Jump to content

[EK12] Wie wordt de topscorer van het EK?


Kloep

Recommended Posts

Vier jaar geleden leverde kampioen Spanje met David Villa de topscorer van het EK. Lukt het Villa nogmaals, of scoort iemand anders de meeste doelpunten? Stem in de poll, en licht je keuze toe in een bericht hieronder.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb voor Gomez gestemd, aangezien ik niet verwacht dat Nederland ver gaat komen op dit EK. Ik zie Duitsland verder komen, en dus ook meer scoren. :) Mario Gomez is wat dat betreft echt een held.

Dat denk ik ook. Verwacht ook niet dat Nederland ver komt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb voor Gomez gestemd, aangezien ik niet verwacht dat Nederland ver gaat komen op dit EK. Ik zie Duitsland verder komen, en dus ook meer scoren. :) Mario Gomez is wat dat betreft echt een held.

Dat denk ik ook. Verwacht ook niet dat Nederland ver komt.

Verwacht het ook niet. Denk dat ze derde worden in de poule, na Duitsland (1) en Portugal (2).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat de bondscoach van Duitsland eerder voor Gomez in de spits kiest dan Klose. Gomez heeft volgens mij ook een veel beter seizoen gedraaid. Is na Huntelaar de topscoorder van de Duitse Bundesliga.

Ik denk ook daarom dat Gomez topscoorder word. Hij heeft echt een goed seizoen gehad en is een spits die makkelijk scoort.

Is Huntelaar ook, maar ik denk dat van Marwijk van Persie in de spits opstelt en Huntelaar op de bank.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

*BUMP* :dans:

Zo, tijd voor mijn voorspelling. De topscorer komt vrijwel altijd van een land dat bij de laatste 4 komt. Daarvoor komen bij mij een aantal landen in aanmerking, maar de meesten hebben óf -volgens mij- geen spits die topscorer kan worden (Italië, Portugal, Spanje), óf een te zware poule om veel te scoren (Duitsland, Nederland). Dan blijft bij mij Frankrijk over en dus Karim Benzema. Die wordt volgens mij topscorer van het EK.

Link to comment
Delen op andere websites

Fernando Torres (Spanje) (0 stemmen [0.00%])

Hehe..

Ik hoop op Klaas-Jan Huntelaar, heb echt geen idee wie er topscorer zou worden, valt amper te voorspellen. Van van Persie zou het me ook niet verwonderen dat ie topscorer wordt..

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik heb toch nog gewisseld van topscorer. Nooit goed natuurlijk bij het invullen van pooltjes, want nu zal je net zien dat Karim Benzema écht topscorer wordt. Maar toch: hij scoort vrij weinig in het Franse elftal, dus ik ga voor iemand anders. Niemand minder dan de Rus Aleksandr Kerzhakov :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...