Jump to content

Lees jij boeken?


Velaro

Recommended Posts

  • Reacties 134
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • moechy

    6

  • Silverbyte

    6

  • NicolaB

    6

  • 3L1077

    5

Een boek dat ik net uit heb, één dat ik bezig ben en een boek waar ik bijna ga aan beginnen als het ndere uit is:

Thea Beckman - Kruistocht in Spijkerbroek (uitgelezen) [Cover = Film-editie]

Een jongen die in de tijd wil reizen, hij doet het en ontmoet veel mensen. Hij doet mee aan een kinderkruistocht en raakt verwikkeld in een groot avontuur dat de moeite is om te lezen!

Helen Vreeswijk - De Stalker (bezig) [Op waarheid gebaseerd, deze schrijfster is rechercheure]

Een populair meisje met een leuke vriend dat wordt lastiggevallen door een stalker. Samen met haar vrienden krijgt ze dreigbrieven, en de stalker onderneemt steeds meer acties om haar te krijgen. Haar leven wordt een hel.

J.R.R. Tolkien -In de ban van de Ring: de Reisgenoten (ga beginnen na voorgenoemd) [Cover= 50 jaar]

Wel bekend hier zeker? Het eerste deel van 'The Lord of the Rings', alleen uitgebreider in boekvorm en bestaat al heel erg lang. Zit zelfs een kaart bij van de dorpen, en ik ga er bijna aan beginnen.

Link to comment
Delen op andere websites

By the way boeken lezen is ook zeer belangerijk je moet toch ooit boeken lezen?

Dat is waar ,boeken kunnen je veel bijleren.En soms moet je je eigen fantasie in toepassen en dat vind ik goed ,en leuk trouwens.Boeken zijn zo slecht niet als je maar iets weet wat jij interesant vind ,boeken zijn de beste manier om iets te leren hoor .Waarom denk je dat ik wetenschap boeken lees om er wat van bij te leren .en ook om te weten wat ze daar doen.Het is veel leuker in een boek dan een saaie intervieuw met altijd dezelfde stem :gaap: .

Greetz Syfes

Bewerkt: door Syfes
Link to comment
Delen op andere websites

Ik lees redelijk vaak boeken, heb alles van In de ban van de Ring gelezen, en ben laatst met De Hobbit begonnen, maar wegens tijdgebrek gestopt. Ik heb ook alle delen Harry Potter gelezen, en de eerste 2 delen van Eragon staan hier ook allang al (ik wacht nogsteeds op deel 3), daarnaast heb ik veel andere boeken gelezen, de laatste tijd wat minder omdat ik er wat minder tijd voor heb, helaas.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...