GTAGames.nl
SpacyColours

Het Topic Voor Nostalgie

183 berichten in dit onderwerp

GTAGames.nl

Dit speelde ik vroeger echt vaak. :puh:

En Fifa 2005, was toen negen meen ik. Heerlijk spelen met Shevchenko, Maldini, Cafu, Dida, Robben, in de UEFA Cup finale komen met FC Den Bosch, winnen met 15-12, nooit was je speler moe..

Dit ook. Lekker achtbanen onder de grond bouwen, mensen die het park niet leuk vonden smeet je in het water, onmogelijke rollercoasters bouwen.. heerlijk. :puh:

Dit vind ik ook nog steeds gaaf.. Heeft wel enigszins mijn interesse voor mythologie gewekt. Wel jammer dat ik door een of andere fout nooit met de Titans heb kunnen spelen. .(

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Het eerste spel dat ik kocht voor m'n PS2 in 2006.

Oh god, wat een verrekt goed spel was dat..

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Freddie Fish!

http://www.youtube.com/watch?v=WphfuvsPygw

Kon geen betere vinden op het moment, geweldig spel, heb het heel vaak gespeeld vroeger.

Ook geweldig spel, ik weet nog dat ik als er een bepaald scenario was ik hem niet uit kon spelen omdat ik het dan niet wist.

Ik sluit af met Miel Monteur, heb ze allemaal op één na: gaat naar de maan of zo iets, misschien ga ik hem nog wel een keer aanschaffen om mijn verzameling compleet te maken.

http://www.youtube.com/watch?v=LwMhCF2m_Is

Ik kon geen filmpjes vinden zonder (af en toe) irritant commentaar, dus je kan ze ook kijken zonder geluid (voor de echte diehards :puh:)

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Aangezien t vooral om games betreft hoort dit dan niet in t games board thuis?

Mijn oudste games die ik me ook kan herinneren zijn: The lion king, Aladdin, Tarzan, Freddy fish. Heerlijke jeugd sentimiteit en nostalgie, als ik die games tegen kom koop ik ze bijna altijd weer. Maar natuurlijk ook de GTA reeks.

Ik wou ook dat ik games toch bewaar, want zo nu en dan denk ik terug en wil ik ze spelen. Besef ik ook opeens na zoeken dat ik m niet meer heb. Destijds waren ze te moeilijk of kwam ik er niet meer uit.

Bewerkt: door Forever GTA

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

K-DST op en lekker door heel GTA:SA crossen. Heerlik, old times. Gelukkig kan ik het nu weer doen op de ps3, thanks R*! :)

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Freddie Fish!

Kon geen betere vinden op het moment, geweldig spel, heb het heel vaak gespeeld vroeger.

*Pyjama Sam*

Ook geweldig spel, ik weet nog dat ik als er een bepaald scenario was ik hem niet uit kon spelen omdat ik het dan niet wist.

Ik sluit af met Miel Monteur, heb ze allemaal op één na: gaat naar de maan of zo iets, misschien ga ik hem nog wel een keer aanschaffen om mijn verzameling compleet te maken.

Ik kon geen filmpjes vinden zonder (af en toe) irritant commentaar, dus je kan ze ook kijken zonder geluid (voor de echte diehards :puh:)

<3

Ik speelde die spellen ook altijd samen met Putt Putt en nog een spel over een of andere vos ofzo in een pak :7 . Daarnaast heb ik ook altijd Red Cat gespeeld.

En dat allemaal terwijl Fox Kids aan stond. :)

http://www.youtube.com/watch?v=U7KSicYncvE

Bewerkt: door BoerDave

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Dit was een aantal maanden terug. Wanneer je dat ding weer uit de kast pakt en aanzet, ga je even terug in de tijd. Geweldig!

402413_440060749375604_1066837603_n.jpg

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

:7

Bewerkt: door 1973

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Bassie_adriaan.jpg

Dit zegt meer dan duizend woorden :7

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Hoe kan ik dit nu vergeten? De serie die ik nog steeds kijk:

yc7arBgcn.jpg

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik kwam 'm tegen in een ander topic, en moest meteen aan Tour of Duty denken, wat een prachtige serie was dat. Hoe vaak ik zelfs de herhalingen niet heb gekeken, ik ben de tel kwijt geraakt.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Heerlijk, die oude Fox Kids breaks. _O_

Mensen van rond de 20 die vroeger ook last hadden van slapeloosheid kennen dit vast nog wel:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

2_Stupid_Dogs_(title_card).jpg

600full-cow-and-chicken-photo.jpg

sheepinthebigcitys1e01i.jpg

cramp_twins.jpg

grim-and-evil-1.jpeg

All_3_eds.png

MM10-MegaMan.png

Jonny-quest-logo.jpg

watch-teenage-mutant-ninja-turtles-season-2-episode-16-online-the-lonely-mutation-of-baxter-stockman-threatens-to-mutate-april-is-the-new-n.png

ren_and_stimpy.jpg

HeyArnold!.jpg

De_Boze_Bevers_00001.jpg

thumbnail_4360.jpg

Ik keek vroeger veel TV..

Van boven naar onder:

• 2 Stupid Dogs
  • Sheep in the big city
  • The Cramp Twins
  • The Grim adventures of Billy and Mandy
  • Edd, Ed and Eddy
  • Megaman
  • Johnny Quest obviously
  • Zelfde met TMNT.
  • Ren and Stimpy
  • Hey Arnold
  • The Angry Beavers
  • King of the Hill

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om te kunnen reageren

Een account aanmaken

Registreer je voor een eigen account. Het is snel en makkelijk!

Nu registreren

Inloggen

Heb je al een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Recent actief   0 leden

Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.