Jump to content

[EK12] [KF] Engeland-Italië


NandroDavids

Recommended Posts

Verlenging, altijd leuk. Rooney had zichzelf net legendarisch kunnen maken met die omhaal, maar ik ben blij dat 'ie 'm niet maakte. Zou mijns inziens ook wat onverdiend zijn, een overwinning van Engeland. Italië heeft alle wissels gebruikt, dus Balotelli mag gewoon blijven staan. Ik hoop dat het op een strafschoppenserie uitdraait :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • commando

    5

  • NandroDavids

    5

  • thebig

    4

  • SpacyColours

    4

Top Posters In This Topic

Verlenging, altijd leuk. Rooney had zichzelf net legendarisch kunnen maken met die omhaal, maar ik ben blij dat 'ie 'm niet maakte. Zou mijns inziens ook wat onverdiend zijn, een overwinning van Engeland. Italië heeft alle wissels gebruikt, dus Balotelli mag gewoon blijven staan. Ik hoop dat het op een strafschoppenserie uitdraait :)

Helemaal mee eens!

Link to comment
Delen op andere websites

Zeer evenwichtige match. Italië heeft wel meer kansen, maar de verdedigen van Engeland is sterk en weet toch altijd in de weg te springen. Ik vind ook dat Italië veel afstandsschoten doet, dan is het normaal dat de schoten op doel zich snel opstapelen. Alleen heeft de keeper wel een klein voordeel in tegenstelling van korte afstandsschoten.

Ik geloof dat het wel eens tot penalty's zal kunnen komen, ik ben benieuwd.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is wat ik dus wou posten, maar door een of andere error die niet zichtbaar voor me is lukte dit niet..:7

Ik kijk via www.sporza.be. 16:9 verhouding. Of je kan via sportslivez kijken, 4:3 verhouding.

Allez, dank u jongen, k'heb zeker heel 't internet geprobeerd maar pas op hè, enkel pop-up en dah soort dingen hè, ah ja en NOS werkt ohk al nie maar die sporza.be werkt toch plezant niewaar. Amai, die stem doen denken aan zo die mensen van Neveneffecten maar das alleen maar jah das goe hè.

Bewerkt: door SpacyColours
Link to comment
Delen op andere websites

Ja hoor, penalties moeten de beslissing brengen. Op basis van de wedstrijd verdient Italië het om te winnen en als je naar de strafschoppengeschiedenis van Engeland kijkt is Italië hier ook favoriet. In ieder geval hoop ik op een hoofdrol voor Balotelli. De beslissende raak of mis, of een Panenka-penalty, of iets dergelijks, als er maar iets gebeurt om het nog spannender/mooier/spectaculairder/legendarischer te maken :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ja hoor, penalties moeten de beslissing brengen. Op basis van de wedstrijd verdient Italië het om te winnen en als je naar de strafschoppengeschiedenis van Engeland kijkt is Italië hier ook favoriet. In ieder geval hoop ik op een hoofdrol voor Balotelli. De beslissende raak of mis, of een Panenka-penalty, of iets dergelijks, als er maar iets gebeurt om het nog spannender/mooier/spectaculairder/legendarischer te maken :D

Dat verwacht ik ook echt van hem, en als hij dan scoort dat hij weer zo'n raar vreugdedansje doet.

Link to comment
Delen op andere websites

Onlangs had Hart een strafschop van Balotelli gepakt op training bij Manchester City. Moeten we wel weer bij zeggen dat het de eerste keer in 2 jaar was ;p

Eens zien wat beide teams kunnen klaarspelen, de eerste penalty staat op het punt genomen te worden.

Italië dus. Het komt me niet goed uit, maar op basis van het spel toch verdiend.

Bewerkt: door thebig
Link to comment
Delen op andere websites

Pirlo met de Panenka, geniaal! :D Balotelli z'n strafschop was ook nice, echt speciaal hoe ie 'm nam. :puh:

Het is natuurlijk mooi dat Italië dit wint, 100 % verdiend.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Als het op strafschoppen aan komt is Engeland altijd slecht, ze lieten eergisteren al die flashbacks in de loop der jaren daarvan zien. Italie heeft toch wel terecht gewonnen ook al was ik voor Engeland. Mario Balotelli had enorm veel kansen, jammer voor hem dat hij geen 1 - 0 kon maken. Maar toch met strafschoppen had Mario er 1 in van de 4.

Link to comment
Delen op andere websites

Heerlijk hoe Italië het momentum neer zich toe trok na die panenka van Pirlo, terwijl ze achterstonden met strafschoppen.

Italië heeft naar mijn mening verdient gewonnen. Ze creëerden de meeste kansen, eigenlijk erg on-Italiaans. Toch wel vreemd dat Engeland met strafschoppen altijd verliest in de eindrondes.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...