Jump to content

[EK12] Poule B


Kloep

Recommended Posts

  • Reacties 322
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MisterDM

    44

  • Kloep

    32

  • NandroDavids

    28

  • MegaPilot

    25

Het is afgelopen, de verdediging was weer zoek met name later in de wedstrijd. Huntelaar vanaf het begin erin maakt ook geen verschil, hadden ze beter bij de wedstrijd van Duitsland kunnen doen. Zeg van Ronaldo wat je wilt, hij krijgt een bobbel in zijn broek als hij zijn haar even netjes doet voor de 2e helft . Maar het is een enorm goeie voetballer, Van Bommel is nu officieel gestopt en gaf schoonvader Bert even een klopje.

Bewerkt: door Sjaakswabber
Link to comment
Delen op andere websites

Ik had van tevoren een overwinning van de Duitsers al in gedachte. De ploeg is enorm sterk, niet voor niets een van de kanshebbers voor de titel. Toen het 1-1 werd dacht ik even dat het er nog om zou spannen, maar waar de Denen voor de overwinning moesten gaan, viel de treffer zeker niet onverwachts aan de Duitse zijde.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat speelden ze goed, de eerste 20 minuten. Portugal werd volkomen overlopen, en Nederland had in die periode zeker 2 keer moeten scoren. De 70 minuten daarna had Portugal in mijn ogen weinig moeite met het Nederlands elftal, waar maar weer bleek dat je zonder degelijke verdediging niet bij de besten van Europa hoort. Af en toe ging de opbouw zo slecht, met simpele ballen die zo bij de tegenstander in de voeten werden gespeeld. Een gelijkspel had ik ze wel gegund, was misschien ook wel terecht geweest, maar het is niet anders.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...