Jump to content

[EK12] Poule B


Kloep

Recommended Posts

  • Reacties 322
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MisterDM

    44

  • Kloep

    32

  • NandroDavids

    28

  • MegaPilot

    25

Wat heeft Van Persie heel het seizoen bij Arsenal gedaan dan? Daar heeft 'ie een zelfde rol als in Oranje.

Vind het altijd zo slap om Arsenal erbij te halen. Het maakt toch niks uit hoe hij het bij Arsenal doet en wat voor rol hij daar heeft? Dit is een wedstrijd van Nederland, niet van Arsenal.

Bij Nederland presteert hij als spits helemaal niks. Hij maait naast de bal, neemt de bal verkeerd aan. Maakt niet uit hoe goed hij het in Engeland doet, dit is niet het gedrag van een spits.

Daarbij was het onverdiend, Nederland had twee penalty's moeten krijgen door hands twee maal in het strafschop gebied.

+1

Link to comment
Delen op andere websites

Onverdiend verloren zou ik willen zeggen, maar als je je kansen niet afmaakt, verdien je het dan wel om een punt of meer te pakken? Ik denk het niet. In de eerste helft dat schot van Van Persie die op doel moest, ook in de eerste helft de kans waar Robben de bal slecht aflegde en in de tweede helft die kans van Huntelaar na een schit-te-ren-de pass van Sneijder. Maak je ze niet, dan houdt het op.

Ik hoop dat je niet die bal op de paal bedoelt, dat was namelijk perfect geschoten..:7

Die bedoel ik inderdaad niet, want schieten is iets anders dan afleggen. Dat deed Robben inderdaad prima. Ik doel op de kans dat Robben het strafschopgebied van de rechterkant binnen kwam lopen en Sneijder op de penaltystip had staan. Daar probeerde hij 'm op af te leggen, maar deed hij zo matig en bovendien veel te laat dat de kans weg was.

@ GekkieJ01: Willems speelde inderdaad een verdienstelijke wedstrijd. Gedurfde passes, af en toe goed mee naar voren, maar verdedigend soms toch niet helemaal goed. Maar voor hem prima gedaan. Beter dan Van der Wiel aan de andere kant.

Link to comment
Delen op andere websites

Onverdiend verloren zou ik willen zeggen, maar als je je kansen niet afmaakt, verdien je het dan wel om een punt of meer te pakken? Ik denk het niet. In de eerste helft dat schot van Van Persie die op doel moest, ook in de eerste helft de kans waar Robben de bal slecht aflegde en in de tweede helft die kans van Huntelaar na een schit-te-ren-de pass van Sneijder. Maak je ze niet, dan houdt het op.

Ik hoop dat je niet die bal op de paal bedoelt, dat was namelijk perfect geschoten..:7

Ik denk dat hij die actie bedoelde waarbij Robben op 2 meter van het doel de bal aflegde. Maar dat werd verprutst. Hij had gewoon de bal in het net moeten jagen.

Sneijder en Willems _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Wat heeft Van Persie heel het seizoen bij Arsenal gedaan dan? Daar heeft 'ie een zelfde rol als in Oranje.

Vind het altijd zo slap om Arsenal erbij te halen. Het maakt toch niks uit hoe hij het bij Arsenal doet en wat voor rol hij daar heeft? Dit is een wedstrijd van Nederland, niet van Arsenal.

Bij Nederland presteert hij als spits helemaal niks. Hij maait naast de bal, neemt de bal verkeerd aan. Maakt niet uit hoe goed hij het in Engeland doet, dit is niet het gedrag van een spits.

Hoezo mag ik Arsenal er niet bij halen? Jij zegt dat Van Persie geen spits is, maar dat is onzin, want hij laat het bij Arsenal zien en ja, ook wel eens bij Oranje. Helaas niet zo vaak als in de Premier League, maar dat maakt hem niet ineens geen spits meer. Ik ben het met je eens dat hij vandaag genoeg kansen had en er best eentje had mogen maken, maar verder ben ik het met je oneens wat betreft Van Persie zijn positie.

Link to comment
Delen op andere websites

We zijn er nou toch niet meteen uit he?

We moeten nog tegen Duitsland en Portugal. Ik zie het wel positief in, maar van de Denen verliezen?

Nu maar afwachten wat Duitsland en Portugal doen...

Duitsland en Portugal zijn sterk, we hebben nu tegen Denemarken gevoetbald alleen daar hebben we van verloren.

Of we nou winnen tegen Duitsland of Portugal valt denk ik sterk tegen :{

Link to comment
Delen op andere websites

Sneijder wou in de eerste helft koppen, dat luktte hem niet echt. Ik hoop niet dat het aan z'n lengte ligt :7

Vast niet, hij hadt het goed geprobeerd. We hadden veel kansen alleen sommige spelers hebben die kansen mislopen :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Hoezo mag ik Arsenal er niet bij halen? Jij zegt dat Van Persie geen spits is, maar dat is onzin, want hij laat het bij Arsenal zien en ja, ook wel eens bij Oranje. Helaas niet zo vaak als in de Premier League, maar dat maakt hem niet ineens geen spits meer. Ik ben het met je eens dat hij vandaag genoeg kansen had en er best eentje had mogen maken, maar verder ben ik het met je oneens wat betreft Van Persie zijn positie.

Ik had het over Van Persie bij Nederland, niet over Van Persie in het algemeen, dat was niet helemaal duidelijk.

Bij Arsenal heeft hij andere mensen om zich heen staan, en blijkbaar heeft dat effect. Bij Nederland laat Huntelaar veel meer zien dan Van Persie als spits. Dat kan je toch niet ontkennen? Cijfers spreken voor zich, ik weet dat jij daar ook van houd. Huntelaar heeft er 31 uit 53 gemaakt, Van Persie 28 uit 65.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik trouwens ook weer redelijk irritant vond waren steeds die duimpjes van Arjen, Wesley, Robin en Ibi. Geneens een echte kans maar wel steeds een duimpje voor een goede pass. Laat ze eens een paar duimpjes geven nadat ze een doelpunt hebben gescoort, i.p.v. steeds duimpjes geven voor ballen die 10 meter naast worden gespeelt.

Link to comment
Delen op andere websites

0-0 het word een slappe wedstrijd, ronaldo komt 4x 1 op 1 met de keep en schiet vijfhonderd meter over en Ozil word uitgefloten. Als het nul nul blijft zijn er ook nog kansen voor Oranje

Link to comment
Delen op andere websites

0-0 het word een slappe wedstrijd, ronaldo komt 4x 1 op 1 met de keep en schiet vijfhonderd meter over en Ozil word uitgefloten. Als het nul nul blijft zijn er ook nog kansen voor Oranje

Of een gelijk spel

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...