Jump to content
Joriz

Max Payne 3 is uit voor de PC!


Vanaf vandaag is Max Payne 3 ook beschikbaar voor de PC. De computerversie van Max Payne 3 ziet er in vergelijking met de consoleversie nog beter uit doordat het op nog hogere resoluties speelbaar is (mits je computer dat natuurlijk aankan). De PC versie bevat DirectX 11 ondersteuning, multi-monitor ondersteuning en zelfs ondersteuning voor 3D (als je daar een speciale monitor/brilletje voor hebt). Hoe goed Max Payne 3 eruit ziet is in de onderstaande 1080p full HD trailer te zien die in het spel zelf is opgenomen door Rockstar Games.



Max Payne 3 kwam op 18 mei 2012 uit in Nederland voor Playstation 3 en XBox 360. Vandaag is het spel tevens uit voor de PC. Hij ligt in de winkel voor ongeveer 40 euro.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

is er ook een forum ding voor als je hulp nodig heb? ik heb max payne geinstalleerd en als ik opstart dan blijft mn scherm zwart. ik heb met flitskikker vergeleken en heb de reqs

Dan kun je hier terecht Klik ;)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Deze trailer is eigelijk een stuk beter dan al die andere trailers van de Xbox 360 en PS3 versie, voor 40 euro kun je de game al kopen. Dat is geen geld voor zo'n goede game als Max Payne 3.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Hoe ik me nu voel? Genaaid. :puh: Waarom? Zal het je uitleggen. In de eerste week was Max Payne 3 voor de 360 (platform waarop ik speel) maar vier tientjes.. Overal. Ik twijfelen, "zal ik 'm kopen? Weet niet, toch niet heel duur, ik wacht nog wel even.." Wilde ik 'm van de week gaan halen, overal ineens rond de €60.. En dan blijkt nu de PC-versie een adviesprijs van dezelfde vier tientjes te tellen die ik er wél voor over had... En ik heb geen PC waarop 'ie kan draaien... :schater:

Nieuwe tactiek: Wachten tot de 360 versie weer ergens vier tientjes kost.. Heb me daarop ingesteld dus wil er nu ook geen cent meer voor gaan betalen. :D

Trailer ziet er super strak uit, echt wel een mooie game. Veel plezier alvast voor alle PC-spelers die hiermee de komende tijd zoet zijn! Ook mooi dat (bijna) alle examens nu achter de rug zijn, alle laatstejaars zitten waarschijnlijk de hele week binnen te Max'en.. :klap:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Haha ja, wat een verhaal. :puh: De PC versie van Max Payne 3 staat op 4 disks, terwijl de Xbox 360 versie op maar 2 disks staat. Dus als je geen uur wilt wachten tot je kunt spelen koop je beter de Xbox 360 versie, de PC versie is volgens sommige mensen wel de beste versie die je kunt krijgen vanwege de graphics die daar het beste op zijn als je een krachtige videokaart hebt athans. Ze kunnen beter ook in alle PC's een blueray speler proppen, de PS3 heeft maar 1 disk nodig vanwege de blueray speler die de PS3 bevat.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Sowieso steam, of het ook GFWL gebruikt is nog maar even afwachten..

Um... Denk is na voordat je antwoord... De retail versie heeft Steam totaal niet nodig, en gebruikt ook geen GFWL. Enkel Social Club. Daar hoef je je overigens niet eerst voor in te loggen ofzo, zoals bij GTA IV het geval was. In plaats daarvan werkt Social Club nu als GFWL, alleen dan 20 keer sneller en 100 keer betrouwbaarder. De eerste keer ingame log je even in op Social Club, vink je aan altijd automatisch inloggen, en vervolgens is het enige wat je ervan hoeft te merken het '*jouw naam hier* has logged onto Social Club' dat rechtsboven in het scherm verschijnt als je de game start. Heb nog geen een keer gehad dat ik niet kon inloggen op Rockstar Games Social Club of zo, en dat terwijl ik MP3 vrijdag gelijk ben gaan spelen toen ie geunlocked was.

Als je `m op Steam koopt dan kun je `m volgens mij ook zonder Steam aan te zetten starten door in de Steam map naar de Max Payne app map te gaan en de launcher aan te klikken, net als bij GTA IV, dat weet ik echter niet 100% zeker, maar ik neem aan dat dat kan(Kan namelijk bij zo`n beetje alle games die ik via Steam gekocht heb).

Ik heb er in ieder geval goeie hoop op dat GFWL ook niet meer gebruikt wordt in GTA V, gezien Social Club nu een beetje op dezelfde manier werkt(zelfde soort inlog systeem, redelijk hetzelfde qua games joinen etc.)

Kan dit spel in ieder geval aan iedereen aanraden. Wat een masterlijke game zeg! Alleen al in part 1 heb ik een 'HOLY SH*T DAT WAS VET!' momenten gehad die serieus zo veel epischer waren dan alles wat ik ooit in een game heb gedaan. En dat is inclusief heel Liberty City verwoesten met een APC/Buzzard.

Bewerkt: door Mythbuster

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Kan dit spel in ieder geval aan iedereen aanraden. Wat een masterlijke game zeg! Alleen al in part 1 heb ik een 'HOLY SH*T DAT WAS VET!' momenten gehad die serieus zo veel epischer waren dan alles wat ik ooit in een game heb gedaan. En dat is inclusief heel Liberty City verwoesten met een APC/Buzzard.

Chapter 1 is alleen nog maar een tutorial missie, wacht maar tot je in chapter 5 bent wat je daar in moet doen hou ik lekker geheim. Maar dat is op de laatste missie na de beste missie uit de hele game, je kijkt je ogen uit. Wou dat ik met je kon ruilen en Max Payne 3 nog eens voor de eerste keer uit kon spelen. :bier:

Bewerkt: door Sjaakswabber

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...