Jump to content

[EK12] Voorbereiding andere landen


Cabyon

Recommended Posts

Zo, Italië gaat met een lekker gevoel naar 't EK... :7

Eerst een aardbeving in eigen land, waardoor de eerdere oefenwedstrijd met Luxemburg al werd afgelast. Daarnaast het omkoopschandaal in de Italiaanse competitie(s), wat zelfs een speler z'n EK-selectie heeft gekost. En zojuist hebben de Italianen het laatste oefenduel met Rusland met 0-3 verloren. Lijkt er dus op dat de Italianen het op het moment niet hebben: dit is al de derde nederlaag op rij.

Aan de andere kant: in 2006 was het omkoopschandaal rond Juventus en deed een oud-international een zelfmoordpoging in aanloop naar het WK. Toen werden de Italianen wereldkampioen...

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Visser23

    8

  • MegaPilot

    7

  • End Of The Riot

    6

  • NandroDavids

    5

Aan de andere kant: in 2006 was het omkoopschandaal rond Juventus en deed een oud-international een zelfmoordpoging in aanloop naar het WK. Toen werden de Italianen wereldkampioen...

En kreeg Materazzi een mooie kopstoot..^^

Link to comment
Delen op andere websites

Engeland heeft een groot probleem lijkt het. Rooney is al geschorst de eerste twee wedstrijden, Lampard was al geblesseerd weggevallen en vanavond zijn centrale verdedigers Terry en Cahill uitgevallen. Bij Cahill wordt gevreesd voor een kaakbreuk en Terry lijkt een vervelende hamstringblessure te hebben. Dus, Rio Ferdinand kan alsnog worden opgeroepen. Belachelijk natuurlijk dat 'ie er niet meteen bij was.

Overigens heeft Engeland wel gewonnen: 1-0 tegen België. Ik heb wat fragmenten gezien en vond Engeland erg afwachtend en België eigenlijk gewoon beter. Ik verwacht ook echt helemaal niets van Engeland op 't EK. Die vermoedelijke kaakbreuk van Cahill is trouwens 'de schuld' van Mertens: hij duwde Cahill tegen keeper Hart aan.

Link to comment
Delen op andere websites

Haha, Engeland gaat er dit EK vroeg uit liggen hoor..:schater: Zonder die flater van Dembélé was het 0-0..:7

Hazard mag dan wel een transfer naar Chelsea versierd hebben, bij de Rode Duivels is het een losse flodder, niks waard..

PS: Ik heb de match niet bekeken, ik heb wel van velen gehoord dat België de betere ploeg was. Hazard heeft trouwens 2 doelpunten gemaakt in 27 matchen met de Rode Duivels, dat vind ik persoonlijk erg weinig voor een aanvallende middenvelder/spits..

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Haha, Engeland gaat er dit EK vroeg uit liggen hoor..:schater: Zonder die flater van Dembélé was het 0-0..:7

Hazard mag dan wel een transfer naar Chelsea versierd hebben, bij de Rode Duivels is het een losse flodder, niks waard..

PS: Ik heb de match niet bekeken, ik heb wel van velen gehoord dat België de betere ploeg was. Hazard heeft trouwens 2 doelpunten gemaakt in 27 matchen met de Rode Duivels, dat vind ik persoonlijk erg weinig voor een aanvallende middenvelder/spits..

Hazard is een uitstekende speler, en het is gewoon een middenvelder. Ik vraag me echt af hoe je bij spits komt? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Das juist het probleem: België heeft geen spits van een waardig niveau. :puh:

Spijtig genoeg hebben wij geen Van Persie of een Huntelaar.

Lukaku is wel een spits, maar hij is nog te jong en van een te laag niveau, maar gisteren deed hij bij zijn invalbeurt toch nog zijn best. Het is te hopen dat hij wordt uitgeleend aan een middenmotor in Engeland (bv: Everton) misschien dat we dan over 4 jaar wel een goede spits hebben waarmee we trots naar het EK kunnen gaan om daar ook iets te bereiken. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Hazard is een uitstekende speler, en het is gewoon een middenvelder. Ik vraag me echt af hoe je bij spits komt? :puh:

Gisteren was hij technisch gezien de spits, hij stond vooraan in het midden..

