GTAGames.nl
SpacyColours

Het Topic Voor Nostalgie

185 berichten in dit onderwerp

Prince of Persia en Keen speelde ik ook, was erg leuk maar omdat ik nogal klein was begreep ik bijna niets van het Engels van Prince of Persia, waardoor ik vaak vast liep.

Maar het waren wel mooie tijden :puh:.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
GTAGames.nl

Rollercoaster Tycoon en Age of Empires zijn twee games die ik echt vaak speelde als klein kind. :puh:

En deze:

Maar ook dit tamelijk onbekende spel, heeft iemand hier überhaupt ooit van gehoord? :)

Het is mijn eigen video, want er zijn echt heel weinig videos van dit spel. :puh:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb vele uren Grand Prix 2 (en daarna ook z'n opvolgers) gestoken.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb zelfs nog een Pokémon handdoek :D

Nu hij veel gewassen is zijn de kleuren en bekant allemaal al uit :puh:

Waar zijn die tijden gebleven dat je ouders niet zaten te zeuren dat je je huiswerk en leerwerk moest doen en maken..

Tegenwoordig draait het alleen nog maar om school en je toekomst, vroeger kon je de leukste dingen doen.

Nou heb je er geen tijd meer voor omdat school voorgaat, tijd voor jezelf zit er dus niet meer in zoals ik al zeg.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Pokémon Sapphire, Ruby, Emerald, Wolfenstein, Mario Kart(eerste versie op Nintendo DS), Lucky Luke etc...

Waar zijn die goede tijden toch naartoe..:-(

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
MS_paint_425.jpg

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Wolfenstein: Enemy Territory, m'n eerste shooter die ik helemaal kapot heb gespeeld.. Wat een spel.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

MS_paint_425.jpg

Die gebruik ik nog steeds. 8)

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

...

Die gebruik ik nog steeds. 8)

+ hetzelfde kleurschema, dat vernieuwende ( van windows 7 ) heb ik meteen terug gezet :clown:

Bewerkt: door commando

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Nostalgische apparatuur en psx/ps1 games o.à twisted metal world tour vigilante worlds scariest police chases. Ik denk dat ik TM ga kopen op de ps store. Ook de PS2 deed t goed. Maar die word nog steeds geproduceerd dus of dat nostalgie is :puh:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Road Rash:

Die intro was echt geniaal met 'Rusty Cage' van Soundgarden. Die zat ook in San Andreas als ik me niet vergis. En als je gepakt werd door de politie had je echt van die geniale filmpjes in plaats van een generiek 'game over' scherm. Dat waren deze filmpjes volgens mij:

En dan nog wat gameplay:

Bewerkt: door Forumrunner

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Gta Vice City was het eerste 18 plus spel dat ik in het bezit had, geweldig spel met geweldige muziek, een van de nummers die me meteen aan VC laten denken.

cardog.jpg

Putt-Putt, Fredie Fish en noem maar op heb ik veel gespeeld toen ik klein was :)

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Mr. President, I'm afraid we have a heck of a situation down here. [ duwt assistent weg ] How bad can it be Ben?

Ik ken dat hele filmpje nog uit m'n hoofd :D

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om te kunnen reageren

Een account aanmaken

Registreer je voor een eigen account. Het is snel en makkelijk!

Nu registreren

Inloggen

Heb je al een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Recent actief   0 leden

Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.