Jump to content

[EK12] Poule B


Kloep

Recommended Posts

Bij Nederland laat Huntelaar veel meer zien dan Van Persie als spits. Dat kan je toch niet ontkennen? Cijfers spreken voor zich, ik weet dat jij daar ook van houd. Huntelaar heeft er 31 uit 53 gemaakt, Van Persie 28 uit 65.

Cijfers kan ik niet ontkennen nee, maar zullen we de tegenstanders bij die doelpunten er ook even bij pakken dan...? :puh:

Het gaat me ook niet zozeer om Huntelaar of Van Persie in de spits, maar om je opmerking die dus niet helemaal duidelijk was. Wat mij betreft klaar zo dus ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 322
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MisterDM

    44

  • Kloep

    32

  • NandroDavids

    28

  • MegaPilot

    25

0-0 het word een slappe wedstrijd, ronaldo komt 4x 1 op 1 met de keep en schiet vijfhonderd meter over en Ozil word uitgefloten. Als het nul nul blijft zijn er ook nog kansen voor Oranje

Jij hebt duidelijk verstand van voetbal. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

0-0 het word een slappe wedstrijd, ronaldo komt 4x 1 op 1 met de keep en schiet vijfhonderd meter over en Ozil word uitgefloten. Als het nul nul blijft zijn er ook nog kansen voor Oranje

+1 emo.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Cijfers kan ik niet ontkennen nee, maar zullen we de tegenstanders bij die doelpunten er ook even bij pakken dan...? :puh:

Het gaat me ook niet zozeer om Huntelaar of Van Persie in de spits, maar om je opmerking die dus niet helemaal duidelijk was. Wat mij betreft klaar zo dus ;)

Denk dat de tegenstanders niet heel veel uit zullen maken. Denk dat ze allebei moeilijke en allebei makkelijke wedstrijden hebben gespeeld. Buiten dat vind ik het verschil wel erg groot.

Maar wie zou jij dan in de spits zetten?

Link to comment
Delen op andere websites

Is ons Nederlands team eigenlijk wel op elkaar ingespeelt?, ze spelen bijna nooit met elkaar. Dan ligt het er nog aan of ze bij de zelfde clubs zitten.

Ze spelen alleen met elkaar bij EK en WK.

Link to comment
Delen op andere websites

Is ons Nederlands team eigenlijk wel op elkaar ingespeelt?, ze spelen bijna nooit met elkaar. Dan ligt het er nog aan of ze bij de zelfde clubs zitten.

Ze spelen alleen met elkaar bij EK en WK.

Vergeet de kwalificatieduels en de oefen interlands niet!

Link to comment
Delen op andere websites

Cijfers kan ik niet ontkennen nee, maar zullen we de tegenstanders bij die doelpunten er ook even bij pakken dan...? :puh:

Het gaat me ook niet zozeer om Huntelaar of Van Persie in de spits, maar om je opmerking die dus niet helemaal duidelijk was. Wat mij betreft klaar zo dus ;)

Denk dat de tegenstanders niet heel veel uit zullen maken. Denk dat ze allebei moeilijke en allebei makkelijke wedstrijden hebben gespeeld. Buiten dat vind ik het verschil wel erg groot.

Ik heb het toch even opgezocht, want inderdaad ben ik dol op statistieken :puh: Beiden scoren eigenlijk alleen maar tegen makkelijkere landen...tegen de zwaardere tegenstanders zijn 't door de jaren heen blijkbaar meer Sneijder, Robben en Van Nistelrooy geweest.

Maar wie zou jij dan in de spits zetten?

Ik denk dat ik wel met Van Persie zou spelen, omdat je daarmee veel meer voetbal in de ploeg hebt en dus meer voor de combinaties kunt gaan. Dat vind ik de beste optie, omdat we met Sneijder, Afellay, Robben en Van der Vaart daar de spelers voor hebben. Die zou ik dan ook alle vier daarachter opstellen. Dat gaat dan ten koste van De Jong of Van Bommel. Op basis van de wedstrijd van vandaag zou ik De Jong laten staan, maar ik snap best dat Bert de aanvoerder niet ineens gaat wisselen.

Link to comment
Delen op andere websites

Is ons Nederlands team eigenlijk wel op elkaar ingespeelt?, ze spelen bijna nooit met elkaar. Dan ligt het er nog aan of ze bij de zelfde clubs zitten.

Ze spelen alleen met elkaar bij EK en WK.

Andere landen spelen toch ook alleen met elkaar bij het EK en WK. Dit zou echt geen reden moeten zijn om te verliezen, aangezien ze veel trainen met elkaar bij trainingskampen, Hoenderloo enzovoort. Daarnaast spelen ze ook met elkaar bij interlands enzovoort.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het toch even opgezocht, want inderdaad ben ik dol op statistieken :puh: Beiden scoren eigenlijk alleen maar tegen makkelijkere landen...tegen de zwaardere tegenstanders zijn 't door de jaren heen blijkbaar meer Sneijder, Robben en Van Nistelrooy geweest.

