Jump to content

[EK12] Poule A


Cabyon

Recommended Posts

Vond de wedstrijd sowieso van laag niveau.

Penalty had erin moeten gaan, doelpunt had niet afgekeurd moeten worden (Samaras werd namelijk geduwd door een pool waardoor hij de bal aanraakte en daardoor een buitenspel bal gaf). Jammer, maar goed. Nu de volgende wedstrijd. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 82
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    9

  • Kloep

    8

  • NandroDavids

    6

  • Dutchy3010

    6

Vond de wedstrijd sowieso van laag niveau.

Penalty had erin moeten gaan, doelpunt had niet afgekeurd moeten worden (Samaras werd namelijk geduwd door een pool waardoor hij de bal aanraakte en daardoor een buitenspel bal gaf). Jammer, maar goed. Nu de volgende wedstrijd. :puh:

Sowieso, maar het zijn dan ook wel 2 landen uit het groepje van de slechtste, en inderdaad. Het arbitrage niveau lag ook erg laag. Zo had de 2e gele kaart geen gele kaart moeten zijn, er had een penalty gegeven moeten worden aan Polen. En die doelpunt van Samaras was inderdaad gewoon terecht doelpunt. Jammer, over die penalty; tsja, de keeper had hem er natuurlijk ook wel mooi uitgehouden. Ik denk dat het niet zo erg is. Als hij over/naast ging was het erger geweest.

Link to comment
Delen op andere websites

Tja, buitenspel is buitenspel.

De match moest het vooral hebben van het spektakel errond. Twee rode kaarten, penalty die wordt gestopt, afgekeurde goal. De eerste helft heb ik niet helemaal gezien, maar het waren vooral de Polen die domineerden toen. Maar in tegenstelling tot Cabyon vond ik wel dat de Grieken de beteren waren in de tweede helft, vooral nadat de keeper rood kreeg. Zo'n penalty moet er normaal altijd in, maar het is het EK, he. Dan kan een keeper al wat meer en iemand die normaal elke penalty erin trapt, durft al eens te missen op de meest kritieke momenten.

Link to comment
Delen op andere websites

Zo, die Russen zijn goed hoor! Als we onverhoopt toch door de eerste ronde komen, vrees ik dat we opnieuw stranden op de Russen...

Maar heerlijk om te zien, dit voetbal. Jammer alleen dat Kerzhakov, mijn topscorer, het vizier nog niet echt op scherp heeft staan.

Link to comment
Delen op andere websites

Tja, buitenspel is buitenspel.

Als je het mij vraagt was het een overtreding van die pool. Met andere woorden, er had of een penalty moeten komen, of voordeel. Aangezien hij buitenspel stond, had er geen sprake van voordeel moeten zijn, en dus een penalty. Maar goed, dat is mijn mening. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Zo, die Russen zijn goed hoor! Als we onverhoopt toch door de eerste ronde komen, vrees ik dat we opnieuw stranden op de Russen...

Maar heerlijk om te zien, dit voetbal. Jammer alleen dat Kerzhakov, mijn topscorer, het vizier nog niet echt op scherp heeft staan.

Haha, zeg dat wel. Die Kerzakov schoot zowat alles met meer dan tien meter naast :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Zo, die Russen zijn goed hoor! Als we onverhoopt toch door de eerste ronde komen, vrees ik dat we opnieuw stranden op de Russen...

Maar heerlijk om te zien, dit voetbal. Jammer alleen dat Kerzhakov, mijn topscorer, het vizier nog niet echt op scherp heeft staan.

Haha, zeg dat wel. Die Kerzakov schoot zowat alles met meer dan tien meter naast :puh:

Ja, die is waarschijnlijk gewoon z'n basisplaats kwijt nu :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, die is waarschijnlijk gewoon z'n basisplaats kwijt nu :7

Klopt, dat denk ik ook. Zou eigenlijk ook wel meer dan terecht zijn. Kerzakov schoot elke bal dik naast, en Pavlyuchenko schiet een bal er prachtig in... :)

Link to comment
Delen op andere websites

Tja, buitenspel is buitenspel.

Als je het mij vraagt was het een overtreding van die pool. Met andere woorden, er had of een penalty moeten komen, of voordeel. Aangezien hij buitenspel stond, had er geen sprake van voordeel moeten zijn, en dus een penalty. Maar goed, dat is mijn mening. :puh:

+1

Het was niet echt een wedstrijd waarvoor ik speciaal thuis zou blijven. Maarja, het was slecht weer en ik moest toch wachten voor het avondeten. Dus hop, naar Ned 1 voor de openingsceremonie en de wedstrijd. Het niveau was redelijk, waarbij ik vind dat Polen veel beter voetbalde dan Griekenland. Bij de Grieken ging er veel mis. Veel balverlies, weinig kansen, en veel overtredingen. De arbitrage was nogal matig. Maar het was een leuke wedstrijd voor de poule. :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

MeoiI.jpg1tsV8.jpg

12 juni, 18.00 uur

Voorbeschouwing

Tsjechië zal na de harde nederlaag tegen Rusland (1-4) tegen Griekenland vol aan de bak

moeten om nog uitzicht te houden op de tweede ronde. Griekenland kwam tegen Polen ondanks

een man minder knap terug en had uiteindelijk zelfs nog kans op de overwinning. Met nog

een wedstrijd tegen Rusland op het programma lijken ook de Grieken hier echt voor de winst

te moeten gaan. De Grieken moeten het stellen zonder de geschorste Sokratis Papastathopoulos

en de geblesseerde Avraam Papadopoulos.

Stadion

vpdiqf.jpg

Stadion Miejski, Wrocław

Vorige ontmoeting

Tsjechië en Griekenland troffen elkaar voor het laatst in 2004 op het Europees Kampioenschap. Toen

was het de halve finale, die Griekenland met 1-0 won door een doelpunt van Dellas in de verlenging.

Voorspelling EURO 2012-crew

0-2

Wat verwachten jullie van deze wedstrijd?

Link to comment
Delen op andere websites

XtFdj.jpgtd5mI.jpg

12 juni, 20.45 uur

Voorbeschouwing

Rusland maakte grote indruk in de eerste wedstrijd tegen Tsjechië en zijn meteen gebombardeerd

tot serieuze kanshebber op de titel. Met een overwinning zijn de Russen al geplaatst voor de kwartfinale.

Polen zal opnieuw op zoek moeten naar een driepunter, na die tegen 10 Grieken te hebben weggegeven. Het is

de vraag of de Russische spits Aleksandr Kerzhakov zijn basisplaats heeft behouden, of dat hij die na het

missen van veel kansen tegen Tsjechië moet afstaan aan Roman Pavlyuchenko, die aan één kans genoeg had.

Bij Polen ontbreekt eerste keeper Wojciech Szczęsny wegens een schorsing, maar Przemyslaw Tyton liet tegen

de Grieken zien een waardige vervanger te zijn.

Voorbeschouwing naar aanleiding van de uitslagen in de vorige wedstrijden, met daarin eventueel

opvallende spelers, schorsingen, blessures enzovoort. Denk aan de enters om te zorgen dat het geheel

mooi lijkt.

Stadion

earx3b.jpg

Stadion Narodowy, Warschau

Vorige ontmoeting

Voor Polen en Rusland wordt dit de eerste onderlinge ontmoeting in EK-verband.

Voorspelling EURO 2012-crew

1-2

Wat verwachten jullie van deze wedstrijd?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...