Jump to content
Joriz

Max Payne 3 video preview


Nog twee dagen en dan ligt Max Payne 3 in de winkels. Om deze reden een zeer korte video preview van een stuk van de gameplay van het eerste hoofdstuk van Max Payne 3. De gameplay is ingame opgenomen vanaf de Playstation 3. Meer Max Payne 3 screenshots en filmpjes volgen later nog op GTAGames.nl.



Max Payne 3 komt op 18 mei 2012 uit in Nederland voor Playstation 3 en XBox 360. Op 1 juni komt het spel tevens uit voor de PC.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Hele mooi video! Ik kan echt niet wachten op morgen! _O_

Leuk om te zien. :) Blijft die auto-aim het hele spel, of is dit enkel in de introductie?

Ik heb gehoord dat je tijdens het spelen de aim opties kan veranderen. ;)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Leuk filmpje en ik ben benieuwd naar de review, wellicht ga ik er zelf ook een schrijven als ik de game uitgebreid heb gespeeld. 0_0

Bewerkt: door GrandTheftTwano

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Leuk om te zien. :) Blijft die auto-aim het hele spel, of is dit enkel in de introductie?

Ik speel inderdaad met auto-aim aan. Ik zal de andere aim-modi ook is testen.

Als je Max Payne 3 voor de eerste keer opstart kan je heel fancy kiezen welk niveau je het spel wilt spelen. Daarna gaat het menu automatisch in het verhaal over:

Vandaag :D

Hij ligt nu inderdaad in de winkel :)

Er is trouwens een 25 MB grote update uigekomen voor Max Payne 3. Geen idee wat het repareert.

post-1-1337367095,27.png

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ja inderdaad, voor de Xbox 360 was ook al een 25 MB update uitgekomen. Was de Amerikaanse versie mischien een beetje buggie? Die hebben de game al speelbaar sinds dinsdag de 15e. Ik heb Max Payne 3 uitgespeeld en ben geen bugs tegen gekomen, op het richten wat niet soepel ging op sommige momenten na dan.

Bewerkt: door Sjaakswabber

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ja inderdaad, voor de Xbox 360 was ook al een 25 MB update uitgekomen. Was de Amerikaanse versie mischien een beetje buggie? Die hebben de game al speelbaar sinds dinsdag de 15e. Ik heb Max Payne 3 uitgespeeld en ben geen bugs tegen gekomen, op het richten wat niet soepel ging op sommige momenten na dan.

error_404_life_not_found_tshirt-p235238022751608918t5hl_400.jpg

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Max Payne 3 speel je zo uit hoor, vrijdag was iedereen dus ook ik vrij van mijn werk, en ben er de hele dag voor gaan zitten. 8 a 9 uur op normal dan zit je al een heel eind hoor, met de laatste missie erbij ben je mischien 9 en half uur bezig.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Max Payne 3 speel je zo uit hoor, vrijdag was iedereen dus ook ik vrij van mijn werk, en ben er de hele dag voor gaan zitten. 8 a 9 uur op normal dan zit je al een heel eind hoor, met de laatste missie erbij ben je mischien 9 en half uur bezig.

9 uur is inderdaad best weinig. Verneuk je hierdoor niet je gameplay door zo snel te spelen? :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Aan de ene kant wel, omdat 60 euro een hoop geld is voor een game van 9 uur. Dus dan zou je er langer over kunnen doen, maar er zit ook een arcade modus en een multiplayer modus in om je verder te vermaken.

En aan de andere kant weer niet, omdat dat verhaal zo boeiend is dat je er echt in wilt blijven. Rockstargames is de beste in een verhaal vertellen, dat zag je bij voorgaande games van Rockstar. En er zit mission select in gelukkig, wat in bijna iedere game zit natuurlijk. Maar zo kun je je favoriete missies gewoon opnieuw spelen op hard mischien wel of old school.

Bewerkt: door Sjaakswabber

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...