Jump to content

FIFA 13


Sammie_GTA

Recommended Posts

FIFA 13

173196.png

Ontwikkelaar: EA Sports

Uitgever: Electronic Arts, EA Canada

Genre: Sport, Voetbal

Platforms: PC, Playstation 2, Playstation 3, (Move ondersteund!), PS Vita, Xbox 360 (Kinect ondersteund!), PC, Nintendo Wii, Nintendo 3DS, Nintendo Wii U, Iphone, Ipad, Ipod

Release: Nu te koop!

Multiplayer: Zit erin!

Demo: Nu te downloaden bij Origin en Xbox Live en PSN!!

Afbeeldingen:

itscoming.jpg



animation.gif





7196048418_8395156391_c.jpg





7196048162_bb56206bb5_c.jpg





7196048678_2df2f6f7f5_c.jpg





7196048940_c17195d061_c.jpg





7196049080_b7e244cf93_c.jpg





7196049436_b2b85babc5_c.jpg





7196049606_8cc36fb039_c.jpg





7196049932_4e10af09d2_c.jpg





7196050124_bdb2f7160f_c.jpg





7196050368_afc3324664_c.jpg





7196050572_aa2c61cfa6_c.jpg



fifa_5.jpg



fifa_1.jpg



fifa_4.jpg



fifa_3.jpg



fifa_2.jpg



fifa_6.jpg

Boxart: Dit is de definitieve boxart:



278180_437926599563598_1898097540_o.jpg







Video's:















Toevoegingen:



Move en Kinect zulen ondersteund worden. Je kunt dan de spelers in een andere positie zetten of spelers wisselen ingame (zonder naar het pauzescherm te gaan)

Er is een nieuwe modus erbij gekomen, genaamd: Skill Mode. Je moet dan zoveel mogelijk punten halen door skills uit te voeren.

Een grote toevoeging aan de carriéremodus zijn de internationale wedstrijden. Zo kun je bijvoorbeeld als speler of coach opgeroepen worden voor het Nederlands elftal (Of een ander land).

-

Bewerkt: door Visser23
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 175
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sammie_GTA

    21

  • TekaLoca

    20

  • End Of The Riot

    19

  • Kai-ShockWave

    18

Mooie game :tu:

Bij het 3e plaatje bovenaan zie je nog Bommel op een AC Milan shirt staan, volgends mij moet het Van Bommel zijn maar dat komt door die witte paal :7

Van Bommel gaat nu naar PSV dus ik denk dat ze wel snel met een FIFA 14 komen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Mooie game :tu:

Bij het 3e plaatje bovenaan zie je nog Bommel op een AC Milan shirt staan, volgens mij moet het Van Bommel zijn maar dat komt door die witte paal :7

Van Bommel gaat nu naar PSV dus ik denk dat ze wel snel met een FIFA 14 komen :puh:

Ze kunnen toch gewoon selectieupdates uitbrengen? :puh:

En het komt inderdaad door die paal :7

Link to comment
Delen op andere websites

De officiele boxart die ze gaan gebruiken bij de release van de game is nog niet afgewerkt.

Met dit design zijn ze bezig *klik*:

550890_10150892164244288_191027189287_9697100_831621989_n.jpg

De boxart die je in je openingspost toont, gingen ze ook gebruiken voor FIFA 12.. Maar hé, ik heb toch echt Rooney en Wilshere op mijn FIFA12-doosje staan :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

De officiele boxart die ze gaan gebruiken bij de release van de game is nog niet afgewerkt.

Met dit design zijn ze bezig *klik*:

*Plaatje*

De boxart die je in je openingspost toont, gingen ze ook gebruiken voor FIFA 12.. Maar hé, ik heb toch echt Rooney en Wilshere op mijn FIFA12-doosje staan :puh:

Boxart toegevoegd! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Als ze bezig zijn met die boxart mogen ze er wat mij betreft er nog heel wat aan gaan doen. Dat ding ziet er niet uit..

