Jump to content

[EK12] Haha! Nederland... :7


MegaPilot

Recommended Posts

Stekelenburg! :schater: Sneijder! :schater: Robben! :schater: Huntelaar! :schater: Affellay! :schater: Heitinga! :schater: Willems! :schater: Vlaar! :schater: Matthijsen! :schater: Van Bommel! :schater: Van der Wiel! :schater: Van Persie! :schater:

[Nu Oranje eruit ligt...]

Even zonder gekheid: het is natuurlijk belachelijk dat Nederland er met zulke voetballers niet in geslaagd is zich te kwalificeren. Maar ja, punten verliezen tegen Denemarken, dat is redelijk dodelijk blijkt wel. Wat denken jullie? Gaat Nederland er op de komende toernooien wel bij zijn? Of lukt het gewoon niet om hier een echt team van te maken dat tot grote prestaties gaat komen?

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Even zonder gekheid: het is natuurlijk belachelijk dat Nederland er met zulke voetballers niet in geslaagd is zich te kwalificeren plaatsen voor de kwartfinale.

Maar ja, punten verliezen tegen Denemarken, dat is redelijk dodelijk blijkt wel. Wat denken jullie? Gaat Nederland er op de komende toernooien wel bij zijn? Of lukt het gewoon niet om hier een echt team van te maken dat tot grote prestaties gaat komen?

Vorig WK nog finalist. icon_cab.gif

Als je een topic kopieert, doe het dan ook goed.

Link to comment
Delen op andere websites

Dan had je erbij moeten zeggen dat het voor de kwartfinale gelde, want nu hang ik het samen met dat ze zich niet zouden kunnen plaatsen in de kwalificatieronde. Deze gedachte heb ik, omdat je in je laatste zin zegt dat het Nederlands elftal niet is gelukt om tot grote prestaties te komen, maar twee jaar geleden stonden ze met bijna hetzelfde team in de WK-finale.

Link to comment
Delen op andere websites

Ah, op dit topic zat ik al te wachten :puh:

Het is inderdaad belachelijk dat je het met zulke namen niet redt en er moet zeker wat veranderen om op komende toernooien wel 'gewoon' ver te komen. Van Marwijk zal wel opstappen, denk ik, en dan zie ik Ronald Koeman als de ideale man om hem op te volgen. Het eerste jaar kan dan prima in combinatie met z'n werk als trainer van Feyenoord. Z'n assistenten daar (Van Gastel, Van Bronckhorst) kunnen dan een jaar lang wat meer verantwoordelijkheid krijgen en hem na een jaar opvolgen. Dan kan Koeman zich na één jaar een dubbelfunctie vol op het WK in Brazilië (2014) richten.

Verder zullen er wat spelers vervangen moeten worden, want met deze generatie ga je niet meer volledig door kunnen. Heitinga, Mathijsen en Van Bommel kunnen wat mij betreft wat anders gaan doen. Tijd voor wat nieuw talent :)

Link to comment
Delen op andere websites

Er komen er best wel wat aan, Douglas, van Rhijn, Willems groeit nog wel. Middenveld niet echt vervanging nodig behalve van Bommel dan.

Douglas? Alsjeblieft niet zeg. Dat is gewoon een heel matige verdediger waar ongelooflijk genoeg een hype rond is ontstaan. Bovendien is dat geen Nederlander en wil hij in augustus vertrekken naar de Premier League. Hij kan dan nog net een Nederlands paspoort krijgen. Maar zo werkt het niet, vind ik. Dan zie ik liever De Vrij, Van Dijk en dat soort jongens in Oranje.

Link to comment
Delen op andere websites

Ah, op dit topic zat ik al te wachten :puh:

Ik denk dat je de enige bent die hier als Nederlander een ':puh:' plaatst..:D

Het is inderdaad belachelijk dat je het met zulke namen niet redt en er moet zeker wat veranderen om op komende toernooien wel 'gewoon' ver te komen. Van Marwijk zal wel opstappen, denk ik, en dan zie ik Ronald Koeman als de ideale man om hem op te volgen. Het eerste jaar kan dan prima in combinatie met z'n werk als trainer van Feyenoord. Z'n assistenten daar (Van Gastel, Van Bronckhorst) kunnen dan een jaar lang wat meer verantwoordelijkheid krijgen en hem na een jaar opvolgen. Dan kan Koeman zich na één jaar een dubbelfunctie vol op het WK in Brazilië (2014) richten.

