Jump to content
Joriz

Grand Theft Redemption de ultieme combi?


YeardleyDiamond is weer aan een nieuw videoproject begonnen. Deze keer verschijnt John Marston uit het westernspel Red Dead Redemption opeens in Liberty City tegenover Niko Bellic, Johnny Klebitz en Luis Lopez.

Volgens YeardleyDiamond is dit filmpje slechts een voorproefje van een nieuwe videoserie die hij gaat maken. Ik ben benieuwd wat voor actieverhalen dit gaat opleveren. Mocht het weer net zo mooi zijn als zijn voorgaande filmseries dan zie je ze zeker verschijnen op GTAGames.nl. blij.gif

Bron:

via GTAGaming.com

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ik blijf het mooi vinden dat mensen hier zoveel tijd in steken.

Inderdaad, opvallend dat er 4 jaar na de release van GTA IV nog steeds fan-made filmpjes verschijnen. Ik moet zeggen dat ik deze niet zo spectaculair vind, maar ik ben benieuwd naar wat komen gaat.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Zou epic zijn als ze de Red dead wereld na maken in gta 4

net zoals met IV:SA.

Dat is wel heel moeilijk, aangezien je de wereld van GTA SA gewoon kon converteren naar GTA IV en aanpassen. Maar dat kan niet met Red Dead Redemption, omdat het een Console game is. D:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...