Jump to content
NandroDavids

GTA III en Vice City naar de PS3?


De kans is groot dat GTA III en GTA Vice City binnenkort te spelen zijn op de PlayStation 3. Beide spellen hebben namelijk een ESRB-rating gekregen voor een PS3-versie : GTA III en GTA Vice City. Waarschijnlijk is het verschijnen van een PS3-versie van GTA III en Vice City bedoeld om de tijd tot GTA V te overbruggen.

Eerder dit jaar, in januari, verschenen beide spellen ook al in een ESRB-lijst. Toen werden de PS3-versies echter al snel door de ESRB uit de lijst verwijderd. Nu lijkt het erop dat GTA III en Vice City binnen afzienbare tijd alsnog in de PlayStation Store beschikbaar zullen zijn. GTA III verscheen eerder ook al op Android en iOS.

Goed nieuws dus voor de bezitters van een PS3 die wachten op GTA V. Zolang daar nog niet meer over bekend is kunnen zij zich vermaken met good old GTA III en Vice City.

gallery_536_75_89470.jpg

GTA III op Android

Bron: Tweakers

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ik zie de meerwaarde er niet van, maar goed voor ieder wat wils. Ik heb beide delen voor de PS2, San Andreas trouwens ook. Die had er ook bij gekunt om het setje compleet te maken. Als de graphics iets mooier zijn ben ik benieuwd hoe de gezichtsanimaties er uit zien op de PS3 versie.

Bewerkt: door Sjaakswabber

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik vind en vond deze games ontzettend vet en heb ze ook achterlijk vaak opnieuw gespeeld, het zou dus echt geweldig zijn als deze naar de PS3 komen, maar..

..ik begin nu al die warmhoudertjes, remakes en Classics van Rockstar een beetje zat te worden. Voor ieder platform is GTA 3 nu al bijna uitgekomen, er wordt alleen maar veel geld gevangen en het blijft steeds maar meer van hetzelfde worden.

Daarnaast zijn de games als III en VC qua features en graphics e.d. zwaar ondergeschikt aan GTA IV en kijken ik en miljoenen GTA-fans over de hele wereld nu al 4 jaar uit naar een game die voortborduurt op de geweldige game GTA IV en ik denk dat ik toch namens de meeste GTA-fans spreek als ik zeg dat al die remakes en Classics gewoon bedoeld zijn om nog vóór de release lekker geld te vangen en dat we dat een beetje zat zijn..

WIJ WILLEN GTA V!

[Copy-Paste van mijn reactie op Tweakers]

Bewerkt: door Haakontje

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Als ik GTA III of GTA Vice City wil spelen dan start ik het spel wel op mijn PC, of dan sluit ik in extremistisch mijn PS2 weer aan. Ik vind dit zeker geen nieuws waar ik vrolijk of warm van word. Rockstar ging mijn inziens al te ver met het uitbrengen van Chinatown Wars op vijf verschillende 'consoles' en nu lijkt het alsof ze ons nog verder willen uitmelken.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dear Rockstar,

With great envy I see you serving those PS3-owners with yet another two treats. Of course, any GTA-hearted PS3-owner has played both games already, but there'll still be a small market smiling for them.

You know, as if those PS3'ers don't have enough delicious masterpieces, among which arty exclusives like Heavy Rain, Disgaea 4, Uncharted, Ico & Shadow Of The Colossus Col., Savage Moon, Flower, Journey and so many others...

What about us, PC-gamers, Rockstar? It's great that you import decade-old games to a platform that didn't even exist back then, though not of importance, since almost everyone has a PC to have played GTA on. Not everyone has a PS3 or PSP, though. So I, for one, haven't got to play LCS and VCS. I watched videos of missions on YouTube to understand the storyline, that's how desperate I was! I am so eager to play those games. Why, Rockstar, why don't you pick those two? I think LCS and VCS should have been more popular anyway, with the brilliant radio stations and all that (Teri and Toni!).

Now THAT action will roll in some extra money, which could make GTA V even better. Or better yet, use some of that money to bring RDR to PC. Don't wait until the games get outdated - do it like you did with L.A. Noire. Please, Rockstar, I beg you!

Sincerely yours,

SpacyColours,

your fan.

Iemand het adres van Rockstar?

Bewerkt: door SpacyColours

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Daar zit een kern van waarheid in, alleen wat Rockstar doet is gelijk dit mailtje verwijderen als ze deze binnen krijgen. Tevens zijn de makers van Liberty City en Vice City Stories, Rockstar Leeds uit Engeland. En niet de makers van GTA IV/GTA V uit schotland.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Daar zit een kern van waarheid in, alleen wat Rockstar doet is gelijk dit mailtje verwijderen als ze deze binnen krijgen. Tevens zijn de makers van Liberty City en Vice City Stories, Rockstar Leeds uit Engeland. En niet de makers van GTA IV/GTA V uit schotland.

Oh... maar wat is Rockstar Leeds nu aan het doen dan?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Allemaal leuk en aardig Rockstar, maar dit begint wel echt geldklopperij te worden!

Maarja als de prijs aardig is en er ook iets verbeterd is in GTA: VC en GTA 3 voor PS3 zou ik het misschien wel kopen.

Toch wacht ik met smart op GTA V!:)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...