Een frisse wind zou niet misstaan, neen. ^^

Verder zullen er wat spelers vervangen moeten worden, want met deze generatie ga je niet meer volledig door kunnen. Heitinga, Mathijsen en Van Bommel kunnen wat mij betreft wat anders gaan doen. Tijd voor wat nieuw talent :)

De verdediging van Nederland was wel héél zwak, en even de Belgische commentator citeren: "Van Bommel is de ruwe voet in het Nederlandse elftal."

Edit: Begrijp me niet verkeerd hé, Stekelenburg vond ik geweldig(gezien het feit de keeper ook deel uitmaakt van de verdediging)! :D

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

De verdediging van Nederland was wel héél zwak, en even de Belgische commentator citeren: "Van Bommel is de ruwe voet in het Nederlandse elftal."

Wat betekent die uitdrukking?

Sorry maar een aantal namen mag je er van mij echt weglaten, zo'n Stekelenburg heeft gewoon weer prachtig gekeept. Willems heeft gewoon stinkend zijn best gedaan.

Hij noemt alle namen omdat ik dat in het topic Haha! België... :& ook had gedaan ;) Een Sneijder bijvoorbeeld was echt gewoon prima, maar zoals die zelf al zei: "We hebben met z'n allen gefaald."

Link to comment
Delen op andere websites

@ ruwe voet: Toen NL lekker aan het rondpassen was zei de commentator dat over van Bommel. Hij gaf een slechte pas waardoor er balverlies geleden werd. Ruwe voet betekent volgens mij zoveel als iemand met te weinig balgevoel, dat is toch hetgeen ik eruit afleidde.

Link to comment
Delen op andere websites

Hihi, rare Nederlanders toch. Wij Belgen weten tenminste dat we niet naar het EK moeten gaan, omdat we er toch niets van gaan bakken en we ons niet voor heel Europa belachelijk willen maken.

Bewerkt: door thebig
Link to comment
Delen op andere websites

Je kwalificeren en belachelijk maken zijn i.m.o. toch echt twee verschillende dingen, maar goed. :clown:

@ Ruwe voet: Er waren meer ruwe voeten dan alleen die van van Bommel in het veld gisteravond, ik heb meerdere malen een bal ingeleverd zien worden bij een Portugees in plaats van een Nederlander.. Spat-zuiver gepassed ook nog, alsof ze waren omgekocht. Inderdaad, een aantal van het elftal mag afscheid nemen, zoals Nandro hierboven ook al aandroeg.

Maar wat bezielt iedereen toch om zo triomfantelijk te doen over Willems? Het is wat mij betreft nog steeds het jongetje van de klas die het net-niet-heeft, geen sterspeler hoor. Afallay precies hetzelfde verhaal, al zie ik daarin nog wel potentie voor 2014, maar dan zal hij wel verrekte hard z'n best moeten gaan doen. Willems blijft altijd een gevalletje net-niet, dus laat die maar gewoon thuis.

Link to comment
Delen op andere websites

Stekelenburg! :schater: Sneijder! :schater: Robben! :schater: Huntelaar! :schater: Affellay! :schater: Heitinga! :schater: Willems! :schater: Vlaar! :schater: Matthijsen! :schater: Van Bommel! :schater: Van der Wiel! :schater: Van Persie! :schater:

[Nu Oranje eruit ligt...]

Even zonder gekheid: het is natuurlijk belachelijk dat Nederland er met zulke voetballers niet in geslaagd is zich te kwalificeren. Maar ja, punten verliezen tegen Denemarken, dat is redelijk dodelijk blijkt wel. Wat denken jullie? Gaat Nederland er op de komende toernooien wel bij zijn? Of lukt het gewoon niet om hier een echt team van te maken dat tot grote prestaties gaat komen?

oh, damn dit wil ik al de hele tijd doen :bonk: ... behalve dat ik Oranje gewoon bagger vind en vond spelen, word ik ook gek van dat chauvinistisch gedoe... :sigaar:

Gewoon lekker duitsland-denemarken gekeken op 3, en vond het een veel leukere pot dan de andere pot op het andere beeldscherm :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...