Jump to content

[EK12] Voorbereiding andere landen


Cabyon

Recommended Posts

De voorbereiding van Oekraine is ook lekker! De helft van de selectie heeft voedselvergiftiging opgelopen. Tien spelers hebben dit waarschijnlijk opgelopen in Duitsland, waar Oekraine een trainingskamp had belegd.

"Oekraïne heeft enkele dagen voor het EK liefst tien spelers in de ziekenboeg. De spelers van bondscoach Oleg Blokhin kampen met een voedselvergiftiging. De grootste zorg gaat uit naar sterspeler Anatoliy Tymoshchuk."

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Visser23

    8

  • MegaPilot

    7

  • End Of The Riot

    6

  • NandroDavids

    5

De voorbereiding van Oekraine is ook lekker! De helft van de selectie heeft voedselvergiftiging opgelopen. Tien spelers hebben dit waarschijnlijk opgelopen in Duitsland, waar Oekraine een trainingskamp had belegd.

"Oekraïne heeft enkele dagen voor het EK liefst tien spelers in de ziekenboeg. De spelers van bondscoach Oleg Blokhin kampen met een voedselvergiftiging. De grootste zorg gaat uit naar sterspeler Anatoliy Tymoshchuk."

Dat is niet mis.

Ik moest wel een beetje lachen om sterspeler: 'Anatoliy Tymoshchuk'.

Naar mijn weten speelt hij amper bij Bayern, als dat je sterspeler moet zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vraag me eigenlijk af of dit enig verschil gaat maken, ik verwachtte sowieso al niet veel van Oekraïne. :7

In een poule met Frankrijk, Engeland en Zweden maakt het denk ik niet heel veel verschil, haha.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...