Jump to content

[EK12] [HF] Portugal-Spanje


NandroDavids

Recommended Posts

Dik verdiend.

Hoe? Wat? Waar? :?

Sorry, maar dit was echt een verschrikkelijke wedstrijd en eigenlijk verdiende geen van beide ploegen om te winnen. Ik heb werkelijk maar één echte kans gezien (voor Spanje, in de verlenging) en dat vind ik te weinig om iemand als verdiende winnaar aan te wijzen. Het was niet om aan te gluren, echt.

Enige baas van de avond was Sergio Ramos. Na een gemiste penalty (Jaap Stam-achtig) in de Champions League je penalty zo nemen, dat getuigt van lef en kunde. Hij heeft mijn avond een beetje gered.

Link to comment
Delen op andere websites

Het was weer eens niet om aan te zien deze wedstrijd, wat zie je dat toch vaak de laatste tijd. Portugal had het minstens even verdient als Spanje, die scheidsrechter had niet moeten affluiten om de bal aan Portugal te geven. Nani had de bal er bijna in, en die scheids heeft nogwel zulke goede raporten. Wat een ergenis. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is wel waar. Beide ploegen speelden even goed (dwz even slecht). Je had afwisselingen tussen Spanje veel aan de bal en Portugal veel aan de bal. Meestal was het wel, zoals de commentator zei, aan de bal: Spanjaard-Portugees-Spanjaard-Portugees-... Ze konden nooit iets deftig klaarspelen. Toen Pedro inviel, ging opeens weer heel vlot voor de Spanjaarden. Ik moet zeggen dat ik hem prachtig vond spelen, in tegenstelling tot zijn prestaties op het WK, waar hij er echt niets van bakte.

Link to comment
Delen op andere websites

Het was weer eens niet om aan te zien deze wedstrijd, wat zie je dat toch vaak de laatste tijd. Portugal had het minstens even verdient als Spanje, die scheidsrechter had niet moeten affluiten om de bal aan Portugal te geven. Nani had de bal er bijna in, en die scheids heeft nogwel zulke goede raporten. Wat een ergenis. :N

Eerlijk, die scheidsrechter mogen ze van mij voor altijd schorsen. Zo slecht gefloten.

De helft van de fouten van Portugal tegen Spanje zag ie niet eens..

En die vuile duiker van een Ronaldo heeft ook nooit een fout tegen gehad.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...