Jump to content

[EK12] [KF] Spanje-Frankrijk


NandroDavids

Recommended Posts

  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TekaLoca

    5

  • Jimmiefitz

    4

  • NandroDavids

    3

  • thebig

    3

Top Posters In This Topic

Met alle respect Spanje is een mooi team enzo...

Maar ik hoop echt dat ze in de halve finale of finale echt zwaar afgaan.

Ik ben het gewoon beu altijd Spanje te zien winnen.

Btw:

Del Bosque

Y U No give Llorente playing time??

Link to comment
Delen op andere websites

De pronostiek van de EURO 2012 crew is best een lachertje, dat Spanje zou winnen is écht geen verrassing.

Dit vind ik toch wat overdreven hoor, 'een lachertje'. Jij moet ook toegeven dat Spanje in de eerste ronde nog niet overtuigde, want Italië hield ze verdiend op een gelijkspel en tegen Kroatië ging het maar net goed. Ja, tegen Ierland ging het prima, maar Frankrijk is meer van het niveau van Italië en Kroatië dan van Ierland. Ik moet eerlijk bekennen dat Frankrijk me simpelweg erg is tegengevallen gisteren, waardoor Spanje toch makkelijk won.

Overigens tot nu toe de voorspellingen van de EURO 2012-crew: 14/24 poulewedstrijden goed (A, B, of C, niet uitslag), 2/3 kwartfinales (welk land doorgaat) tot nu toe. Vind ik geen slechte score.

Link to comment
Delen op andere websites

Llorente is volgens mij ook veel meer een spits die het moet hebben van fysieke duels en kopkracht. Aangezien Spanje vrijwel niet aan voorzetten doet maar alles over de grond speelt heb je dan meer aan iemand als Torres, die zijn doelpunten ook meer op die manier maakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou Torres ook iet opstellen, die is de weg kwijt en vind ik niet in het team passen, hij speelt niet zoals de andere 9. Maar Del Bosque heeft geen spits die in het team zou passen zoals Messi.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...