Jump to content

[EK12] Poll: Wie wordt Europees kampioen?


Cabyon

Recommended Posts

Welk land pakt volgens jou de titel? Weet Spanje de titel met succes te verdedigen, winnen de talentvolle Duitsers het EK of herhaalt Nederland de prestatie van 1988? Of wordt het dit jaar een outsider, zoals Griekenland in 2004?

Link to comment
Delen op andere websites

Zweden natuurlijk!

Zweden? :puh: Hoe kom je zo op Zweden? Haha

Maar goed, ik heb dus de ballen (!) verstand van voetbal

Zegt genoeg hè.

Wacht maar! Straks heeft Zweden gewonnen en dan zullen jullie wanhopig smoesjes piepen!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie veel eerder Frankrijk of Engeland winnen. :puh:

En je weet toch wel dat we het niet over vrouwenvoetbal hebben hé? :7

Want dan kan je wel is groot gelijk hebben.

Wees blij dat ik geen Nederland stem! Doorgaans verliest degene waar ik op stem namelijk grandioos (waarbij ik wel moet melden dat ik altijd ben voor het land met de mooiste vlag-kleuren).

Link to comment
Delen op andere websites

De finale word tussen polen en ukraine, en dan wint polen... ( dat zou me wel geniaal lijken )

nee, we zullen zien... speculeren over voetbal is altijd lastig, de ene keer speel je goed de andere keer speel je minder.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat Duitsland wint en ze hebben nog wel vrij veel kans om dat te doen, dunkt me...

Maar natuurlijk verwacht ik wel dat Spanje hier een stokje voor wilt steken, ik zie wel wat het geeft, ik kijk er dit jaar in ieder geval meer naar uit dan 4 jaar terug.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk toch Duitsland aangezien Puyol en vooral David Villa het EK niet gaan halen, vooral de laatstgenoemde is erg belangrijk voor Spanje. Ik denk dat Nederland er in de halve finale uit gaat.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...