Jump to content

Lees jij boeken?


Velaro

Recommended Posts

Lezen jullie boeken? Soms eens, of vaak?

Zelf lees ik redelijk vaak boeken. Ik heb ook een paar boeken begonnen waar ik in het midden gestopt ben, omdat ik het saai vond en het m'n genre niet was. Heb heel de Harry Potter-reeks gelezen en nog een paar boeken van Helen Vreeswijk, rechercheure, en schrijft misdaadverhalen. Ik ga ook beginnen aan het eerste 'In de ban van de Ring'-boek, oftewel 'Lord of the Rings'.

Lezen doe ik meestal 's nachts (eigenlijk mag het niet). Als m'n mama of papa dan weg is dan zet ik mijn nachtlampje aan en begin ik te lezen. Als er iemand komt hou ik het boek voor de lamp tot ze weg zijn.. :puh:

Nou: de vraag? Lees je boeken? Doe je het graag? Welke boeken? Wanneer? :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 134
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • moechy

    6

  • Silverbyte

    6

  • NicolaB

    6

  • 3L1077

    5

ik lees eigelijk alleen maar boeken voor nederlands :puh: wel veel tijdschriften. en mijn schoolboeken van sommige vakken vind ik ook wel intressant. ik had in de laatste week voor het begin van het nieuwe schooljaar dit jaar mijn geschiedenis boek voor het hele jaar al doorgelezen :puh: dat vond ik wel interessant, alleen boeken met een verhaal boeien me niet :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik lees alleen boeken als ik er bier voor krijg.

Neej ff serieus, ik lees helemaal geen boeken meer. Ik vind het verspilling van me tijd.

Waarom een hele week een boek lezen als ik datzelfde verhaal in hooguit 3 uur in een film kan bekijken :D.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik lees alleen boeken als ik er bier voor krijg.

Neej ff serieus, ik lees helemaal geen boeken meer. Ik vind het verspilling van me tijd.

Waarom een hele week een boek lezen als ik datzelfde verhaal in hooguit 3 uur in een film kan bekijken :D.

idd had ik ook met de da vinci code. me vader en mijn moeder en vrienden hadden dat boek gekocht. die zaten 2 weken lang te lezen. ik begon aan dat boek maar kwam niet verder dan 10 blz. hoppa, dvdtje erin en kijken maar. in 3 uur kon ik ook meepraten met de rest :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Nee ik heb nooit zo van lezen gehouden. In mijn boekenkast staan hooguit 5 boeken waaronder:

''101 Dalmatiërs van Dodie Smith'' Dat is dan ook het enigste boek die ik helemaal ooit heb uitgelezen. Op een of andere manier ligt het lezen mij niet in de smaak :N Maar mensen die wel boeken lezen vind ik zeker geen Nerds.

Groet Global :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik lees inderdaad veel boeken, boeken zijn heel leuk sommige dan op dit moment lees ik van Tonke Dragt

- De brief voor de koning. heel leuk boek veel avonturen en hij is bekroond... verder heb ik boeken van Dan Brown gelezen ondermeer Da Vinci Code heel leuk boek ook spannend.

Er zijn ook echt van die saaie echt saaie boeken waar ik echt geen bladzijde verder kom...

Ik zeg maar altijd ''Verbaas je vrienden, Lees boeken'' :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik lees soms boeken .Meestal neem ik boeken waarin wetenschap voorkomt ,maakt niet uit is het een realistische of een komdische boek over wetenschap.Ik vind het gewoon interesant

Greetz Syfes

Bewerkt: door Syfes
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...