Jump to content

[EK12] Poule B


Kloep

Recommended Posts

Ik ben benieuwd wat voor wedstrijd dit wordt. Sowieso geen wedstrijd met een hoog verschil, want ik denk dat Denemarken vol in de verdediging gaat. Daarnaast hebben ze prima spelers. Ze hebben niet voor niets laatst het EK gewonnen. In 2004 haalden ze nog de kwartfinales. Ik hoop op een 1-0 zege (of 2-1) voor Nederland. Maar het zou best eens kunnen dat Denemarken hier de zege pakt.

Ik ga helemaal akkoord met deze reactie. Alleen begrijp ik niet goed wat je bedoelt met "Ze hebben niet voor niets laatst het EK gewonnen."? :?

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 322
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MisterDM

    44

  • Kloep

    32

  • NandroDavids

    28

  • MegaPilot

    25

Dit zou Nederland normaal moeten winnen. Als ze niet voorbij Denemarken kunnen, zou ik niet inzien dat het ze wel bij Portugal zou lukken. En ik geloof dat Portugal wel eens het team zou zijn dat Nederland uit het verdere tornooi houdt. Laten we eerlijk zijn: Duitsland gaat zo goed als zeker door.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit zou Nederland normaal moeten winnen. Als ze niet voorbij Denemarken kunnen, zou ik niet inzien dat het ze wel bij Portugal zou lukken. En ik geloof dat Portugal wel eens het team zou zijn dat Nederland uit het verdere tornooi houdt. Laten we eerlijk zijn: Duitsland gaat zo goed als zeker door.

Helemaal mee eens. Duitsland lijkt me in deze poule de sterkste en Nederland gaat echt heel veel moeite hebben met Portugal en Denemarken. Winnen moet morgen, anders kunnen we vroeg naar huis.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop natuurlijk dat we winnen met veel doelpunten, maar ik gok dat het een moeizame 2-1 winst wordt met doelpunten van Robben en Sneijder, beide in de 2e helft. Als we morgen niet kunnen winnen kunnen ze beter de koffers weer inpakken en naar Nederland vertrekken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ondanks de tussenstand toch een prima eerste helft van Nederland. Er wordt vroeg druk gezet, lekker gecombineerd en daar komen prima kansen uit voort. Enige wat er aan ontbreekt is het afmaken van zo'n kans. Enige mindere fase was na de 0-1, die overigens echt uit de lucht kwam vallen. Toen liet Nederland Denemarken teveel voetballen. Maar ik heb er qua spel nog wel vertrouwen in voor de tweede helft.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...