Ik heb al meerdere matchen van de Rode Duivels gezien, en Hazard kan dan wel eens dribbeltje placeren ofzo, maar meer is het (jammer) genoeg niet.

Das juist het probleem: België heeft geen spits van een waardig niveau. :puh:

Dries Mertens, KUCH? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Gisteren was hij technisch gezien de spits, hij stond vooraan in het midden..

Ik heb al meerdere matchen van de Rode Duivels gezien, en Hazard kan dan wel eens dribbeltje placeren ofzo, maar meer is het (jammer) genoeg niet.

Dat zal dan alleen bij het Belgische team zijn, bij zijn clubje is het echt een topspeler.

Link to comment
Delen op andere websites

Das juist het probleem: België heeft geen spits van een waardig niveau. :puh:

Dries Mertens, KUCH? :puh:

Mertens is geen spits, maar speelt op de linkerflank als ik me niet vergis.

Ok, vanaf op die positie kan hij ook wel scoren, maar gisteren vond ik hem echt teleurstellend. Vooral die duw tegen Cahill was echt een schande.

Link to comment
Delen op andere websites

Engeland heeft een groot probleem lijkt het. Rooney is al geschorst de eerste twee wedstrijden, Lampard was al geblesseerd weggevallen en vanavond zijn centrale verdedigers Terry en Cahill uitgevallen.

Ik had nog wel enig geloof in het Engelse team, maar dat is nu toch wel verdwenen. Ik vrees voor ze dat de poulefase het eindstation wordt.

Link to comment
Delen op andere websites

Mertens is geen spits, maar speelt op de linkerflank als ik me niet vergis.

Ok, vanaf op die positie kan hij ook wel scoren, maar gisteren vond ik hem echt teleurstellend. Vooral die duw tegen Cahill was echt een schande.

Die duw was een slimmigheidje dat bij menig scheidsrechter gewoon een doelpunt had opgeleverd. Een slimmigheidje dat dit keer erg vervelend afliep, dat dan weer wel. Je kaak op zo'n manier breken is lullig, maar een schande vind ik het als 'ie iemand doormidden had getrapt. Dit was erg onschuldig.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat zal dan alleen bij het Belgische team zijn, bij zijn clubje is het echt een topspeler.

Daar ben ik het vanzelfsprekend mee eens. :)

Mertens is geen spits, maar speelt op de linkerflank als ik me niet vergis.

Ok, vanaf op die positie kan hij ook wel scoren, maar gisteren vond ik hem echt teleurstellend. Vooral die duw tegen Cahill was echt een schande.

Een terechte gele kaart, meer woorden maak ik daar niet aan vuil..

Link to comment
Delen op andere websites

Mertens is geen spits, maar speelt op de linkerflank als ik me niet vergis.

Ok, vanaf op die positie kan hij ook wel scoren, maar gisteren vond ik hem echt teleurstellend. Vooral die duw tegen Cahill was echt een schande.

Die duw was een slimmigheidje dat bij menig scheidsrechter gewoon een doelpunt had opgeleverd. Een slimmigheidje dat dit keer erg vervelend afliep, dat dan weer wel. Je kaak op zo'n manier breken is lullig, maar een schande vind ik het als 'ie iemand doormidden had getrapt. Dit was erg onschuldig.

Oké, de laatste verdediger wordt vaak geduwd door een aanvaller die zich wilt afremmen, maar ik snap niet dat je zomaar een speler in zijn rug mag duwen om de bal te krijgen als dit gebeurt dan is het in mijn ogen terecht een fout (of het een gele kaart is das wat anders), maar dit was gewoon een allesbehalve subtiele duw uit frustratie.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...