Jump to content
NandroDavids

GTA III en Vice City naar de PS3?


De kans is groot dat GTA III en GTA Vice City binnenkort te spelen zijn op de PlayStation 3. Beide spellen hebben namelijk een ESRB-rating gekregen voor een PS3-versie : GTA III en GTA Vice City. Waarschijnlijk is het verschijnen van een PS3-versie van GTA III en Vice City bedoeld om de tijd tot GTA V te overbruggen.

Eerder dit jaar, in januari, verschenen beide spellen ook al in een ESRB-lijst. Toen werden de PS3-versies echter al snel door de ESRB uit de lijst verwijderd. Nu lijkt het erop dat GTA III en Vice City binnen afzienbare tijd alsnog in de PlayStation Store beschikbaar zullen zijn. GTA III verscheen eerder ook al op Android en iOS.

Goed nieuws dus voor de bezitters van een PS3 die wachten op GTA V. Zolang daar nog niet meer over bekend is kunnen zij zich vermaken met good old GTA III en Vice City.

gallery_536_75_89470.jpg

GTA III op Android

Bron: Tweakers

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Rockstargames moet een gta III, Vice city en SA in een spel maken met een eigen verhaallijn met alle 3 de steden erin. Dan ben ik tevreden. Dit is gewoon weer tijd rekken voor gta V. Alleen SA auto's erin, tenzij ze ervoor kunnen zorgen dat we VC en III auto's kunnen tunen. Dat moeten ze maken.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik zie de meerwaarde er niet van, maar goed voor ieder wat wils. Ik heb beide delen voor de PS2, San Andreas trouwens ook. Die had er ook bij gekunt om het setje compleet te maken. Als de graphics iets mooier zijn ben ik benieuwd hoe de gezichtsanimaties er uit zien op de PS3 versie.

Het moet wel realistisch blijven. Je kan niet zomaar een game even 'upscalen'. Hoeveel tijd denk je dat het kost om de game überhaupt lopende te krijgen op systemen als de PS3. Net zoiets als online maps uit bijv. MW2 'even' omzetten naar MW3, dat gaat niet zo snel.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...