Nu ziet hij er inderdaad vreselijk uit, maar er komt verandering in! (Hoop ik! :7)

Link to comment
Delen op andere websites

Klik op de spoiler voor de"Nieuwe dingen :7" in Fifa 13

Bron

Preview: FIFA 13 maakt voetbal realistischer dan ooit

HOOFDDORP - Het lukt Electronic Arts om bijna elk jaar met wat nieuws te komen in de FIFA-reeks. 2012-2013 moet in ieder geval het seizoen van het realisme worden. De onvoorspelbaarheid van het voetbal wordt gedigitaliseerd.

m1fzci9a98xr.jpg FIFA 13 komt straks griezelig dicht in de buurt van het echte spelletje. De spelmotor, de Player Impact Engine, is verbeterd: de gewrichten van spelers zijn minder sterk en armen kunnen niet langer op een onnatuurlijke manier meebuigen naar achteren.

Ook de 'physics' van de bal en de kunstmatige intelligentie van je teamgenoten, de tegenstander en zelfs de scheidsrechter zijn aangepast.

Knokken

Ook tijdens de gevechten om de bal zullen er veel meer mogelijkheden zijn om als winnaar uit de strijd te komen. Zo was het FIFA 12 slechts mogelijk om aan de schouder van de aanvaller te hangen en was het meestal een kwestie van tijd voor de scheids floot voor een overtreding.

m1fzci9adtxb.jpg

Dit keer wordt het veel meer een gevecht en zullen spelers half vallend, half duwend proberen in balbezit te blijven. Je kunt nu meer dan ooit de tegenstander uit balans brengen en zo hopelijk de bal veroveren. Eigenlijk al voordat de bal in de buurt is, zul je straks flink moeten duwen om uiteindelijk te zorgen voor balbezit.

Factoren

Overigens is het in FIFA 13 ook helemaal niet zeker dat je überhaupt de bal bij je houdt wanneer je een pass ontvangt.

Waar de bal vroeger altijd aan de voet bleef hangen alsof er lijm aan te pas was gekomen, zijn er nu veel meer factoren die uitmaken of je de bal controleert: de vaardigheid van de speler, of het veld droog is of nat en de manier waarop de bal wordt gespeeld.

Druk zetten

Je teamgenoten denken ditmaal meer mee in het spel. Waar ze in FIFA 12 vaak de neiging hebben om dom op en neer te lopen tijdens een aanval of zelfs helemaal niet meer bewegen op het moment dat ze eigenlijk diep moeten gaan, daar gaan ze dit keer veel meer mee in jouw aanvallende beslissingen, dankzij een verbeterde Attacking Intelligence.

m1fzci9adqxc.jpg

Diep gaan, anticiperen op het spel en drie stappen vooruit denken wordt straks de gewoonste zaak van de wereld.

Vrije trappen

Tot slot lieten de makers nog zien dat er straks veel meer ruimte is om zelf vrije trappen vorm te geven in zowel aanvallend als verdedigend opzicht. Wil je spelers laten uitlopen, kies je liever voor twee of misschien wel drie overstapjes of laat je de muur zelfs een metertje smokkelen? Het kan allemaal. FIFA 13 maakt het voetbalspelletje nog realistischer.

Lees de volledige preview op Gamer.nl

De beoordeling hieronder is een voorlopige beoordeling op basis van de veranderingen die getoond zijn. Een uitgebreide review volgt uiteraard als FIFA 13 uitkomt.

Door: Gamer.nl

Link to comment
Delen op andere websites

Als ze bezig zijn met die boxart mogen ze er wat mij betreft er nog heel wat aan gaan doen. Dat ding ziet er niet uit..

Als ze bezig zijn met die boxart mogen ze er wat mij betreft er nog heel wat aan gaan doen. Dat ding ziet er niet uit..

Nu ziet hij er inderdaad vreselijk uit, maar er komt verandering in! (Hoop ik! :7)

Staat duidelijk op Not Final Artwork.. 1 ding dat volgens mij sowieso blijft, is dat het Messi zal zijn op de cover ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Als ze bezig zijn met die boxart mogen ze er wat mij betreft er nog heel wat aan gaan doen. Dat ding ziet er niet uit..

Als ze bezig zijn met die boxart mogen ze er wat mij betreft er nog heel wat aan gaan doen. Dat ding ziet er niet uit..

Nu ziet hij er inderdaad vreselijk uit, maar er komt verandering in! (Hoop ik! :7)

Staat duidelijk op Not Final Artwork.. 1 ding dat volgens mij sowieso blijft, is dat het Messi zal zijn op de cover ;)

crazy.gifcrazy.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...