Jump to content

[EK12] [KF] Duitsland-Griekenland


NandroDavids

Recommended Posts

Duitsland heeft niet meer dan 80% nodig ook. Als ze een procentje hoger zouden spelen, een procentje afwerking, zou de wedstrijd nu al vast over zijn. Ik ben benieuwd wat er in de tweede helft gebeurd.

En natuurlijk hebben de Grieken een goede verdediging, de Grieken zijn gewoon zowat allemaal verdedigers.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    8

  • NandroDavids

    5

  • MegaPilot

    5

  • Sjaakswabber

    3

Top Posters In This Topic

U zei?

Dat we een wedstrijd hebben, en dat is zo :)

Man, da's nog 's een bal binnen zien vliegen. Heerlijke goal van Khedira. Ben geen fan van 'm, maar hij speelt een prima toernooi.

Edit

Wedstrijd voorbij: 4-1. Fout van de keeper bij de 3-1 en heerlijke goal van Reus die de 4-1 betekent.

Link to comment
Delen op andere websites

Met dank aan Griekenland voor deze mooie wedstrijd, de wedstrijd was oersaai voor de 1-1..:)

Tja, Griekenland was dan ook de enige die er een wedstrijd van kon maken. Als enkel Duitsland goed voetbalt, dan krijg je natuurlijk een saaie match. Daar konden enkel de Grieken iets aan doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Griekenland had ook geen kans tegen Duitsland, de bal was telkens bij Duitsland. De eerste goal van Griekenland was geen mooi goal ( ik was wel blij voor ze ) En de tweede goal was een penalty die je wel raak moet schieten. Duitsland had 4 doelpunten waarvan de 1e en nog eentje de mooiste waren vond ik, nu ben ik voor Portugal. Hopelijk wint Frankrijk morgen van Spanje, dan heeft Portugal het minder moeilijk in de halve finale.

Link to comment
Delen op andere websites

Met dank aan Griekenland voor deze mooie wedstrijd, de wedstrijd was oersaai voor de 1-1..:)

Tja, Griekenland was dan ook de enige die er een wedstrijd van kon maken. Als enkel Duitsland goed voetbalt, dan krijg je natuurlijk een saaie match. Daar konden enkel de Grieken iets aan doen.

Duitsland was zowat aan het slapen na de 1-0..

Link to comment
Delen op andere websites

Maar je gaat toch niet beweren dat Griekenland spektakel bracht? Ik heb de match niet helemaal gezien, maar ik kan me moeilijk voorstellen dat Griekenland de match ooit lang heeft gedomineerd. Een geluksgoal en een penalty.

En als Duitsland nog 3 goals scoort, kan je niet bepaald zeggen dat ze veel stil hebben gezeten.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar je gaat toch niet beweren dat Griekenland spektakel bracht? Ik heb de match niet helemaal gezien, maar ik kan me moeilijk voorstellen dat Griekenland de match ooit lang heeft gedomineerd. Een geluksgoal en een penalty.

En als Duitsland nog 3 goals scoort, kan je niet bepaald zeggen dat ze veel stil hebben gezeten.

Haha, neen, Griekenland bracht geen spektakel. Maar na de 1-0 gebeurde er zowat niks en kon je evengoed ff een filmpje kijken ofzo, was echt niks aan te beleven. Daarom ben ik ook blij dat Griekenland de 1-1 maakte zodat er toch een beetje spanning kwam in de wedstrijd(en zodat Duitsland wel moest scoren).

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, dat is wel waar. Het heeft wel maar 6 minuten geduurd, toen was de spanning er weer uit. En nog eens 13 minuten daarna was het helemaal gedaan. Waarschijnlijk werd Duitsland ook slapper na de 1-0 omdat het einde van de 1e helft er aan kwam, en na de tweede helft moet je je weer op gang trekken...

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, dat is wel waar. Het heeft wel maar 6 minuten geduurd, toen was de spanning er weer uit. En nog eens 13 minuten daarna was het helemaal gedaan. Waarschijnlijk werd Duitsland ook slapper na de 1-0 omdat het einde van de 1e helft er aan kwam, en na de tweede helft moet je je weer op gang trekken...

Daar heb je gelijk in, de spanning was slechts kort, maar Duitsland begon wel lekker te scoren hierdoor. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Duitsland was wel de enige waar Griekenland dit EK heeft tegen gespeeld die wat met die saaie tactiek van die Grieken om kon gaan, ik had meer de indruk dat ze de Grieken even beetje de bal heen en weer lieten spelen net wat Duitsland bij Nederland deed dit EK.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...