Jump to content

[EK12] Poule A


Cabyon

Recommended Posts

  • Reacties 82
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    9

  • Kloep

    8

  • NandroDavids

    6

  • Dutchy3010

    6

Hmm, ik vond de Tsjechen anders wel uitsteken voetballen tegen Rusland, ze kunnen nog wel eens winnen tegen Polen. Toen ik naar Rusland - Tsjechië keek wist ik meteen dat ik de Tsjechen had onderschat.

Deze match zou Rusland wel makkelijk moeten winnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn voorspelling zegt Griekenland, maar dat ik de Tsjechen heb bezig gezien, weet ik dat ik ze onderschat heb (ondanks hun zware nederlaag). Ik durf er niets op te plakken.

De Grieken hebben trouwens een reserve-Papadopoulos ;p (of er waren toch twee spelers met dezelfde naam bij hen).

Link to comment
Delen op andere websites

De Grieken hebben trouwens een reserve-Papadopoulos ;p (of er waren toch twee spelers met dezelfde naam bij hen).

Klopt. Je hebt Kyriakos Papadopoulos en Avraam Papadopoulos. Voor zover ik weet geen familie van elkaar.

Link to comment
Delen op andere websites

Vlot begin, leuk begin.

Helaas kakt het nu een beetje in. Griekenland doet echt helemaal niks meer, en Tsjechië is ook niet echt meer gevaarlijk.

Ik denk dat Griekenland niet echt nog gemotiveerd zijn om nog een paar doelpunten te zetten na die 2 doelpunten van Tsjechië. En Tsjechië staan alleen nog maar een beetje te pasen, iedergeval wat ik nu nog net even gezien heb.

Bewerkt: door MisterDM
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...