Jump to content

[EK12] Haha! Nederland... :7


MegaPilot

Recommended Posts

2 Verdediging Van der Wiel

3 Verdediging Heitinga

4 Verdediging Mathijsen

5 Verdediging Bouma

13 Verdediging Vlaar

15 Verdediging Willems

21 Verdediging Boulahrouz

6 Middenveld Van Bommel

8 Middenveld Nigel de Jong

10 Middenveld Sneijder

14 Middenveld Schaars

17 Middenveld Strootman

23 Middenveld Van der Vaart

7 Aanval Kuijt

9 Aanval Huntelaar

11 Aanval Robben

16 Aanval Van Persie

18 Aanval Luuk de Jong

19 Aanval Narsingh

20 Aanval Afellay

Het zit voor mij zo. Rood is niet goed genoeg voor Oranje, Oranje is of voor de toekomst (of in de gevallen De Jong en Kuijt twijfelgevallen) en Groen is natuurlijk Oranje waardig.

Wat blijkt dat het probleem vooral zit in de verdediging, maar dat was al lang bekend. Wat mij echter wel opvalt, hoe zwak Nederland dit toernooi was. Van Marwijk heeft het over de onzekerheid die er is ingeslopen, na het verlies op Denenmarken. Verder speler de factoren vorm en vermoeidheid mee. Als je 1 speler hebt, die uit vorm is.. geen probleem toch? Maar nu zie je dat zowat de helft van de basis uit vorm was, wat resulteert in slechte prestaties.

Dan kan je kijken naar de toekomst, waarin je ziet dat zowel kwa aanval,middenveld ALS verdediging (waar nu de zwakte zit) een nieuwe generatie aankomt. Met andere woorden, we hoeven ons echt geen zorgen te maken. Maar leuk, nee dat is vroegtijdige uitschakeling nooit.

Link to comment
Delen op andere websites

Jammer, ik vond met name Cocu en Van Der Sar weer erg goed dit toernooi. Misschien moet bondscoach Advocaat er maar mee ophouden.

Nou ja, dan ben ik nu voor Luxemburg, met diens sterspeler Ljungberg!

Link to comment
Delen op andere websites

Jammer, ik vond met name Cocu en Van Der Sar weer erg goed dit toernooi. Misschien moet bondscoach Advocaat er maar mee ophouden.

Nou ja, dan ben ik nu voor Luxemburg, met diens sterspeler Ljungberg!

troll-face.png

Link to comment
Delen op andere websites

Ach, we hebben 3 wedstrijdjes vol spanning gehad, dat kan je wel zeggen...

Ik had dat niet zo hoor. Die wedstrijd tegen de kauwgomballers van Denemarken hield mij nog wel enthousiast. Nederland-Duitsland beschouwde ik als lachfilm, en in Nederland-Portugal voelde ik zelfs medelijden met Ronaldo omdat ie net z'n hattrick miste.

Ik blijf erbij dat we gister een Russische scheidsrechter nodig hadden. "Nederland-Portugal: The Sequel", het origineel is mijn lievelingsfilm.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb deze discussie ook al met anderen gevoerd, maar het leek me toch even interessant om hem hier ook te starten: ik ben bang dat we, als deze generatie voorbij is, zonder echte topspelers komen te zitten. Sneijder kan nu nog wel een WK mee, maar ik zie niet dat er een nieuwe Sneijder is opgestaan. Net zoals dat ik geen topverdedigers zie, of topaanvallers. Zo'n Narsingh of Bas Dost gaan bijvoorbeeld nooit in de spits staan bij Real Madrid of Bayern München, daar komen ze simpelweg voor tekort. Robben, van Nistelrooij, Sneijder, van Persie, van Bommel, Heitinga, dat zijn of waren topspelers die het Nederlanders elftal erdoorheen trokken. Nu deze generatie langzaam aan zijn eind komt: wie gaat deze spelers, die in de beste competities ter wereld spelen/speelden, voor de topclubs van Europa, opvolgen? Dat zie ik zo'n Strootman, Willems of Narsingh niet doen. Met alle respect, het zijn prima spelers, maar geen topspelers.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb deze discussie ook al met anderen gevoerd, maar het leek me toch even interessant om hem hier ook te starten: ik ben bang dat we, als deze generatie voorbij is, zonder echte topspelers komen te zitten. Sneijder kan nu nog wel een WK mee, maar ik zie niet dat er een nieuwe Sneijder is opgestaan. Net zoals dat ik geen topverdedigers zie, of topaanvallers. Zo'n Narsingh of Bas Dost gaan bijvoorbeeld nooit in de spits staan bij Real Madrid of Bayern München, daar komen ze simpelweg voor tekort. Robben, van Nistelrooij, Sneijder, van Persie, van Bommel, Heitinga, dat zijn of waren topspelers die het Nederlanders elftal erdoorheen trokken. Nu deze generatie langzaam aan zijn eind komt: wie gaat deze spelers, die in de beste competities ter wereld spelen/speelden, voor de topclubs van Europa, opvolgen? Dat zie ik zo'n Strootman, Willems of Narsingh niet doen. Met alle respect, het zijn prima spelers, maar geen topspelers.

ach, dat komt nog wel... of er duikt ergens anders weer wat op :clown:

@Shorty: is er iemand van vaste waarde bij NL, trekt ie weer de veldspelers voor hoor... :N:*D

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk topic :schater:

Nederland hield zich wel aan diverse statistieken trouwens. Nog nooit lukte het een land nadat het de eerste twee wedstrijden verloor zich te plaatsen voor de volgende ronde op het EK. Tevens lukt het de verliezend finalist van een WK al jaren niet meer zich twee jaar later te plaatsen voor de kwartfinales op het EK (Nederland 2012, Frankrijk 2008, Duitsland 2004, Italië 1996)

Ik denk, net als velen voor mij, dat het tijd wordt dat de technische staf gaat kijken wie er over 2 jaar top zouden kunnen zijn, om daarmee de kwalificatie voor het komende WK in te gaan. Zodat die jongens ervaring op kunnen doen en beter kunnen worden. Ik ben benieuwd wat Zeist gaat doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb deze discussie ook al met anderen gevoerd, maar het leek me toch even interessant om hem hier ook te starten: ik ben bang dat we, als deze generatie voorbij is, zonder echte topspelers komen te zitten. Sneijder kan nu nog wel een WK mee, maar ik zie niet dat er een nieuwe Sneijder is opgestaan. Net zoals dat ik geen topverdedigers zie, of topaanvallers. Zo'n Narsingh of Bas Dost gaan bijvoorbeeld nooit in de spits staan bij Real Madrid of Bayern München, daar komen ze simpelweg voor tekort. Robben, van Nistelrooij, Sneijder, van Persie, van Bommel, Heitinga, dat zijn of waren topspelers die het Nederlanders elftal erdoorheen trokken. Nu deze generatie langzaam aan zijn eind komt: wie gaat deze spelers, die in de beste competities ter wereld spelen/speelden, voor de topclubs van Europa, opvolgen? Dat zie ik zo'n Strootman, Willems of Narsingh niet doen. Met alle respect, het zijn prima spelers, maar geen topspelers.

Misschien is het nu eindelijk eens aan de Belgen om uit te blinken. Het ontbreekt België in ieder geval niet aan talent..:bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

We hebben de goede spelers maar we krijgen ze er niet in. Het lijkt wel een spelletje, je probeert zo snel mogelijk te scoren maar vergeet dat je ook tactisch moet overschieten want anders komen ze er niet in..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...