-2 werd gewonnen. In 2000 troffen beide landen elkaar in de groepsfase, toen Duitsland

met 3-0 werd verslagen door de Portugezen.

Voorspelling EURO 2012-crew

2-1

Wat verwachten jullie van deze wedstrijd?

Link to comment
Delen op andere websites

Op me werk houden we een EK POULE 2012 contest tussen de collega's met een leuke € 5,00 inleg. Ik heb gezegd dat Nederland deze wedstrijd gaat winnen met 3-1. Ik weet het, een ongelooflijk groot getal die 3. Vooral als je nagaat dat meeste burgers een hard hoofd hebben in het Nederlands elftal. Toch zegt iets mij dat het gebeurd. :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Op me werk houden we een EK POULE 2012 contest tussen de collega's met een leuke € 5,00 inleg. Ik heb gezegd dat Nederland deze wedstrijd gaat winnen met 3-1. Ik weet het, een ongelooflijk groot getal die 3. Vooral als je nagaat dat meeste burgers een hard hoofd hebben in het Nederlands elftal. Toch zegt iets mij dat het gebeurd. :clown:

Zou best wel waar kunnen zijn. Gaat die inleg om de juiste score of juiste winnaar?

Link to comment
Delen op andere websites

Op me werk houden we een EK POULE 2012 contest tussen de collega's met een leuke € 5,00 inleg. Ik heb gezegd dat Nederland deze wedstrijd gaat winnen met 3-1. Ik weet het, een ongelooflijk groot getal die 3. Vooral als je nagaat dat meeste burgers een hard hoofd hebben in het Nederlands elftal. Toch zegt iets mij dat het gebeurd. :clown:

Zou best wel waar kunnen zijn. Gaat die inleg om de juiste score of juiste winnaar?

De inleg geldt voor het hele toernooi. De pot wordt ongelijkmatig verdeeld over de top 3 die de meeste punten weet binnen te halen. Uiteraard ontvangt de nummer #1 het meest. Op voorhand hebben we dus een voorspelling moeten doen voor het hele toernooi.

De puntenverdeling bij ons is als volgt:

Puntenverdeling

[table=border]Winnaar of gelijkspel goed geraden | 2 punten

Uitslag goed geraden | 4 punten

Per goed geraden kwartfinalist (knockoutfase) | 5 punten

Per goed geraden halvefinalist (knockoutfase) | 8 punten

Per goed geraden finalist (knockoutfase) | 15 punten

Per goed geraden Winnaar (knockoutfase) | 25 punten

Per goed beantwoorde extra vraag | 10 punten[/table]

Bonusregeling

[table=border]Kwartfinale helemaal goed geraden(2 teams + uitslag) | 10 punten

Halve finale helemaal goed geraden(2 teams + uitslag) | 15 punten

Finale helemaal goed geraden(2 teams + uitslag) | 20 punten[/table]

Link to comment
Delen op andere websites

Op me werk houden we een EK POULE 2012 contest tussen de collega's met een leuke € 5,00 inleg. Ik heb gezegd dat Nederland deze wedstrijd gaat winnen met 3-1. Ik weet het, een ongelooflijk groot getal die 3. Vooral als je nagaat dat meeste burgers een hard hoofd hebben in het Nederlands elftal. Toch zegt iets mij dat het gebeurd. :clown:

Zou best wel waar kunnen zijn. Gaat die inleg om de juiste score of juiste winnaar?

De inleg geldt voor het hele toernooi. De pot wordt ongelijkmatig verdeeld over de top 3 die de meeste punten weet binnen te halen. Uiteraard ontvangt de nummer #1 het meest.

De puntenverdeling bij ons is als volgt:

Puntenverdeling

[table=border]Winnaar of gelijkspel goed geraden | 2 punten

Uitslag goed geraden | 4 punten

Per goed geraden kwartfinalist (knockoutfase) | 5 punten

Per goed geraden halvefinalist (knockoutfase) | 8 punten

Per goed geraden finalist (knockoutfase) | 15 punten

Per goed geraden Winnaar (knockoutfase) | 25 punten

Per goed beantwoorde extra vraag | 10 punten[/table]

Bonusregeling

[table=border]Kwartfinale helemaal goed geraden(2 teams + uitslag) | 10 punten

Halve finale helemaal goed geraden(2 teams + uitslag) | 15 punten

Finale helemaal goed geraden(2 teams + uitslag) | 20 punten[/table]

Leuk idee, vullen jullie de finale pas in nadat de finalisten bekend zijn of is het op de ''gok''?

Ach het is natuurlijk wel leuk, brengt toch wel een klein beetje spanning mee. Maar ik denk dat je met de 3-1 er wel kunt zitten. Zou een hele mooie score zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk idee, vullen jullie de finale pas in nadat de finalisten bekend zijn of is het op de ''gok''?

Ach het is natuurlijk wel leuk, brengt toch wel een klein beetje spanning mee. Maar ik denk dat je met de 3-1 er wel kunt zitten. Zou een hele mooie score zijn.

Nee, we hebben echt alles op voorhand moeten voorspellen, inclusief de finale en winnaar. We gaan het zien!

Link to comment
Delen op andere websites

Mij boeit die hele wedstrijd niks :cya:

Hebben we daar iets aan? Waarom zit je dan in dit EURO2012 subforum?

Denk zelf op een 2-0 of 3-0 overwinning. Deze gaan we gewoon winnen, weet ik 99% zeker.

Moest het kwijt :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben benieuwd wat voor wedstrijd dit wordt. Sowieso geen wedstrijd met een hoog verschil, want ik denk dat Denemarken vol in de verdediging gaat. Daarnaast hebben ze prima spelers. Ze hebben niet voor niets laatst het EK gewonnen. In 2004 haalden ze nog de kwartfinales. Ik hoop op een 1-0 zege (of 2-1) voor Nederland. Maar het zou best eens kunnen dat Denemarken hier de zege pakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...