Jump to content

Naar welke film kijk je uit?


Forever GTA

Recommended Posts

Naar welke film kijk je uit, en welke moet je nog zien van een serie of film?

Ik kijk uit naar:

The hobbit

Underworld: awakening

Ghostbusters 3

Jurassic park 4

Eigenlijk kijk ik naar bijna al deze films op deze site uit! Hiervan zijn de afgelopen jaar al een aantal geweest, dus er komt nog heel wat! 68 sequels enzo.

http://www.denofgeek.com/movies/405391/updated_86_movie_sequels_currently_in_development.html

Nou ik heb weleens films gemist of overgeslagen in de bios, maar deze wil ik nog zien. Maar er zitten ook enkele bij die ik gewoon nog wil zien:

-Butterfly

-Paniek op de prairie

-Our lips are sealed

-George and the jungle 2

-Inside man

-The omen

-Failure to launch

-Arog

-Public enemies

-Foeksia de mini heks

-Drive

-The social network

-Grown ups

-Source code

-The hangover 2

-Wall street 2

-Date night

-Three of life

-Fright night

-What's your number

En van de series ik noem er een paar, want er zijn er meer dan genoeg:

-Xena en Hercules, ergens is t gestopt en nooit t einde gezien.

-Voyager - zo ver gekomen maar nooit het einde gezien.

Daarvan zijn er nog wel wat sci fi series, waarvan ik ook nog verder wil kijken.

-Jerico - erg spannend maar het eind is niet wat ik me ervan voorstel, wil t verder zien.

-Surface & invasion

-Heroes

-Supernatural & ghost whisperer

-October road

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 67
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forever GTA

    9

  • JasonStatham

    6

  • GTAKevin023

    6

  • GuitarGuy666

    4

Drive moet je zeker kijken als je die nog wilt zien, Drive is een goede film. Wat het eerste half uur niet zo lijkt, maar de rest van de film is goed gedaan.

Ik heb zin in The Expendables 2, omdat Jean Claude van Damme er dit keer een rol in speelt. En alle goede acteurs uit de vorige film o.a Jason Stathem en Sylvester Stallone, en het feit dat Arnold Schwarzenegger dit keer een grotere rol speelt is ook wel leuk. Dat is altijd wel een grappige acteur om naar te kijken.

Link to comment
Delen op andere websites

Van je lijstje nog te bekijken films heb ik er maar twee gezien

The social network vondt ik de moiete waard, maar the source code vond ik niet zo goed. Leuk concept enzo, maar er had meer ingezeten.

En ja ik kijk ook uit naar de hobbit: an unexpected journey

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zin in The Expendables 2, omdat Jean Claude van Damme er dit keer een rol in speelt. En alle goede acteurs uit de vorige film o.a Jason Stathem en Sylvester Stallone, en het feit dat Arnold Schwarzenegger dit keer een grotere rol speelt is ook wel leuk. Dat is altijd wel een grappige acteur om naar te kijken.

Ik moet het nog zien hoor? de 1e was al over de top. Apart of een paar samen heb je zeer goeie films. Maar zoveel bij elkaar krijgt je echt een macht strijd vol testeron en macho gedrag. En Arnold gebruikt deze films eigenlijk meer voor zelf gewin, te laten weten ''ik stop'' en '' ik ben terug''. dat is erg jammer want hij heeft zoveel te bieden.

Link to comment
Delen op andere websites

Hansel and Gretel: Witch Hunters.

Maar ik heb sowieso nog een hele lijst aan culttitels die ik moet afwerken.

Dit zijn alle echte films die ik in m'n leven heb gezien:

Scarface

The Warriors

8 Mile

Menace II Society

Freedom Writers

Pan's Labyrinth (CLASSIC!!!)

Star Wars Episode V (vond ik niets aan)

Schindler's List (crap)

E.T.

Back To The Future

Alice In Wonderland

The Matrix (crap!)

En dan tel ik alle Bassie & Adriaans, Harry Potters, Comedies, Pokémons, Disney / Pixar Films en films die ik vergeten ben even niet mee.

Dus pffff... ik heb nog een hele hoop films om te kijken. Waaronder classics als Clockwork Orange, The Shining, Pulp Fiction, The Godfather, State Property, Angel Of Death, From Russia With Love, Diamonds Are Forever, Live And Let Die, Moonraker, Donnie Darko, The Deer Hunter, Blade Runner, Rebel Without A Cause, Casablanca, Gone With The Wind, Psycho, Trainspotting, WRHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

Bewerkt: door SpacyColours
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik kijk het meest uit naar The Dark Knight Rises, maar ook naar Skyfall en Ted.

En als we het over series hebben kijk ik het meeste uit naar Dexter en Breaking Bad, zoals Wesley_GTA.

Link to comment
Delen op andere websites

Vooral Django Unchained. Tarentino en DiCaprio, dat moet wel een meesterwerk worden! En dan ook nog Jamie Foxx en Christoph Waltz.

"Gentleman, you had my curiosity, but now you have my attention." _O_

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...