Jump to content

[EK12] Poll: Wie wordt Europees kampioen?


Cabyon

Recommended Posts

Ik hoop nederland natuurlijk, maar we zitten er altijd net naast. Hopelijk word Spanje het eens een keer niet, anders is het EK/WK geen zak meer aan, 2 keer achter elkaar winnen is mooi zat voor Spanje zo. Nederland mag het WK volgende keer winnen, het EK vind ik niet zo erg als ze die verliezen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben m'n EK-pool aan het invullen en daarmee dus ook mijn Europees kampioen. Uiteindelijk ga ik daar toch 'gewoon' voor Duitsland. Spanje gaat het verlies van Villa en Puyol volgens mij echt voelen en Nederland acht ik simpelweg niet sterk genoeg. Dan blijft eigenlijk enkel Duitsland over als 'veilige' keuze. Rusland en Frankrijk zie ik ook wel ver komen, maar niet de titel pakken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben m'n EK-pool aan het invullen en daarmee dus ook mijn Europees kampioen. Uiteindelijk ga ik daar toch 'gewoon' voor Duitsland. Spanje gaat het verlies van Villa en Puyol volgens mij echt voelen en Nederland acht ik simpelweg niet sterk genoeg. Dan blijft eigenlijk enkel Duitsland over als 'veilige' keuze. Rusland en Frankrijk zie ik ook wel ver komen, maar niet de titel pakken.

Totaal mee eens. Alleen ik denk dat de halve finale (in mijn ogen Frankrijk - Duitsland) wel gaat uitmaken wie Europees Kampioen wordt. Ik denk toch dat het óf Frankrijk wordt, óf Duitsland.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Spanje of Duitsland geef ik de meeste kans van de 8 landen die nu nog over zijn, tsjechië en Griekenland vallen af. En hoe het met Italie en Engeland af loopt die kwart finale wedstrijd moet ik nog zien, Duitsland wint in de kwart finale wel van Griekenland. Spanje - Frankrijk word de leukste wedstrijd, ik kijk er naar uit in ieder geval. Vanavond tsjechië - Portugal.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...