Haha ok, leuk om te weten. :)

Ik denk dat ik wel met Van Persie zou spelen, omdat je daarmee veel meer voetbal in de ploeg hebt en dus meer voor de combinaties kunt gaan. Dat vind ik de beste optie, omdat we met Sneijder, Afellay, Robben en Van der Vaart daar de spelers voor hebben. Die zou ik dan ook alle vier daarachter opstellen. Dat gaat dan ten koste van De Jong of Van Bommel. Op basis van de wedstrijd van vandaag zou ik De Jong laten staan, maar ik snap best dat Bert de aanvoerder niet ineens gaat wisselen.

En dat snap ik dus echt niet, sorry. :puh: Zeker niet na deze wedstrijd, hier werd het denk ik heel duidelijk. Allemaal kansen, prima. Dat komt door de voetballende kwaliteiten van spelers als Robben, Sneijder en Afellay (en vooruit, Van Persie). Maar het grote probleem van vandaag is geweest dat die kansen niet af werden gemaakt. En wat heb je daar voor nodig? Precies, een spits die de kansen afmaakt.

En zoals je net dus zelf ook hebt opgezocht, is Huntelaar (bij Nederland) beter in het afmaken van de kansen.

Link to comment
Delen op andere websites

Is ons Nederlands team eigenlijk wel op elkaar ingespeelt?, ze spelen bijna nooit met elkaar. Dan ligt het er nog aan of ze bij de zelfde clubs zitten.

Ze spelen alleen met elkaar bij EK en WK.

Vergeet de kwalificatieduels en de oefen interlands niet!

Is ons Nederlands team eigenlijk wel op elkaar ingespeelt?, ze spelen bijna nooit met elkaar. Dan ligt het er nog aan of ze bij de zelfde clubs zitten.

Ze spelen alleen met elkaar bij EK en WK.

Andere landen spelen toch ook alleen met elkaar bij het EK en WK. Dit zou echt geen reden moeten zijn om te verliezen, aangezien ze veel trainen met elkaar bij trainingskampen, Hoenderloo enzovoort. Daarnaast spelen ze ook met elkaar bij interlands enzovoort.

Dan zouden ze niet mogen verliezen ja..

Waar lag het dan aan dat Denemarken won en niet wij?

Kansen hadden we genoeg, maar toch hadden we geen doelpunt :-(

Bewerkt: door MisterDM
Link to comment
Delen op andere websites

Is ons Nederlands team eigenlijk wel op elkaar ingespeelt?, ze spelen bijna nooit met elkaar. Dan ligt het er nog aan of ze bij de zelfde clubs zitten.

Ze spelen alleen met elkaar bij EK en WK.

Vergeet de kwalificatieduels en de oefen interlands niet!

Is ons Nederlands team eigenlijk wel op elkaar ingespeelt?, ze spelen bijna nooit met elkaar. Dan ligt het er nog aan of ze bij de zelfde clubs zitten.

Ze spelen alleen met elkaar bij EK en WK.

Andere landen spelen toch ook alleen met elkaar bij het EK en WK. Dit zou echt geen reden moeten zijn om te verliezen, aangezien ze veel trainen met elkaar bij trainingskampen, Hoenderloo enzovoort. Daarnaast spelen ze ook met elkaar bij interlands enzovoort.

Dan zouden ze niet mogen verliezen ja..

Waar lag het dan aan dat Denemarken won en niet wij?

Kansen hadden we genoeg, maar toch hadden we geen doelpunt :-(

Nou simpel zat. Als je de kansen niet afmaakt en de tegenstander maakt een doelpunt wint de tegenstander.

Link to comment
Delen op andere websites

Is ons Nederlands team eigenlijk wel op elkaar ingespeelt?, ze spelen bijna nooit met elkaar. Dan ligt het er nog aan of ze bij de zelfde clubs zitten.

Ze spelen alleen met elkaar bij EK en WK.

Andere landen spelen toch ook alleen met elkaar bij het EK en WK. Dit zou echt geen reden moeten zijn om te verliezen, aangezien ze veel trainen met elkaar bij trainingskampen, Hoenderloo enzovoort. Daarnaast spelen ze ook met elkaar bij interlands enzovoort.

De meeste in de Spaanse selectie spelen ook werkelijk in Spanje. De meeste in de Duitse selectie spelen ook in Duitsland. De meeste Engelse spelers spelen ook in Engeland. De meeste Italiaanse spelers spelen ook in Italië. De meeste Russische spelers spelen in Rusland. Ik denk dat het best invloed kan hebben op het "team"-gevoel. Maar dit is uiteraard geen excuus voor dit verlies (zeker niet omdat de Deense spelers ook nauwelijks in Denemarken spelen).

Ik ga zo kijken naar Duitsland-Portugal. Nu maar hopen dat het gelijkspel word...

Denk dat we beter kunnen gokken op een tweede plaats en dat er wel gewonnen wordt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...